Het grote test topic deel 2!

Ja ja, ik had voor je geduimd en met je in spanning gezeten, maar soms weet ik even niet meer hoe het nou allemaal zat hoor, pfffffff.

Heb je buikje net gezien in het showforum, ziet er goed uit hoor :thumbup:

je was er in iedergeval op voorbereid Chantal, maar als iemand anders zonder die ervaring nou ook heeft :think:

hier nog geen duivels gearriveerd wel enorme hoofdpijn maar dat heb ik eigenlijk nooit voor mijn ongie…

we wachten het af…

Spannend hoor Goudvis. Hoop dat de :twisted: wegblijven

Spannend Goudvis :pray:

Vind het zo spannend voor jullie :pray:

ik duim mee voor jullie :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Jane, hopelijk te vroeg getest!

Ik heb besloten om zaterdagochtend te testen. Volgens de beschrijving kan het al vanaf 4 dagen voor m’n NOD. Dat zou donderdag al zijn. Maar ik moet gewoon tot en met vrijdag werken. Wil er wel ff samen van kunnen genieten als het positief is!

Naatje: haha als je het zolang kan volhouden :wink: :mrgreen:

naatje ik hoop op een posi test voor jou zaterdag, met welk merk test je?

Bedankt voor het duimen allemaal…

Hier is de hoofdpijn wat minder nadat ik toch maar een paracetamol heb gehad, wilde dat eerst niet maar mijn hoofd knalde uit elkaar dus moest wel.

Hier nog geen aankomende duivels bespeurd… :pray:

Het kan trouwens weleens zo zijn dat als ik zwanger ben dat ik heel laat positief test omdat ik dat vorige keer ook heb gehad pas met 6 weken :?

Dan moet je nog heel lang wachten goudvis :shock:

Hopelijk test je deze keer sneller positief :pray: :pray:

Ja dat hoop ik ook maar toen was ik er niet mee bezig dus met 5 weken had ik een nega test, toen na een week nog maar eens een test en die was wel posi dus ja misschien had het wel eerder gekunt.

voordeel is wel dat je dan weer wat verder bent, maar dan moet het niet weer misgaan natuurlijk :roll:

Ik heb trouwens de hele dag al zo`n spierpijn gevoel in mijn boven benen vage dingen allemaal :think:

Jane hoe is het met jou???

Goudvis, spannend hoor!! en Naatje, ook voor jou spannende dagen!!!

Jane, bij jou nog nieuws…? en Bigsby, erg he, die laatste wachtdagen… hoop echt voor je dat het wegblijft! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

ik had dat ook 4/5 dagen (eergistern en gisteren nog een beetje) eerst spierpijn (maar kwam door achterop een fiets zitten) en daarna bleef die spier heel raar voelen, heel lang, echt een rot gevoel.

uhm geen nieuws!

Spannend hoor meiden…het zou zomaar eens raak kunnen zijn :pray: :pray:

Goudvis, na 6 weken pas…dat kan je ons niet aan doen hoor om al die tijd in spanning te zitten :mrgreen: :wink:

Nee hoor, hoop echt voor je dat je deze keer veeeeeeeeel eerder test en dan uhhhhmmmm zaterdag!! Samen met Naatje…

… ik voel nog helemaal niks dat erop wijst dat ik zwanger ben… heb wel een hub met een constante grijns op z’n gezicht omdat hij het inmiddels ook spannend is gaan vinden. Hij vraagt steeds wanneer ik kan gaan testen enzo… wordt er gewoon een beetje zenuwachtig van. Wel lief! :inlove:

Goedemorgen

Hier nog geen rood :pray:

Naatje voor jou ook spannend ik ga zaterdag ook testen als het uit blijft.

Ik voel voor de rest ook niet veel bijzonders wil wel veel voelen maar denk dat je pas achteraf kan zeggen van goh er waren toch wel wat dingentjes anders, tenminste dat had ik de vorige keer wel…

Goedemorgen!

Oh visje dat is nog positief :smiley:

hier hetzelfde verhaal!! (nog steeds geen rood) :mrgreen:

:pray: :pray: :pray:

Wat spannend zeg!

Ik blijf duimen :pray: :pray:

Spannend dames :pray: :pray: :pray: