Ik wil er niet eens over praten :mrgreen: … maar… :mrgreen:
Ze maken… me… zoooo… moe…
Ik ben zo blij als een kind als ik s’avonds kan gaan sporten…
Even weg… het huis uit…
Vind ze helemaaal niet leuk nu… :thumbdown: :silenced:
@marloes vip wrote:
Heb dit topic helemaal doorgelezen en ben zo blij met de herkenning. Ligt dus niet aan ons.
Hier een draakje dat een groene beker wil met drinken, giet ik zijn drinken inde groene beker wil hij in eens de blauwe (die hij dan niet krijgt, flauw he). Hebben we de tafel gedekt, brood op zijn bordje, mag hij uit twee belegsoorten kiezen, maakt een keuze, doe ik dat op zijn brood, wil hij toch de andere belegsoort. :wall:
Verder kan ik hier geen lamp aan of uit doen of meneer staat er bij en roept: IK lamp aan/uit doen, om voordat ik kan reageren de lamp weer aan te hebben gedaan (of uit) en dan weer uit (of aan) te doen.
De buren moeten ook de deuren hier wel horen. Zo hard als meneertje die dicht klapt.
En wat dachten jullie van slaan en bijten? Of aan de haren van zijn jongste broer trekken? Echt, hoe vaak ik Stijn bij kop en kont pak op een dag om hem apart te zetten weet ik niet.
Het warme eten wordt geboycot, zolang er aardappelen doorheen zitten of bij zitten. Dan eet hij alleen het vlees op. Soep, chinees en pasta gaan er de ene dag wel in om de volgende dag geweigerd te worden.
Kortom, volop in de peuterpuberteit. Gelukkig vergeet ik die momenten als hij naar me toe komt, armen om me heen doet en zegt: mamma lieffff en me dan de natste kus geeft die ik me maar kan indenken.
Oke, gisteren met vaccineren, heel druk in die ruimte, roept meneer keihard: mamma dikke billen :oops: waarop ik even in zijn kont geknepen heb en zei: hier zitten pas dikke billen! De echo van zijn lach hangt daar nog volgens mij.
Behalve kleurvoorkeur beker, slaan en bijten herken ik de rest!!!
Ik heb echt hard moeten lachen om die dikke billen grap. Sorry nee, ik wil je niet beledigen, ik heb zelfs niet eens maatje 38, maar hoe je reageerde was erg goed! :thumbup: :mrgreen:
Of of, we hebben allemaal een plakje peperkoek, wilt hij perse die van ons hebben, terwijl ze allemaal toch even dik zijn (voorgesneden in 't pak), nee, ruilen dan? Nee, nou eet dan op. Zucht… :snooty:
Vind ze helemaaal niet leuk nu.. :thumbdown: :silenced:
Herkenbaar Faizaa...
Overdag een vreselijke peuterMONSTER! :evil: En 's nachts een vreselijke babyMONSTER! :evil:
Ik ben KAPOT!
Tycho is erg dwars/vervelend/niet luisteren/.../.../noem maar op, op het moment (nu 3e week) en Jesse is (sinds hij ziek is geweest) 's nachts steeds aan de hobbel. Komt 1-5x per nacht! Afgelopen nacht ook 5x! Ik ben ff helemaal op! Mennnnn, zwaar hoor!
Heel herkenbaar, Memmie dikke :hug: . Echt een schatje die peuter van ons. Maar uitproberen… Een seconde niet opletten en er gebeuren dingen die je gewoon niet kunt bedenken. Hij klimt op zijn krukje op de aanrecht, probeert drinken uit de koelkast te halen, kleurt overal op behalve op blaadjes, stopt knikkers en broodkortsen in de geluidsboven, wil trommelen op babybroertjes hoofd, vind dat hij zelf wel in het bos kan wandelen, gaat rennen als ik met volle boodschappentassen op de fiets wil stappen. Oh, ik dacht dat ie rustig in bed lag… niet dus
2 jaar en 5 maanden… mmm… dan mag ik mijn borst vast nat maken voor over 3 mnd. het gaat net zo goed nu.
PLAK!
… zo! :snooty:
Nog maar een keer proberen want blijkbaar niet genoeg vastgeplakt… wou dat hij kon overnachten op het kdv :silenced: daar is hij namelijk wel de lieve, vrolijke, gezellige Lenn :roll:
lucht het op? :mrgreen:
Hier ook een peuter die ik regelmatig achter het behang wil plakken, helaas hebben we geen behang :roll: :roll:
Zo krijg ik het niet voor elkaar om meneer rustig en stil in bed te leggen, hij blijft maar roepen " ahhhh mama nog 1 kusje, nog 1 knuffel, nog 1x water drinken , de alller laatste:evil:
En ik zeg NEE de alller laatste keer is allang geweest!
zegt hij weer" mag ik alstublieft nog 1 knuffel? pfff hij denkt nu dat hij alles krijgt als hij het beleeft vraagt :shock:
En als ik weg loop (wat ik dus ook doe) dan is het brullen krijsen en gillen, en ik kan dus rustig een aantal keren terug moeten komen. En G. gaat 1x en hij is gelijk stil, hij doet precies hetzelfde, en is minder consequent dan ik :roll:
En als ik niet meer terug ga blijft hij gewoon een uur door gillen, hij houd het langer vol dan ons!
Dit vind ik dus echt irritant :evil:
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Ik plak Sara er ook even hoor
PLAK!
pfff iemand nog een stuk behang over?? :twisted: :twisted:
Mogen iets grotere kindjes hier ook even achter het behang?
Dan plak ik Laila er even achter. Want wat zou het toch fijn zijn als ze eens luisterde en gewoon haar schoenen uitrekt bij de deur, met die sneeuw nu buiten loopt ze al dat sneeuw naar binnen, wat smelt, en wat overblijft is een plas ijskoud water waar ik natuurlijk weer met m’n sokken in ga staan.
Pffff, en je kan het 100 keer zeggen, ze loopt steeds weer met d’r vieze sneeuwschoenen naar binnen.
Tips voor super strek behang??? Tycho zit er nu al zo’n 3 a 4 weken achter, maar het behang scheurt steeds… :think: :evil:
Mag je hier je hub ook achter het behang plakken? :roll: :evil:
affie haha
Affie, da’s een goeie! Dan heb ik ook wel een hub voor erachter!!!
Affie ik plak die van mij er vandaag ook achter :wall:
haha dan wil ik die van mij er ook regelmatig achter plakken :mrgreen:
pfff sta ook op het punt, ben blij dat manlief zo thuis is
plakplakplak
Het is weer slaaptijd :evil:
mijn zoon heb ik net maar in zijn bed geplakt.
wou niet eten, vraagt ie me met een big smile, mama wil jij boos worden, dan mag ik op de gang eten…
hij heeft nog nooit op de gang gegeten, maar heb hem wel eens gewaarschuwd.
Dus hem maar zijn bed ingemikt hahaha