Het grote test topic deel 2!

Spannend meiden, hoop dat het snel zaterdag is en jullie een mooie test in handen mogen houden.

Jammmmmmer maar helaas de duivels zijn gearriveerd…

Wel balen… weer 30 dagen wachten…

Ik kan er nog steeds met mijn kop niet bij dat ik toen met mijn mk door het condoom heen ben zwanger geraakt en nu al 5 rondes niks…

Het menselijk lichaam :roll:

Zou ik nu iets verkeerd doen ofzo okee ben wel wat aangekomen en misschien wat meer stress maar of dat dan zoveel invloed heeft… nou ja moet er maar niet teveel bij nadenken.

Jane hoe is het bij jou? Hoop in ieder geval dat jij wel zwanger bent dan tenmisnte nog 1 van ons 2en…

Goudvis… :hug: :hug:

Wat jammer meid!

En inderdaad, niet te bevatten soms hè.

Hè Goudvis wat balen zeg :hug:

Het lichaam zit soms vreemd in elkaar hè.

Ik bij de eerste door de pil heen en nu alweer in ronde 10 :think:

Nou Zonnetje, dan vraag je je ook af waarom het nu zo lang moet duren… :eh:

Hopelijk wordt al dat wachten gauw beloond (misschien is het al beloond :pray: ) :-*

ah Goudvis, balen zeg, :hug: :hug: had nog zo voor je geduimd… op naar de volgende ronde helaas…

Je kunt er inderdaad niets van zeggen hoe snel je zwanger bent of wat dan ook, helaas!!!

Bisgby, bij jou nog niets… blijf hoop voor je houden hoor!! :thumbup: :thumbup:

Hier verder ook nog niets… nog 2 dgn voor m’n NOD en loop nu continu naar de wc om te zien of er al iets is… krampen van dinsdag zijn nu weg maar blijf het vreemd vinden dat ik toen wat bloedverlies had… :think: :think:

Konden we de tijd maar even vooruitzetten tijdens de wachtdagen, dat zou fijn zijn. :lol:

Ach nee goudvis toch :hug: :hug: had het zo gehoopt voor je :-*

Het menselijk lichaam zit inderdaad heel raar in elkaar en dan vooral een vrouwenlichaam volgens mij :roll:

Mannen hebben al dit soort dingen niet pfffff die hebben het maar makkelijk, ze worden niet ongesteld, komen niet in de overgang, nou ja oke de penopauze :wink: , ze hoeven zich niet te ontharen, geen wenkbrauwen te epileren, niet het grijs bij te kleuren en vast nog wel veel meer.

Mannen… :angel:

Balen goudvis! :hug: Vol goede moed de volgende ronde in…

Mijn nod is als het goed is zaterdag of zondag aanstaande.

Weet nog niet of ik zondag al ga testen. Misschien als ik morgen of zaterdag geen hoofdpijn heb gehad (dat is meestal een teken dat de :evil: komen).

Ik was vanmorgen wel ineens heel misselijk, maar was snel voorbij. Nu ben ik sinds een uurtje weer zo misselijk. Misschien krijg ik wel gewoon buikgriep ofzo…

Goudvis wat jammer zeg meis :hug:

Jah Marieke mannen hebben het wel heel makkelijk soms :angel:

Voor de andere meiden :pray: :: :thumbup: :thumbdown: :pray: :: :thumbup: :thumbdown:

Neeeee visje :cry: :hug:

ah wat lief van je! hier nog niets te bekennen!

wel jammer hoor!!! :frowning:

Goudvis, wat jammer!! :hug:

Ik kon me net toch niet inhouden en heb er vast een testje tegenaan gegooid… natuurlijk (nog) hartstikke negatief. Ik krijg er een steeds minder gevoel bij. Geen idee waarom, maar ik denk dat het niet raak is. Kan ook gewoon zelfbescherming zijn…

Vaak heeft je gevoel wel gelijk Naatje, hoewel ik het voor jou niet hoop :wink:

Ik hoop het ook niet. Maar ik weet niet of het echt wat zegt hoor. In december heb ik me allerlei kwaaljes lopen inbeelden en toen was het niet zo. Misschien is het nu wel andersom! :mrgreen:

Naatje, dat je test nu nog niet positief is, wil toch echt nog niets zeggen hoor, maar kan me je ongeduld heel goed voorstellen… de laatste loodjes wegen t zwaarst he!!

Alicia en Bigsby, het grote moment is voor jullie bijna daar… hopelijk geen ongesteld voor de komende 9 maanden voor jullie :wink: en snel een hele dikke positieve test!!! Voor jullie ook Jane en Rosa! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Naatje; het is ook nog veel te vroeg om te testen :naughty:

Nog een paar dagen geduld en dan weet je als het goed is meer. Hoop voor je dat het positief is :pray:

oke oke, ik geef toe :oops: :oops: , heb vanmiddag ook een test gedaan… helaas ook negatief!! ergste is dat je nog niets verder bent want of je bent gewoon echt niet zwanger of het is gewoon nog te vroeg voor een positieve test… balen he, waarom kon ik me nu niet beheersen :doh: :doh:

Mam :naughty: hahaha, kan het goed begrijpen hoor, jammer dat hij niet positief was. Hopelijk over een paar dagen wel!!

Jane, hoe is het nu, nog geen :twisted: te bekennen hoop ik :pray:

Tja zonnetje, om gek van te worden :wall: :wall: en ik de test nog voor ieder raam houden om te zien of er echt geen streepje te zien valt… maar ja, heb nu geen testen meer in huis en was ook niet meer van plan om deze voor t weekend te kopen. Dus kan dan pas op z’n vroegst maandagochtend testen… hoe ga ik dat volhouden :roll: :roll:

:? :? :? :? :? :? Heel vervelend…

Ennuh hoe je het vol moet houden :eh: ik zou het niet weten. Iig tot zaterdag vol houden, zondag gaat het toch niet en dan is maandag weer de eerste kans :thumbup: