Wij doen wel aan ovutesten omdat we toch de kans zo goed mogelijk willen benutten omdat we toch zsm zwanger willen (lees: moeten) worden
Hier ook een hoop frustraties hoor,je wil soms iets TE graag zwanger worden…
gewoon doorklussen,ik kijk ook niet meer naar mijn cyclus en of klus dagen…
Anders wordt de sex ook te veel gericht op de zwangerschap ipv het gewoon voor ons beide te doen…
@111 wrote:
Tierr, hoe is het met jou meid? Trek je 't een beetje?
Lief dat je het vraagt.
Het gaat wel.. Vandaag voor het eerst sinds de curettage weer aan het werk geweest. Toch wel pittig.. zowel lichamelijk als emotioneel.. iedereen vraagt er toch naar he? En ook het idee dat het gewone leven nu weer echt begint, terwijl onze kindjes er niet meer zijn.. maargoed, daar moet je even doorheen he?
Hoe gaat ie met jou?
Selena, balen van je negatieve test... toch altijd een teleurstelling he? Maarja, het is op zich normaal dat je lichaam tijd nodig heeft om te ontpillen...
Wij gebruiken trouwens wel ovutesten. Enerzijds omdat we weten dat ik in het verleden heel vaak geen eispromg had en om dat dus wat in de gaten te houden. Anderzijds omdat ik erg onregelmatig ben en anders helemaal geen idee heb waar ik aan toe ben. En dan geeft het me meer rust om af en toe zo'n testje te doen, dan om er ongewild en onbewust de héle tijd mee bezig te zijn en me vanalles af te vragen.. en continu verplicht te seksen om een eventueel ei maar niet te missen... :roll:
hay meiden!
iedereen krijgt even een mega knuffel van mij want het zit hier niet mee!
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
111 bedankt voor je hormoontjes, ze worden maar wat graag aangenomen :inlove:
hoe is het nu met je?
Judith, ik zit inmiddels op dag 43 en vandaag had ik zoiets: nou jongens, het kan niet anders dan dat ik in verwachting ben…
maar nog altijd niet positief getest (afgelopen zaterdag of zondag heb ik er 1 tegen aan gegooit maar die was behoorlijk negatief).
het is een om hopeloos van te worden al heb ik er stiekem een goed gevoel over… ik hoop niet dat mijn goed gevoel mij in de steek laat :o
Tierr je bent behoorlijk sterk dat je er op deze manier mee om kan gaan en ik wil je daarvoor complimenteren. Hou je haaks lieverd, het is niet niks wat je hebt meegemaakt. Een dikke knuff voor jouw!
Dankje! :-*
Maargoed, ik heb ook weinig keus natuurlijk… je moet er gewoon doorheen.
Dag 43 alweer… :shock:
Hoe lang zijn je cycli meestal? Nouja, ik hoop dat je goed zit met je gevoel! Wanneer ga je weer testen? HCG verdubbelt zich vrij snel he? Jee, ik hoop dat je snel 2 streepjes kan laten zien!!
Ik hoop ook vanuit het diepste van mijn kleine teen ( :lol: ) dat mijn gevoel het bij het juiste eind heeft.
Op zijn vroegst test ik aankomende zaterdag weer…
Ik hoop dat de HCg zo voldoende is gestegen :inlove:
Dikke knuffel voor jullie :hug:
Chelle, zolang de :evil: zich nog niet laten zien is er nog alle hoop meid! Inderdaad je blik op komend weekend richten om te testen als je dan nog geen duidelijkheid hebt. Kan me voorstellen dat je er al bijna helemaal van uit ging dat je zwanger bent, maar houd moed meid, het kan nog steeds zo zijn!
Tierr, tuurlijk is het heftig. Je merkt dat het leven doorgaat, ook al staat jouw wereldje even stil. Erover praten, zelfs met collega’s, is altijd goed en helpt je vast om het sneller een plekje te kunnen geven, hoe moeilijk het soms ook blijft hoor. Vooral rond je uitgerekende datum, dat blijft een beetje steken. Maar het schijnt zo te zijn dat je wel extra vruchtbaar bent nu je “schoon” bent van binnen, dus hopelijk komt alles snel op gang en ben je heel snel zwanger van een wondertje waarbij alles wel goed gaat - als jullie er aan toe zijn natuurlijk. Klein lichtpuntje misschien. Sterkte meid, en als je de zin en behoefte hebt om erover te praten, dan zijn wij er voor je hoor! :hug:
111, je bent lief!! :-*
We gaan inderdaad weer meteen aan de slag voor een nieuw beebje. Niet om onze tweeling te vervangen, maar om eindelijk onze droom uit te laten komen. Vandaag was mijn temperatuur voor het eerst weer redelijk laag, dus hopen dat ie de komende dagen laag blijft… dat zou betekenen dat de zwangerschapshormonen uit mijn lichaam zijn en mijn cyclus weer zou kunnen beginnen. En dan maar hopen dat dat ook het geval is en dat ik een ei heb…
(Doe vandeweek ook ff een zwangerschapstestje om te kijken of die al helemaal negatief is…)
Chelle, knap trouwens als je tot zaterdag kunt wachten met testen!! :shock: :thumbup:
Tierr, :thumbup:.
Goed zo meid. Ik hoop dat het allemaal snel mag lukken, en mag blijven deze keer. Natuurlijk is je tweeling niet te vervangen, je wilt “gewoon” een kindje in je armen hebben straks en helaas mocht dat met de tweeling niet zo zijn. Goed hoor, om het los van elkaar te zien - geeft aan dat je al ver bent met de verwerking in mijn ogen!
Nu eerst hopen dat je cyclus weer snel op gang is .
oeiii hier wordt het spannend…vanmorgen werd ik wakker met rug en buikpijn,en bij het toilet roze afscheiding,niet veel alleen bij het afvegen,en ik moet inderdaad vandaag mijn innesteling hebben…
Hopelijk zet het niet door in een ongi…
is ook wel vreemd,want normaal sta ik op en ben ik gewoon echt ongi…duimen hier dus meiden.
laterzzzz
Hay lieve meiden van 't forum,
111, idd ik houd mijn hoop op het uitblijven van de :evil:.
Ik ben nog nooit zolang overtijd geweest dus de kans dat er wat groeit in mijn buik zal iets hoger zijn dan normaal :inlove:
…maar ik houd natuurlijk rekening met de teleurstelling!
Tierr, ik doe dat alleen puur uit zelfbescherming.
Het is voor mezelf zo zwaar om constant een negatieve test te zien, vandaar.
littlelovebug, dat klinkt veelbelovend.
Het klinkt in ieder geval wel als een innesteling en ik hoop ook zeker dat dat het was voor jouw.
Houd je ons op de hoogte?
Chelleke hoe is het met je?
Ik zie je nog wel reageren op ons maar ben wel benieuwd hoe het bij jouw gaat
Selena, ben je inmiddels al ongi geworden of heeft het nog niet doorgezet?
@chelle wrote:
Tierr, ik doe dat alleen puur uit zelfbescherming.
Het is voor mezelf zo zwaar om constant een negatieve test te zien, vandaar.
Ik snap het. Ik ben ook niet zo van het heel vaak en heel vroeg testen hoor… telkens een negatieve test is natuurlijk niks aan en kost bovendien een boel geld.
Maar als ik echt het idee heb dat het wel eens raak zou kunnen zijn, lukt het mij echt niet om een week te wachten… dan bespaart een keer extra testen me juist een teleurstelling… anders ga ik met de dag meer hopen dat het eindelijk eens raak is en dan komt de klap uiteindelijk helemaal hard aan… maargoed, ieder zijn eigen manier natuurlijk!
Tierr, vaak ging mijn gedachten gang net als die van jouw!
Maar ik heb nu net een nieuwe baan waar ik 40 uur aan de slag ben dus dat helpt enorm om mijn gedachten ergens anders op te zetten
Dat scheelt inderdaad ja, dat is wel fijn!
Hier alles zijn gangetje, niks bijzonders eigenlijk.
Gisteren even jarig geweest, maar was verder gewoon rustig.
Verder voel ik niks bijzonders voor een eventuele zwangerschap