Het grote test topic deel 2!

Ah Marieke :hug: :-*

Ah lieve meis, heel veel sterkte! :hug:

Nee ik ga iniedergeval voorbij morgen, want dat was de dag dat het de vorige maand niet goed ging… :-*

Je houd het spannend Ingrid, maar krijg er steeds meer goed gevoel bij, dat het goed zit bij je! :pray:

Op hoeveel dagen zat je toen Ingrid?

Toen het mis ging was ik vier dagen over tijd.

Toen begon het met licht bloed verlies, met 7 dagen overtijd was het een echte ongesteldheid.

Vanaf die 7e dag reken ik nu voor deze cyclus.

Dus morgen ben ik dan 4 dagen overtijd, de tijd dat het toen mis ging…

oke, nou spannend hoor!!

Ik hoop echt dat het zo snel weer raak mag zijn.

Dan kun je de mk verder achter je laten :-*

@Marieke_5000 wrote:

Goedemorgen,

ik heb zooooooooooo geen zin in vandaag :cry:

Voel me raar, raar gevoel in mijn buik en tranen zitten hoog.

Ik wil gewoon gaan slapen en dan wakker worden als deze dag voorbij is :?

Belly welkom bij deze gezellige club :smiley:

14 februari testen? Ach als ik niet ongesteld word doe ik mee!!

Eerst maar afwachten. Ik had gisteravond ineens een heel gespannen gevoel in mijn buik, dacht eigenlijk even dat ik ongesteld ging worden :?

Nu is dat helemaal weg.

Naat en ik gaan douchen.

:-*

Ach Marieke, dat is toch niet erg een keer een enorme baaldag hebben? Misschien is het ook nog wel wat onbewuste spanning van het bezoek aan je neef dit weekend?

Kan je Naat niet een paar uurtjes bij een vriendinnetje laten spelen, ga jij even lekker plat. Ik heb mezelf vanmorgen ook verwend door weer even terug in bed te kruipen toen de kids naar school waren.

knuffel!! :hug: :hug:

@Marieke_5000 wrote:

Ingrid de as van mijn moeder wordt vandaag bijgezet in het graf van mijn opa.

Enne… misschien toch maar eerder een testje? :wink:

Oh joh! Dat had ik nog niet gelezen! Nu snap ik je stemming wel! Het is toch weer het volgende stapje in het afscheid van je moeder.

Nog meer knuffels! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Marieke, ik snap nu wel dat de tranen hoog zitten. Zeker een aparte dag… Net als de sterfdag van je moeder, gaat ook nooit zonder ‘hoge tranen’ voorbij :frowning:

@Ingrid28 wrote:

Hier nog steeds niets…pfffff vind het gewoon eng om naar toilet te gaan… :?

Als ik 's morgens op sta en net in beweging ben dan voel ik echt mijn buik even, zo’n weeig gevoel. DAt heb ik dus al anderhalve week…

Wat zou dat toch zijn…

Tja, wat denk je zelf!! Volgens mij ben je familie van de struisvogel! :wink: :angel:

Kantjeboord hoe is het??? :pray:

Nog steeds goed, licht misselijk vanmorgen, probeer ook bij te houden hoe de stand van mijn bmm is, maar dat kan ik misschien beter niet meer doen, heb wat lichte krampjes, wel anders dan anders, maar niet goed voor mijn gemoedsrust! :pray:

@kantjeboord wrote:

@Ingrid28 wrote:

Hier nog steeds niets…pfffff vind het gewoon eng om naar toilet te gaan… :?

Als ik 's morgens op sta en net in beweging ben dan voel ik echt mijn buik even, zo’n weeig gevoel. DAt heb ik dus al anderhalve week…

Wat zou dat toch zijn…

Tja, wat denk je zelf!! Volgens mij ben je familie van de struisvogel! :wink: :angel:

Kantjeboord hoe is het??? :pray:

Nog steeds goed, licht misselijk vanmorgen, probeer ook bij te houden hoe de stand van mijn bmm is, maar dat kan ik misschien beter niet meer doen, heb wat lichte krampjes, wel anders dan anders, maar niet goed voor mijn gemoedsrust! :pray:

Ja klopt die struisvogel staat hier in de tuin haha
nee het is gewoon een angst. kan het niet helpen..
Maar vrijdag weet ik, en dan jullie natuurlijk ook! Meer!

Deze vrijdag?? :mrgreen:

Och wat jammer Belly. Gelukkig had je er al niet al teveel op gehoopt en wist je stiekem al dat het het niet zou worden deze maand. toitoitoi voor de volgende maand :mrgreen:

Oh Marieke veel sterkte jij. Wat een dag zeg… Misschien kan je een reep chocolade smikkelen. Ze zeggen dat je er vrolijk van wordt en bij mij helpt 't gek genoeg. Nee… sorry dit komt er misschien wel ongepast uit om het zo te zeggen. Een hele dikke knuff van mij toegestuurd! :hug:

Ingrid wat maak jij het spannend hey! Aan je verschijnselen te zien lijkt 't wel op iets wat je zwangerschap mag noemen… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: !!

Nee volgende week vrijdag! :mrgreen:

Pfff tot nu vrijdag wordt na morgen al veeeeel te lang voor mij maar ja!

Ja, het begint ook langzaam zo te voelen maar ben veel te bang om het te geloven…

Oooh dat is al snel :mrgreen: :pray:

Zo, ik ben weer klaar met werken…

Marieke, dikke knuffel voor jou vandaag hoor!!! :hug: :hug:

En,Ingrid, jij bent gewoon hartstikke zwanger, dat kan niet anders!!! Ik snap niet dat je kan wachten met testen, barst je niet uit elkaar van nieuwsgierigheid???

Ik nog 9 dagen, ik ga het wel volhouden om niet eerder te testen… :liar: :wink:

@Dees75 wrote:

Zo, ik ben weer klaar met werken…

Ik nog 9 dagen, ik ga het wel volhouden om niet eerder te testen… :liar: :wink:

Dat is dan een lekker kort dagje werken Dees!

Ik moet nog beginnen zo. :frowning:

Jij loopt de drogist dus ook plat voor testen? :wink:

Over testen gesproken, er werd laatst gezegd dat de goedkope testen van het kruidvat er niet meer zouden zijn? ( 2 voor € 4.99)

2 weken geleden nog gekocht hier in het dorp, stonden ook nog meerdere doosjes. Zouden ze de voorraad aan het opmaken zijn?

Kantjeboord, ik ben het grootste zwangerschapstestmonster dat er bestaat, een week van te voren begin ik al…

Ik heb namelijk het volgene bedacht: als je zwanger bent is je HCG gehalte op je NOD 100. Het verdubbelt iedere 2 dagen. Dat betekent 2 dagen voor je NOD 50, 4 dagen ervoor 25 en 6 dagen ervoor 12,5. Je hebt testen die al bij 12 aanslaan…

Hoe kun je jezelf gek maken… Steeds neem ik me voor te wachten, maar dankomt toch dat monstertje weer naar boven die steeds tegen me zegt: doe het nu, doe het nu… :wink:

Ik werk nog maar halve dagen, ben in de opbouwende fase na het verlies van Sem en Thijs, iedere week een uurtje langer… Wilde gewoon al weer fulltime gaan werken maar dat mag niet van de bedrijfsarts…

@kantjeboord wrote:

Over testen gesproken, er werd laatst gezegd dat de goedkope testen van het kruidvat er niet meer zouden zijn? ( 2 voor € 4.99)

2 weken geleden nog gekocht hier in het dorp, stonden ook nog meerdere doosjes. Zouden ze de voorraad aan het opmaken zijn?

Die testen gaan eruit, hier verkopen ze ze al 2 maanden niet meer…