ik zou een vloerkleedje ook wel eens handig vinden; Jelmer gaat tegenwoordig altijd (en overal) demonstratief liggen als hij het ergens niet mee eens is (ja, je bent twee of niet he?) en dat komt nogal eens voor… :roll:
Nee oranje monster is ingeruild voor mooie blauwe twingo met schuifdak :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Hoe gaat het met jou? Jou ook al een tijdje niet langs zien crossen :mrgreen:
ach weet je, dan bedenk ik me maar dat er genoeg mensen zijn die er werkelijk alles voor over zouden hebben om een “levendig, je de oren van het hoofd vragend, nieuwsgierig, oeverloos aandachtvragend, bloed onder je nagels vandaan halend” kind zouden willen maar dat niet hebben en dan tel ik mijn zegeningen… alle 3 en die grote 4e, in de vorm van hun vader, erbij :inlove:
ha Nien, vandaar. Als je mij spot wel even hard toeteren :lol:
Het ligt er misschien aan dat het z’huis een nieuw comp systeem heeft :wall: en dat laat weggaan daardoor eerder uitzondering dan regel is :roll:
Ga jij tegenwoordig niet de andere kant om dan nu die nieuwe verbinding open is? Als dat zo is dan klopt het wel dat we elkaar nooit meer zien :?
Ja klopt! Scheelt me wel een hoop tijd joh!!! Donkerblauwe twingo met schuifdakje is het trouwens :mrgreen: Maar ik rij ook nog wel regelmatig langs het ziekenhuis hoor :mrgreen: ga ik op bezoek in groningen na mn werk
Sara is momenteel trouwens weer een stuk beter hanteerbaar :mrgreen: :dance:
En een luxe bak dus met schuifdakje :thumbup: :mrgreen: 'k Zou het persoonlijk misschien geen schuifdakje noemen maar je hele auto gewoon een cabrio; klinkt veel beter (is mijn fiets ook :mrgreen: ).
Nu wachten op het stadium:“mama, wanneer word ik eindelijk eens 4?”
Ik kom Minke dus bij deze achter het behang plakken. Die vraagt, zonder overdrijven, minimaal 10x per dag hoe lang het nog duurt voor ze jarig is. Maar eigenlijk is het wel zielig voor haar; ze moet nog 2 maanden wachten voor het zover is en gister was ze echt helemaal woest dat het nog zo lang duurde voor ze eindelijk 4 wordt, naar school en zwemles mag
ach gossie… lastig is dat he. sara vraagt er inderdaad ook naar. ze wil zo graag naar school. 31 augustus gaan we weer kijken en dan inschrijven :mrgreen:
Ik lees trouwens ook dat de kids van sommigen van jullie zooo graag al naar school willen… Dat stadium moeten wij nog krijgen met onze meid (en daarna met ons ventje :mrgreen: ), ben benieuwd hoe zij erop zal reageren.
Hier een stiefzoon die me al de hele week het bloed onder mijn nagels vandaan haalt… :wall:
Er zijn redenen te over waardoor hij zich zo gedraagt, men neme een combinatie van anderhalve week bij zijn inconsequente moeder, in plaats van de normale week, een nieuwe klas, een nieuw stel leraren, een nieuw schooljaar, een baby op komst, een verhuizing op komst, enzovoorts…
ja ook vanuit hier voor allen dikke knufs! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Maar wat ook zeker waar is, is dat we (ondanks de soms moeilijke periodes) wel dankbaar mogen zijn voor onze frummels :inlove: . Niet iedereen kan kinderen krijgen, en als ik me dat bedenk ben ik soms toch weer ef extra blij dat ik het geluk en rijkdom van kinderen grootbrengen wel kan ervaren! (ookal wil ik ze, logischerwijs, ook soms ef achter een aantal laagjes behang plakken!! :twisted: )
Hier ontzettend dankbaar voor mijn draak … maar vandaag kan ik hem ook wel achter 2 lagen behang plakken :twisted: want ja hij is bijna 2 en zegt nee en overal om brullen en doen. Pffff vanmiddag even naar de kinderboerderij gegaan niets aan de hand en we komen thuis en meteen weer brullen. Als mama bv drinken in de verkeerde beker doet is het hek al van de dam :?
Maar ach dan nog maar een extra keer in bed om half 5 hahah en hij slaapt ook gewoon… heerlijk even geen gejank :oops:
Heb dit topic helemaal doorgelezen en ben zo blij met de herkenning. Ligt dus niet aan ons.
Hier een draakje dat een groene beker wil met drinken, giet ik zijn drinken inde groene beker wil hij in eens de blauwe (die hij dan niet krijgt, flauw he). Hebben we de tafel gedekt, brood op zijn bordje, mag hij uit twee belegsoorten kiezen, maakt een keuze, doe ik dat op zijn brood, wil hij toch de andere belegsoort. :wall:
Verder kan ik hier geen lamp aan of uit doen of meneer staat er bij en roept: IK lamp aan/uit doen, om voordat ik kan reageren de lamp weer aan te hebben gedaan (of uit) en dan weer uit (of aan) te doen.
De buren moeten ook de deuren hier wel horen. Zo hard als meneertje die dicht klapt.
En wat dachten jullie van slaan en bijten? Of aan de haren van zijn jongste broer trekken? Echt, hoe vaak ik Stijn bij kop en kont pak op een dag om hem apart te zetten weet ik niet.
Het warme eten wordt geboycot, zolang er aardappelen doorheen zitten of bij zitten. Dan eet hij alleen het vlees op. Soep, chinees en pasta gaan er de ene dag wel in om de volgende dag geweigerd te worden.
Kortom, volop in de peuterpuberteit. Gelukkig vergeet ik die momenten als hij naar me toe komt, armen om me heen doet en zegt: mamma lieffff en me dan de natste kus geeft die ik me maar kan indenken.
Oke, gisteren met vaccineren, heel druk in die ruimte, roept meneer keihard: mamma dikke billen :oops: waarop ik even in zijn kont geknepen heb en zei: hier zitten pas dikke billen! De echo van zijn lach hangt daar nog volgens mij.