Bigs… :hug:
Dames, even kort maar krachtig want ik verwacht elk moment bezoek (ben namelijk jarig), maar vandaag is mijn NOD, maargeen enkel teken van bloedverlies. Ik juich niet te vroeg, want het kan net zo goed komen omdat dit mijn eerste maand na het stoppen met de pil is (wie weet ontpillen dus) maar wou het toch even kwijt.
Lees v/h weekend even bij.
Tuurlijk 111! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Ik hoop dat je lekker thuis mag blijven!!!
Selena gefeliciteerd met je verjaardag!!!
En een fijne dag met je bezoek
Bigsby… :o
na zoveel keer heb je er soms gewoon geen woorden meer voor.
dikke knuff… en maar blijven hopen dat de beeb zich snel aankondigt.
(‘zal wel een heel speciaal kind zijn als je er zolang op moet wachten’ zou mijn oma zeggen…)
Selena Gefeliciteerd met je verjaardag, wie weet een mooi verjaardags kado
Selena, gefeliciteerd!
Heb zojuist de uitslagen gekregen: geen afwijkingen gevonden. Op zich hartstikke goed natuurlijk, want dat betekent dat alles in orde is - maar ook dat ze dus niet weten waar ik zoveel klachten van heb en dit dus ook niet verholpen kan worden zo :?. Moet het er dus maar mee doen de komende weken. Hopelijk duren ze niet te lang en ga ik niet tegen de muren opvliegen nu ik verplicht thuis zit en niets meer kan…
:hug: :hug:
selena gefeliciteerd!
111, :hug:
Dank jullie wel !
111, ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje, wel met iets anders. Heb ook bepaalde klachten (zoals bloedverlies tijdens de seks) en uit de testen is ook - geen afwijkingen- gekomen. Ook ik moet het aankijken de komende weken… :think:
Overigens hier nog altijd geen duivels. Ik hou maar rekening met een ontregelde cyclus, mocht ik maandag nog niet ongesteld zijn geworden gooi ik er dinsdag een testje tegen aan…
Selena, voor jou is het nog vervelender dan voor mij denk ik hoor!
Ik ben er namelijk van overtuigd dat het wel met de zwangerschap te maken heeft, dus dat betekent dat ik er over niet al te lange tijd van af moet zijn…Maar bij jou is het helemaal nog één groot vraagteken.
Hopelijk gaat het snel beter joh en komen ze er alsnog achter wat het kan zijn!
Al heb ik even afstand genomen wil ik jullie wel laten weten dat ik ook helaas ongesteld ben geworden.
Op dag 29 :think: :think: :think: Mijn cyclus is dus echt in de war.
:-* :-* :-*
Jannigje; :hug: , balen meid! Voor het feit dat je weer ongesteld geworden bent en voor het feit dat je cyclus nu echt een beetje in de war is…
Ik begrijp het dat je afstand neemt. Ben ik ook een beetje aan het doen namelijk.
Het geeft een hoop extra druk waar ik niet op zit te wachten, maar dat zal voor jou wel hetzelfde zijn.
Bigsby; :hug: , dikke knuffel meis! Op naar de volgende ronde…balen hè?! Gaat het weer een beetje?
Selena; :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: . Heb je al getest??? Nog van harte met je verjaardag .
Ik heb na 3 weken menstruatiekrampen ( :evil: :evil: :evil: ) maandag een hele lichte bloeding gehad.
Of dit nou een menstruatie was is niet zeker. Gezien mijn cyclus zou het best zo kunnen zijn geweest, maar het heeft maar 2 dagen geduurd en er is geen maandverband aan te pas gekomen alleen inlegkruisjes.
Donderdag voor de zekerheid nog getest maar die was hartstikke negatief .
Ik ben blij dat ik over ruim een week naar de gyn. kan.
Chelle;…hoe is het bij jou???
Hallo allemaal,
Ik ben nu bijna een jaar bezig en wacht rustig af…
Mijn cyclus is ook hopeloos in de war
Heb nu tabletten van de etos zwanger willen worden…
Heeft iemand daar ervaring mee?
Ik heb ook diabetes, zijn er meer mensen die dit hebben en zwanger willen worden?
Groetjes José
@Jannigje wrote:
Al heb ik even afstand genomen wil ik jullie wel laten weten dat ik ook helaas ongesteld ben geworden.
Op dag 29 :think: :think: :think: Mijn cyclus is dus echt in de war.
:-* :-* :-*
:hug: :hug:
@Judith2 wrote:
Selena; :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: . Heb je al getest??? Nog van harte met je verjaardag
Ik heb nog niet getest. Elke keer als ik wat voel lopen denk ik: ja hoor, daar heb je het. Ga ik naar de wc, is het alleen maar (veel) witte afscheiding. Nog steeds geen bloed. De krampen worden wel steeds minder, heb wel last van mijn (.)(.) (groter en gespannen)… Maar goed, dat kan allemaal ook bij een aankomende menstruatie horen, en gezien mijn cyclus voor het pilgebruik altijd erg onregelmatig was ga ik er maar van uit dat mijn cyclus in de war is (1e pilvrije maand geweest dit, ook al was ik het met de pil stipt na 28 dagen op vrijdag)… Heb besloten er morgen maar een testje tegenaan te gooien i.p.v. dinsdag, maar hou maar rekening met een ontregelde cyclus, des te minder is de teleurstelling (we hebben namelijk maar 1 keer echt geklust deze maand i.v.m. bloedverlies, en dat was op dag 8, eigenlijk te vroeg dus voor mijn vruchtbare periode, dus het mag een wonder zijn als ik zwanger ben hihi).
Hey meiden,
Sorry dat ik jullie een beetje heb verwaarloosd de afgelopen weken, maar ik moet echt even wat afstand nemen van hier. Ik was alleen nog maar bezig met ‘ik moet zwanger worden’. En dat ‘moet’ is natuurlijk niet de bedoeling. Dat is ook de reden dat ik even mijn banner heb weggehaald; dan zie ik niet steeds wanneer ik zou moeten klussen of ongesteld zou moeten worden. Niet dat die banner met mijn cyclus erg betrouwbaar was… Mijn vriend is de afgelopen 1,5 week lekker thuis geweest, dus hebben we lekker tijd voor elkaar gehad en op zijn tijd ook geklust. Geen idee of t op het juiste moment was, want de ovutestjes zijn ook de deur uit, daarvan wordt ik alleen zenuwachtiger. Ik heb wel t idee dat de afstand iets helpt, al ben ik nog wel steeds heel veel bezig met zwanger worden.
Zo, nou kan de egomodus weer uit. Ik heb niet alles teruggelezen, maar zal proberen t vanaf hier weer wat op te pikken. Hoe is t met jullie?
:-*
Geeft helemaal niks hoor
Welkom terug
Och lieve meiden, wat begrijp ik jullie goed! Ook ik was bijna een jaar bezig hoor en was er ook behoorlijk gefrustreerd van. Inderdaad helpt afstand nemen goed en met die ovutesten ben ik uberhaupt nooit begonnen. Ik hoop dat jullie nu allemaal snel zwanger zijn, liefst voor het einde van het jaar. Zou een mooi streven zijn, toch?
Ik duim heeel erg hard voor jullie dat het zo mag zijn, met een uitzondering voor Sophie natuurlijk, maar voor haar hoop ik dat het meteen de eerste keer in maart raak is
Wat hormoontjes om jullie te helpen: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
Xintha, ik heb in het begin ook die pillen van Etos gebruikt, maar vond ze vreselijk smerig. Na een half jaartje ben ik overgestapt op de pillen van Dagrivit (dagrimama), “mama en baby” heet het geloof ik. Kun je ook na de zwangerschap nog gebruiken (ben er overigens na 12 weken zwangerschap mee gestopt, had het helemaal gehad met pillenslikken ). Maar volgens mij maakt het helemaal niet uit joh welke pillen je neemt, zolang er maar die bepaalde hoeveelheid foliumzuur in zit. Anders zouden artsen die wonderpillen wel voorschrijven bij vrouwen die moeilijk zwanger kunnen worden, toch?
Tierr, hoe is het met jou meid? Trek je 't een beetje?
Voor de aankomende testers onder jullie: 'k Duim voor een nieuwe golf mama’s2be! Mag wel weer, 't is alweer even geleden!
Ik doe ook nooit aan de ovu testen gezien we toch enkel v/d weekenden afhankelijk zijn. Volgens mij zit je dan alleen nog maar meer in de spanning…
Hier helaas, een negatieve test, wachten op de duivels dus…