:lol: Hihi Dees leuk hoe je dat hebt uitgeteld.
Heb trouwens al heel de dag zeurende buikpijn, beetje alsof ik ongi moet worden, zou dat van innesteling kunnen zijn???
Ik denk wel dat het helpt om hier af te spreken samen te testen, ik denk wel dat ik het volhoud tot 14 februari… :liar: Tsja, totdat je van alles merkt aan je lichaam en jezelf zo gek weet te maken dat je nergens anders meer aan kunt denken :think:
Oh, Dees… Ik heb al twee dagen een heel klein beetje last van mijn rug en wat gerommel in m’n buik… Denk dat het met m’n ei te maken heeft of… misschien al met iets meer?? Hah, hoezo gek?!! :mrgreen:
@Mim74 wrote:
Oh, Dees… Ik heb al twee dagen een heel klein beetje last van mijn rug en wat gerommel in m’n buik… Denk dat het met m’n ei te maken heeft of… misschien al met iets meer?? Hah, hoezo gek?!! :mrgreen:
Als jouw NOD nog 15 dagen duurt kan dat goed jouw eisprong zijn, ik voel altijd mijn buik op die dag…
Maar dit is anders, venijniger…
Wou dat ik het nu al wist, zucht… Ik wil zo graag een kindje om voor te zorgen, van te houden en al mijn liefde aan te geven…
Ik denk inderdaad dat ik gisteren of eergisteren m’n ei heb gehad, de sprong zelf voel ik niet… Maar stiekem ben je alweer aan het ‘doorfantaseren’…
Nou ik kan je zeggen dat ik ook neit weet of ik het ga halen hoor!!! :mrgreen:
Ik vlieg zo langs de DA en haal ze iniedergeval in huis…
En dan zie ik wel.
De kans wordt steeds groter dat ik wel morgen vroeg ga testen…
Oooo wat was ik stoer om te zeggen dat ik tot vrijdag ga wachten!
:inlove: wat leuk dat je dat zegt Ingrid! Ik kan haast niet wachten!
Ingrid, ik was helemaal erg dit keer.
Zou eigenlijk morgen pas testen en testte dus afgelopen vrijdag al :lol: :lol:
:lol: ja ik ben ook altijd heel stoer aan het zeggen te wachten tot na… maar dat lukt mij ook haast nooit :mrgreen:
Je houd het wel erg spannend Ingrid!
wij vinden het niet erg als het morgenochtend al wordt :inlove:
Die zal zijn vrouw in ieder geval niet meer zwanger maken :lol: :lol: :lol:
@Dees75 wrote:
Die zal zijn vrouw in ieder geval niet meer zwanger maken :lol: :lol: :lol:
Verkrachte wasbeer bijt van zich af
Uitgegeven: 26 januari 2009 18:04
Laatst gewijzigd: 26 januari 2009 18:04
AMSTERDAM - Een 44-jarige Rus zal zich een drankgelag met vrienden nog lang heugen. Zwaar onder invloed besprong hij een wasbeer, maar die was niet van zijn avances gediend.
Volgens de Britse boulevardkrant The Sun was Alexander Kirilov een weekendje op pad met vrienden, toen hij na veel drank besloot een grap met het dier uit te halen.
De wasbeer zette echter zijn scherpe tanden in Kirilovs penis en hapte er een flink stuk af.
Artsen in Moskou gaan proberen Kirilovs geslacht zo goed en zo kwaad als dat kan te herstellen. Volgens vrienden zijn de vooruitzichten echter niet goed: wat de wasbeer heeft afgebeten, moet als verloren worden beschouwd.
:shock: :o :snooty: ik hoop het ook niet, zo iemand met een kind, moet daar wel niet van worden :shock: :snooty:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAA
Ben je de “j” vergeten en zwanger???
Ben je geschrokken???
Wat is er???
Ingrid???
De test geeft positief
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH MEIS ik zie het toch!! :inlove: :inlove: :inlove:
GEFELICITEERD INGRID!!! :dance: :dance: :dance: :dance:
Gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: