Het grote test-topic deel 8!! We zijn over de helft!!

@zonnetje01 wrote:

Wow Nova en Sollie, voor beide een voorzichtig gefeliciteerd :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Streep is een streep…

Hebben jullie foto’s???

Bedankt! (Is nog wel een beetje eng om aan te nemen :wink: )

Heb wel foto’s gemaakt, maar daar zie je de teststreep bijna niet op.

Hopelijk maandag een dikke vette streep en dan misschien ook een betere foto!

@dees75 wrote:

@ Jannigje, ik las van je positieve ovulatietest, ik heb ook wel eens gelezen dat ze positief uitslaan als je zwanger bent, het is wel wat vroeg. Maar misschien heb je wel een kortere cyclus???

Heb je vandaag weer zo’n test gedaan??? Ik duim voor je!

Ik heb vandaag weer een ovu test gedaan en die was weer ontzettend positief. :oops: Nu zijn die testen op.hihihihihi ennuhhhh ik wacht nog af met een zwtest. (heb ze ook niet gehaald.)(goed he van mij :shifty: )

Dees, fijn dat je er weer bent meid, al is de aanleiding wat minder. Gaat het al wat beter met je hond nu?

Angela, nogmaals van harte, ik kan niet wachten op de foto’s! Je gaat er toch wel een paar hier plaatsen? :pray:

Nova, Sollie en Jannigje, :pray:

Je weet wat ze zeggen he…alle goede dingen komen in drieën, dus… :mrgreen: :pray: :thumbup:

Marieke, :hug: Wat vervelend dat je er zo mee bezig moet blijven meid. Hopelijk is het nu snel achter de rug en kun je verder. Gelukkig heb je wat afleiding met je wurmpies :inlove:

Angela: Nog gefeliciteerd met je huwelijk. Wat heerlijk dat het zo’n mooie dag is geweest :inlove:!

Ik heb nog een keer getest, ik ben toch echt zwanger :inlove:. Het roze streepje op de test was al wat duidelijker als gisteren :inlove:.

@Nova wrote:

Angela: Nog gefeliciteerd met je huwelijk. Wat heerlijk dat het zo’n mooie dag is geweest :inlove:!

Ik heb nog een keer getest, ik ben toch echt zwanger :inlove:. Het roze streepje op de test was al wat duidelijker als gisteren :inlove:.

Gefeliciteerd! Ik hoop morgen hetzelfde te kunnen zeggen. :wink:

Nova; GEFELICITEERD!!! Echt super meid :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Nova, gefeliciteerd!!!

Nova, gefeliciteerd!!!

Word je een januari of februari-mama? Leuk joh, goed begin voor het nieuwe jaar straks! :thumbup:

Sollie en Jannigje, nu is het wachten op jullie nieuws…Spannend!!!

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Jannigje; gefeliciteerd met Stein…

Jullie hebben iig een mooie dag in het zonnetje…

Nova gefeliciteerd!!!

Bedankt voor de felicitaties! :-*

Ik denk zelf dat mijn cyclus iets langer is geweest en ik februari mama word, maar ik heb nu maar even gewoon 28 dagen aangehouden en dan zou ik 29 januari zijn uitgerekend.

Nova gefeliciteerd! Geniet ervan!

Weet niet of dit topic hiervoor is bedoeld, maar mensen wat moet ik vaak plassen! :shock:

Normaal ga ik echt maar een paar keer per dag en nu sinds een weekje ofzo soms wel meerdere keren per uur. :oops:

En brood krijg ik met moeite weg, terwijl (pure) chocola momenteel naar binnen glijdt als water. :mrgreen:

M’n smaak is echt veranderd, aan zure dingen moet ik niet meer denken terwijl ik dat normaal bij bakken eet.

Goh, zou ik zwanger zijn? :wink:

:pray: :pray: :pray:

Sollie: ik hoop het voor je :pray: :pray:

Nova: gefeliciteerd :dance: :dance:

Angela: fijn dat het zo’n super dag is geweest :dance: :dance:

van harte gefeliciteerd :dance: :dance:

Dees: welkom terug :-*

nova van harte gefeliciteerd meid…

Angela, nog van harte gefeliciteerd! Klinkt als een hele mooie dag! :smiley:

Nova, gefeliciteerd! Voelt vast nog erg onwerkelijk en dat duurt ook nog wel even (bij mij wel tenminste :roll: ).

Sollie, klinkt erg zwanger maar kan me voorstellen dat je een duidelijke streep wilt!! :pray:

Nova: gefeliciteerd!!!

Foto’s van stein zijn verjaardag!!!

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3712547#3712547

Goeiemorgen,

zonet tweede test gedaan en weer een lichte streep.

Volgens mij wel iets beter zichtbaar dan eergisteren, maar nog steeds licht.

Ga om 8 uur de dok maar 'ns bellen… :wink:

Kan ik m’n moeder al gaan vertellen dat ze weer oma wordt? :think:

Moet om 11 uur bij meneer dokter zijn. :pray:

Heb 't m’n moeder al verteld en ze loopt de hele ochtend al te snotteren hahaha!

Zo lief :inlove: …

Ben nu zelf toch wel redelijk overtuigd van het feit dat 't goed zit.

Heb de test van eergisteren er bij gepakt en je ziet echt heel duidelijk verschil.

Die van vandaag is stukken donkerder! :dance:

Sollie: :dance: