@ Jannigje, ik las van je positieve ovulatietest, ik heb ook wel eens gelezen dat ze positief uitslaan als je zwanger bent, het is wel wat vroeg. Maar misschien heb je wel een kortere cyclus???
Heb je vandaag weer zo’n test gedaan??? Ik duim voor je!
Ik heb vandaag weer een ovu test gedaan en die was weer ontzettend positief. :oops: Nu zijn die testen op.hihihihihi ennuhhhh ik wacht nog af met een zwtest. (heb ze ook niet gehaald.)(goed he van mij :shifty: )
Dees, fijn dat je er weer bent meid, al is de aanleiding wat minder. Gaat het al wat beter met je hond nu?
Angela, nogmaals van harte, ik kan niet wachten op de foto’s! Je gaat er toch wel een paar hier plaatsen?
Nova, Sollie en Jannigje,
Je weet wat ze zeggen he…alle goede dingen komen in drieën, dus… :mrgreen: :thumbup:
Marieke, :hug: Wat vervelend dat je er zo mee bezig moet blijven meid. Hopelijk is het nu snel achter de rug en kun je verder. Gelukkig heb je wat afleiding met je wurmpies :inlove:
Ik denk zelf dat mijn cyclus iets langer is geweest en ik februari mama word, maar ik heb nu maar even gewoon 28 dagen aangehouden en dan zou ik 29 januari zijn uitgerekend.