Het grote ik-heb-slecht-geslapen topic

Het drankje wordt niet vergoed…en de pilletjes wel…

Kan vanmiddag een cotheine kuurjte halen?? Nou ja,we zien wel of t gaat werken… :pray:

Hier ook slechte nacht… :? :zzz: . Zodra de één stopte met schreeuwen…begon de ander…pffff ('t was 2.00 uur voor ik in slaap viel en om half 6 werd ik alweer gewekt :wall: ook goedemorgen, doet m’n humeur niet goed :oops: :mrgreen: :zzz:) .

José, beterschap :hug: .

De teller staat op 6 uurtjes vanacht…dat is echt veel voor mijn doen!

hier ook korte nachten, mijn dames vinden het 5 uur half 6 wel goed… :zzz: tegen elkaar op schreeuwen en zingen… ik maar mopperen, en om half 8 slapen ze :roll:

Ik doe mee… al ruim 4 maanden is het elke nacht om het anderhalf uur feest.

Leuk man, borstvoeding 8)

:zzz: :zzz: :zzz:

Nou beter dan de nacht ervoor, toen moest ik maar op e bank gaan liggen en hoeste ik dwars door codeine, diazepam en de hele reut heen. Vanacht ging iets beter, maar zit ik op kantoor met dikke kringen onder mijn ogen en een Kim Holland stem:)

Nou ik sluit me ook maar aan, het is 2 nachten “goed” gegaan (dat betekent 2x er uit). Sem is gisteren om 9 uur naar bed gegaan. Vannacht werd Sem om 12 uur wakker en viel hij na even schudden en een flinke boer in slaap. Om 1.30 uur werd hij weer wakker, compleet hysterisch tot 2.30 uur en een beetje napruttelen met uithalen tot 3 uur, hij had volgens mij flink last van zuurbranden. Om 5 uur weer wakker en toen om 7 uur weer.

3.5 uur vannacht… :thumbdown:

Ik heb niet geteld hoe vaak ik vannacht wakker ben geworden… Noch hoeveel uur ik in totaal geslapen heb…

Het eerste was vaak, het laatste was weinig…

Ik doe nu ook eens een keer mee, nacht 2 op een rij…

Heb zo’n keelpijn, opgezwollen klieren, verhoging, een pijnscheut bij iedere keer dat ik slik.

Voel me doodmoe, maar slapen kan niet want ik ben dan zo weer wakker door de pijn.

Morgen moet ik sowieso al naar de dokter dus dan geef ik dit ook aan want dit is niet grappig meer :cry:

dus ik kan ook eens meepraten over slechte nachten :eh:

Ik word al twee nachten wakker gejankt door krolse katten :evil: :zzz:

Hoop dat het vanavond eens een keertje over is met die beesten.

Al 3 nachten slechts 4 uur slaap. Ik ben zo moe. Vrijdagnacht een vriend die zo nodig dronken midden in de nacht moest thuis komen en de afgelopen 2 nachten een peuter die ziek is.

Ga even meeklagen. :?

Eindelijk ging het slapen van de jongste beter, was al een week hommeles ivm tanden, krampjes, sprongetje, take your pick ! :evil:

Vannacht weer om het uur wakker en van 3 tot 4 alleen maar liggen krijsen. Hij huilt echt niet, hij krijst echt als een kettingzaag ! Kan er echt niet tegen.

Vanmorgen weer krijsen, gelukkig eindelijk nu weer stil. Beloofd weer een gezellige dag te worden. :zzz: :cry:

Vreselijk.

En het mooie is slaap nooit slecht door Talysha.

Maar vanacht om 5:30 potverdorie heeft denk ik wel een uur een hond zitten/liggen blaffen, om knettergestoord van te worden.

Denk ik van tjee laat die hond dan binnen of waarschuw je hond, je kunt je hond toch niet zo laten blaffen.

En rond 7 uur viel ik weer in slaap en anderhalf uur later melde dochter lief zich !!

En was echt MOEEEE !!!

Nou ik ga nu snel naar bed.

Afgelopen nacht moest ik me 4 keer melden bij mijn dochter.

Hoop dat het nu wat beter gaat…

Het is een schatje hoor, die meid van ons. :inlove:

Maar mijn nachtrust is ook best wel belangrijk… :oops:

Er zit verbetering in bij mij…

1 keer wakker geweest van het hoesten

1 keer wakker geweest omdat ik naar de wc moest, doordat ik gisteravond veel thee heb gedronken

:wink:

heb 8 uur geslapen …

ben nog :zzz: :zzz: :zzz:

grrrrr :x

Casper slaapt al een week of wat eindelijk door, maar vannacht tussen 3 en 4 toch weer wakker. Het zinde meneertje niet. En toen hij eindelijk weer lekker sliep, begon m’n oudste te piepen! :roll: :wall: Gelukkig kunnen slapen tot…half 7! Hiephoi! :? :wink:

Ben gelukkig nu wel wat minder moe dan de afgelopen 2 weken, het mooie weer helpt hier wel goed bij!