Het grote test-topic, deel 12, we blijven duimen!!!

Even een knuffel voor Jannigje van een mede mei2005 mama :hug: :hug: :hug: :hug:

@Klaproos wrote:

Even een knuffel voor Jannigje van een mede mei2005 mama :hug: :hug: :hug: :hug:

He verdikkeme Jannigje, ik had het zo graag anders gezien :hug: :hug: :hug:

Wat een rotnieuws zeg :hug: :hug:

Ben ik ook weer 's :smiley:

Jannigje, wat een rotnieuws. Het is gek hoeveel het op ons ‘verhaal’ lijkt. Het eerste onderzoek was ook ‘net goed’ en het 2e was gewoon ‘slecht’ (al was die eerste nauwelijks beter, maar ik denk dat ze je dan willen ontzien ofzo).

Ik denk dat wij ook in augustus gaan beginnen omdat er nog allerlei tests gedaan moeten worden en dat neemt wat tijd in beslag, dus voor je echt mag beginnen duurt het dan nog wel even. Zijn die tests bij jullie allemaal al gedaan (DNA, chromosoom, hepatitus, HIV etc.)?

Marieke en Tierrr, wat fijn dat het zo goed gaat bij jullie :smiley:

Bigsby, volgende ronde beter! :thumbup: :thumbup:

@AliciaC wrote:

Ben ik ook weer 's :smiley:

Jannigje, wat een rotnieuws. Het is gek hoeveel het op ons ‘verhaal’ lijkt. Het eerste onderzoek was ook ‘net goed’ en het 2e was gewoon ‘slecht’ (al was die eerste nauwelijks beter, maar ik denk dat ze je dan willen ontzien ofzo).

Ik denk dat wij ook in augustus gaan beginnen omdat er nog allerlei tests gedaan moeten worden en dat neemt wat tijd in beslag, dus voor je echt mag beginnen duurt het dan nog wel even. Zijn die tests bij jullie allemaal al gedaan (DNA, chromosoom, hepatitus, HIV etc.)?

:
Hallo

Bij mij zijn die onderzoeken al gedaan. Mijn vriend heeft wel hepatitus en Hiv gedaan.

Als wij zouden willen beginnen (wat ik nog niet wil omdat ik eerst wil afvallen) zijn we binnen 6 weken aan poging 1 van ICSI bezig.

zo, dan gaat het bij jullie ziekenhuis wel een stuk sneller dan bij ons. Eerst een zaadonderzoek, en bij mij wat bloedonderzoek. Toen na 3 maanden weer zaadonderzoek, toen konden we pas na ruim 2 maanden terecht voor de uitslag en daarna kregen we de informatie. Hub moest toen bloed prikken voor DNA en chromosoom onderzoek, en ik las dus ook dat er nog onderzoek komt voor HIV en hepatitus. Maar dat moet dan nog gebeuren. Vreemd dat ze ons dat niet meteen laten doen, het duurt zo alleen maar langer elke keer… En mijn leeftijd is helaas niet zo dat we nog alle tijd hebben :wink: :?

Goed van je dat je eerst wilt afvallen. Ik ben ook van plan binnenkort (nog) gezonder te gaan eten, en minder te snoepen, en wat meer beweging zou me ook geen kwaad doen. :lol:

Ik weet niet hoe oud jij bent?

Mijn gyn vond dat ik nog wel kon afvallen omdat mijn leeftijd toeliet om dat nog te doen. Was dat niet het geval was ik waarschijnlijk over 6 weken al een poging verder.

Hier doen ze ook standaard voordat je de eerste keer op afspraak komt al een zaadonderzoek. Bij mij is op de eerste afspraak een uitstrijkje genomen, inwendige echo om alles van binnen te bekijken, bloed prikken en chlaumidia (hoe schrijf je dat) test gedaan.

Hier doen ze dus veel de eerste keer als je komt. Dat scheelt tijd.

Ik ben 35, op weg naar 36 :roll:

Op de eerste afspraak deden ze inderdaad ook best veel, maar daarna komt er aardig vertraging in. Maargoed, het is niet anders. We gaan er maar vanuit dat we ook zo ergens in augustus mogen beginnen. Dat hoop ik in ieder geval. Misschien gaan we voor die tijd nog verhuizen dus komt ook wel goed uit dan. :wink:

Succes met de strijd tegen de pondjes. Hoe veel wil je afvallen en hoe ga je het doen. Een bepaald dieet, of gewoon erg op je voeding letten en niet snoepen?

Alicia, wel balen dat het nu allemaal zo langzaam gaat, ze kunnen toch meerdere onderzoeken tegelijk doen :?

Wij kregen 1 zaadonderzoek, 2x een inwendigonderzoek, chlamidiatest, en een HSG onderzoek. Meer krijgen we ook niet omdat alles goed is en we al een kind hebben.

Hooguit mag ik over een paar maanden terug komen en zal het wel IUI worden, maar dat gaan we niet doen.

wow hier is het allang stil :shock: , hoe gaat het met iedereen?? :-*

Met mij gaat alles goed, met jou ook Jane?

@bigsby wrote:

Met mij gaat alles goed, met jou ook Jane?

fijn dat alles goed gaat, ik zie nog steeds een banner lopen :frowning: :hug:

hoe is het daarmee?

hier gaat het goed, het gaat erg hard, ik zit alweer over de helft :shock:

voel ons kindje veel bewegen (eigenlijk al erg vroeg voor een eerste, rond de 14 weken al :inlove: ) en kan er vollop van genieten :inlove:

soms voel ik me zo goed dat ik wel eens vergeet zwanger te zijn :doh: :oops:

Lekker toch Jane!? Is je ook wel gegund na alles hiervoor!

Bigs, duim nog steeds voor je hoor. :pray:

Ik duim ook nog mee :pray:

Je schiet ook al lekker op Jane, en fijn toch dat je je zo goed voelt :thumbup:

Ohhh ik zie dat je al weet dat het een jongen wordt :inlove:

breek ff in

meiden, heb jullie hulp nodig bij mijn poll

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4629262#4629262

thank voor een momentje van jullie tijd :-* , en sorry voor het storen :oops:

breekt weer uit

't is hier wel echt helemaal stilgevallen zeg :frowning:

wel jammer was altijd erg leuk en gezellig topic, al die meiden die al konden testen of nog niet en maar zaten te wachten :lol: :mrgreen:

speculaties of het nu wel of niet zo zou zijn want dit en dat :mrgreen:

zie nog steeds niet veel verandering in de onderschriften van de dames die hier al tijdje geleden hebben meegeschreven :frowning:

hoe gaat het nu met jullie? jannigje, bigsby, aliciaC, andere meiden?? :-*

Hey Jane, voor jou is het al bijna zover h’e :mrgreen:

Met ons gaat het allemaal nog hetzelfde, nog steeds niet zwanger :roll:

Wij schrijven hier niet meer mee omdat de " oude" garde nog steeds niet zwanger is en de rest die hier steeds bij komt wel snel zwanger raken. Op een gegeven moment is de lol eraf.

Wij zitten nu bijna allemaal bij het mopper topic :lol: :lol: :lol:

Ik ben nu net een week geleden begonnen met de eerste IUI poging, ff afwachten dus :wink:

Gaat het met jou allemaal goed?

Hier ook niks bijzonders te melden. Ook nog niet zwanger.

We zitten nu in de klus periode :wink: