hihihih mijn moeder zei dan altijd jeetje er kon wel storm op komst zijn als ik me zo gedroeg als sara vandaag :mrgreen:
Moet zeggen dat ik ook nogal verwend ben hoor :oops: Ze is meestal erg makkelijk en meegaand. Maar vandaag heeft ze de schade ruimschoots ingehaald. Ze ligt nu in bed en ik ga mij straks de hele avond op de bank installeren :mrgreen:
mag ik ook kinderen van 33 aanbieden voor achter het behang?
Mag ik mezelf achter het behang plakken? Misschien dat ik daar even rust heb als ze me niet kunnen zien.
Hier zitten eigenlijk al een paar weken die dingen aan de zijkant van hun hoofden…er gewoon voor de sier…
Het lijkt wel alsof ik even geen indruk maak…ze gaan compleet hun eigen gang… en met ze bedoel ik eigenlijk mijn jongste van bijna 3…die maakt de sfeer en steekt de andere 2 aan…
Complete trucendozen heb ik al tevoorschijn gehaald… Blegh…
Oh…ik heb ook stuc…maar dan plemp ik er gewoon tijdelijk een schilderij voor…ze blijven volgens mij ook best plakken met 2 componentenmeuk… :mrgreen:
hier eigenlijk al weeeeeeeeeeeeeeeeken een heel lief gezellig flink braaf jongetje. en dan heus geen :liar: symbool, want ik meen echt waar wat ik schrijf !
Ik hoef dus geen behang.
maar voor wie het wél nodig heeft: dikke knuffel !!!
ik leef met je mee.
liefs
gerda
vanmorgen wilde ik er hier ook een achter het behang plakken , ik werd wakker enmevrouw was dus al wakker en naast mijn bed leuk aanhet spelen , du sik wil me lenzen aan doen , en ik pak het potje , zijn me lenzen weg :shock: ik zeg tegen haar alissa wta heb je met mama’s oogjes gedaan (zo noemen we mijn lenzen hier) in de luier zegt ze :shock: ze was met haar baby pop aan het spelen, dus ik pak het baby luiertje dat lag ws al een tijdje op de grond omdat de pop ook vollegig uitgekleed al was en ik kijk j ahoor 2 kleine friemeltjes in de poppenluier :evil: ik heb ze nog bruikbaar kunnen maken , met veel moeite , maar grrrrrrrr wat een spoken het soms kunnen zijn ,
aiiiiiiiiiiiiiiiiii oeps… ook een leuk behangetje voor jou erbij dan! :-*
Waar waren jullie toen ik jullie nodig had - kon wel een praatgroep gebruiken laatste maanden van mijn zwangerschap en de tijd erna.
Gelukkig gaat het hier nu grotendeels een stuk beter hoewel er nog wel van die dagen zijn.
Soms zou ik mezelf ook wel achter het behang willen verstoppen of in de kliko ofzo - lekker rustig :shifty:
hier een stevig behangetje nodig… :evil:
ik heb hier deze week ook heel veel behang nodig :evil:
word er gek van
zelfs de strafmat helpt op dit moment niet
dat is in de gang en dan gaat hij dood leuk het behang van de gang aftrekken arrgghh
hopelijk is deze periode snel voorbij senna gaat overal tegen in
en bij het woordje nee denkt en doet hij ja ppfffff
Nou hier vliegen de behangrolletjes er ook door zeg jeetje,
Er lijk de laatste tijd geen einde aan te komen :wall: :wall: :wall:
Ze hebben de lieve momenten :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: maar sommige momenten :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:
nog een rol over??? :evil: :wall:
Doe mij ook een :twisted:
Er is natuurlijk niets leuker dan het rietje van je rietjesbeker in te drukken en het sap er uit te laten lopen… op de bank :evil: :evil: :evil:
En dan ook nog met een stalen gezicht durven te vragen: “Waar is sap nou bleven?”
:doh:
Oeh, wat een héérlijk topic!
Iemand nog 2 rolletjes over toevallig? En nog wat geluiddempend materiaal ook graag?
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
zég me dat het weer over gaat.
ik wéét dat het weer over gaat.
maar ik moet echt effe horen dat het weer over gaat.
Wat een etterbakkie heb ik zeg.
pffft … ik mag niet klagen, ik mag echt niet klagen… :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced:
Lucas is hier… en hij is me toch DRUK… niet te harden af en toe… heel slecht luisteren, razen door het huis… om moe van te worden af en toe…
maar ik klaag niet, echt niet… :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: ik ben al zooo blij dat hij ‘thuis’ is!! :inlove:
het gaat over peetje :-* :mrgreen:
Sara heeft hier het stampvoeten ontdekt :roll:
arrgghh ik wordt echt helemaal gek van mijn peuterpuber!!!
gisteren heb ik het meegemaakt jaja het geschreeuw in de supermarkt
en nee niet zo zachtjes hij schreeuwde en gilde alles bij elkaar.
Ik ben zo om gedraait en ben zo weg gelopen senna bleef nog even gillen in de c1000 en daarna rende hij achter mij aan
OOhh ik was zo woest dat ik echt tot mezelf moest komen.
Nu heeft hij dit al 3 weken bah bah echt een grote mond en hij schopt in eens. Van de week was ik het zo zat ik heb hem zo op getild en op zijn bed gezet ik heb de gordijnen dicht gedaan en ik ben na beneden gelopen.
na een half uur was hij eindelijk een beetje rustig zodat ik weer eens normaal met senna kon praten.
Nee het is nu geen pretje maar goed ik bedenk me ook wel dat het hartstikke drukke periode is voor de kinderen verjaardagen, sinterklaas en kerst
maar oo wat wordt ik op dit moment gek van hem en heb ik wel 10 dozen rollen behang nodig.
Zodat ik mezelf achter het behang kan plakken lekker rustig
supermarkt…
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff…
was woest.
Jens wilde een klein karretje en met niet te veel boodschappen is dat prima.
hij was al eerder bij de kassa en was al druk de spullen op de band aan het zeten. niks mis mee en daarna lekker dvd kijken.
doet hij altijd ook prima.
toen ik klaar was hem opgehaald…
en toen begon het…
hij rende voor me uit pakte een karretje en sjeesde de winkel weer in.
sta je daar met je zware boodschappen tas.
ik ben dus blijven staan.
na een paar minuten… misschien was het maar 30 seconden ofzo hoor maar het leek uren te duren.
aan een meisje wat er werkt gevraagd of ze een klein jongetje zag…
dus zij de winkel in om te kijken.
ik wilde niet achter hem aan gaan rennen omdat hij dat juist leuk vind en dan blijft hij het doen.
maar toen zag ik hem dus … zitten bij de dvdspeler… MET TWEE ZAKKEN SNOEP!!!
meneer had even zelf geshopt.
heb hem beetgepakt zakken snoep terug gebracht.
toen hem onder de arm en zo naar de auto…
ben nog boos. terwijl we toch al 3 kwartier thuis zijn…
kan even niet wat van hem hebben.
durf m’n gezicht bijna niet meer te vertonen in de supermarkt
:mrgreen: had hij die zakken ook opengemaakt?
Ik let even niet op gisteren en M heeft even uitgeprobeerd wat er gebeurt als je alle kleuren glittersterretjes bij elkaar doet in één grote bak en je er ook een ventilatortje in doet!
(met dank aan het kruidvat was ik overstag gegaan om zo’n pen met ventilator erop te kopen; en die is dus heeeel goed uitgeprobeert!).
:twisted: