Veel plezier Chel
Hhihi thanks. Gisteren begonnen met klussen.
Dacht morgen een posi ovutest te hebben, ik begin altijd op dag 10 met testen en heb dan meestal op dag 11 de positieve test. Vandaag knalde hij er al vanaf, dus ben bang dat we vanavond ook maar weer even gezellig gaan doen :mrgreen:
Wat een ramp zeg :roll: :mrgreen:
Hmm…gooide dit topic altijd een beetje door de war met het wie-gaat-er-voor-het-eerste-kindje-topic. Daar schrijf ik nog wel mee, ben blijven hangen zeg maar :mrgreen: en ben eigenlijk langzaamaan dit topic vergeten… :oops:
Maakt toch niet uit 111, niemand komt hier echt meer
Hoe gaat het met jou?
Goed! Druk met mn nieuwe (nou ja, inmiddels niet echt nieuw meer - ben er nu ruim 3,5 maand aan de slag) job en daarnaast natuurlijk alle ontwikkelingen van onze uk. 't Gaat hard hoor, over 2 maanden wordt ze alweer 1 jaar!
Hee allemaal,
Ik ben een tijd terug actief lid geweest van KOK maar wegens omstandigheden leek het me beter om er even mee te stoppen.
Ik heb jullie wel zo gemist!
Wel heb ik stiekem een paar van jullie in de gaten gehouden (o.a. marieke en jane)!
Gistermiddag vond ik een testje tijdens het opruimen en het eerste wat ik dacht was: WEGGOOIEN! (ik had absoluut geen zin meer in die ongein omdat ik weet niet hoeveel negatiefjes had getest). Dus ik liep naar de prullenbak. Doe de bak open en dacht in ene: Tja dat is ook zonde. Dat heb wat centen gekost. Dus ik heb hem maar gebruikt.
En wat denk je… Jaaaaaaaaaaaa!!!
Super positief!
Ik kon het niet geloven… ik keek van de spiegel naar de test en weer terug. Ik had niet meer gedacht ooit een tweede streepje te mogen zien. Het tweede streepje kwam alleen voor op de mooie testjes van het forum of op de foto’s van de handleiding, maar nu stond er echt één in mijn testvak…
Verder heb ik geen idee hoe ver ik ben vanwege mijn rommel cyclus maar ik denk dat een testje van predictor mij wel op weg kan helpen of… raden jullie mij aan gelijk naar de huisarts te gaan?
SPANNEND allemaal dit… pffhiew… :inlove:
Hé Chelle, wat ontzettend leuk zeg!!
Ik ben benieuwd hoe ver je al bent. Ik zou een afspraak maken bij de vk en dan gelijk erbij vermelden dat je niet weet hoe ver je bent, dan hoor je verder wel wat ze af willen spreken.
Super goed nieuws!!!
Chelle :inlove:
Chelle :inlove:
Chelle, wat goed, gefeliciteerd!! :dance:
Chelle oh meid wat geweldig :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Je hebt hier zo lang op moeten wachten, ik ben zoooooooooooo blij voor je :-
Euh… wat te doen, tja misschien een predictor met indicator en anders via je vk een echo aanvragen als je echt geen idee hebt hoever je bent.
Wanneer was je laatste menstruatie?
Enne… lief dat je me in de gaten hebt gehouden :inlove: :-
:o Ik voel me zo een doos…
Ik heb echt even zoooooo mega hard geblunderd!
Heb vandaag nog zo een testje gekocht met indicator want ik was toch wel benieuwd hoeveel weken en aan de hand van de test zou ik iets meer informatie hebben voor de vk. Staat er na testen “niet zwanger” op de display.
Ik van alles bedenken wat er nou mis had kunnen gaan… wat blijkt…
Ik heb de vorige keer met een ovu test getest!
Ik ben helemaal niet zwanger… hoogstens aan het ovuleren maar zelfs dat lijkt me niet want het streepje was niet donkerder dan het controle streepje.
Het doosje van de test had ik al weg gegooid dus het was enkel verpakt in wit plastic.
Maar heel langzaam begon het te dagen dat ik een zooitje ovutesten had gekocht en daarvan 1 had weg gelegd omdat ik er geen zin meer in had.
Die test heb ik dus gevonden…
Ik voel me ZO stom… bah.
Hè bah Chelle, wat een domper zeg
ooooh dat is :silenced: zeg Dikke :hug: :hug: :hug:
:hug: :hug: :hug:
Oooo jeetje, wat sneu zeg… :hug:
Ach Chelle wat ontzettend sneu meis :hug: :hug: :hug:
:-* super lief jullie allemaal!
en ondanks dat ik niet in verwachting ben zal ik toch wel gezellig op 't forum blijven. Ik ga maar weer gewoon wachten…
was ook wel een stom foutje!
wisten jullie dat het woord “wachten” ondertussen bij mij in het woordenboek van verdoemenis staat?
Pff Chelle, wat balen zeg! :hug: :hug: