Wat een nacht!
Ik voelde me gisteravond niet lekker dus rond half 11 ben ik naar boven gegaan.
's nachts werd ik wakker omdat Mirthe aan het mopperen was, ze had prikjes gehad.
Mijn niet lekker voelen was overgegaan in ziek voelen; keelpijn, oorpijn, hoofdpijn, spierpijn.
Ik dacht dus dat het bijna ochtend was en na een uur wakker liggen kwam ik tot de ontdekking dat het nog maar kwart over 2 was :? .
Dus samen met een mopperend meisje geprobeerd te slapen.
Tussendoor heeft ze nog verschillende keren haar speen uit bed gegooid en om 6 uur was ze dan toch echt wakker.
En nu ben ik moe en ziek.
Wie heeft er nog meer niet geslapen vannacht?
Ikke… de zoveelste nacht op een rij… Ik val in slaap rond een uur of 1 en word waker om half 5. Vannacht was het dan weliswaar niet half 5
maar half 3, toen half 4 en daarna wéér om half 5
en ben toen niet meer in slaap gevallen… Geen aanwijsbare redenen. Geen drukke beeb, geen rugpijn, niet hoeven plassen, maar gewoon niet meer slapen… Grrr…
Sterkte vandaag…
ik lig sinds dinsdagavond in bed. Wilde net vragen of er weer griep heerst. 1 kind naar school 1 naar gastouder, dus ik ga weer slapen. Of hoesten. Of gal spuwen :sick:
ikke omdat mijn man het koud had en zowat in me probeerde te kruipen. Omdat hij niet stillag maar constant aan het vervelen was, en na hem zoveel keer te hebben weggeduwd heb ik vanaf half5 vanmorgen ieder uur van de klok gezien :wall:
:think: kan mij niet herinneren wanneer ik voor het laatst echt goed heb geslapen :roll: :lol:
HIer ook slecht geslapen…een klein meisje was bij ons in bed gekropen en lag in haar slaap te draaien. …maar dit was ook haar eerste nacht zonder speen sinds ze geboren is :dance: :dance: :dance: dus daar wil ik wel van wakker liggen hoor een nacht of 2,3…ben zoooooo trots op haar… :inlove:
Ik heb ook slecht geslapen. Stapte doodmoe mijn bed in om 20.00 uur met hoofdpijn en pijn in mijn heupen. Kon gewoon mijn draai niet vinden (niet gek mijn 38 wk zwangere buik) Uiteindelijk wel een paar uurtjes geslapen, daarna werd ik wakker om 1.30 uur van vriendlief die heerlijk lag te snurken. Snurken ging niet over ondanks vele porren. Eruit gegaan om wat te drinken, weer erin gegaan, eerst nog een paar uur wakker gelegen.
Toen heb ik nog wel wat geslapen, met een vreselijke droom, waar ik bijna huilend van wakker werd
En nu ben ik moe, heb spierpijn en hoofdpijn, zucht…
Ja ik doe ook mee :roll:
Alweer de zoveelste nacht. Vannacht begon Vera te huilen (gebeurd al een hele tijd niet meer) dus wij een fles klaar gemaakt in de hoop dat ze dan door zou slapen. Ik was in de veronderstelling dat het ochtend was, maar nee hoor, het was 02.30 uur :? De fles wilde ze dus echt niet zomaar aannemen, néééé tuurlijk niet :roll: dat MOEST bij papa en mama in bed!
Nou ja hup dan maar weer anders het hele huis wakker.
Na de fles heeft mijn man haar met dichtgeknepen billen (en ik ook) terug gelegd, maar het bleef na wat gepruttel stil :inlove:
Maar gelukkig kwam om 5 uur onze Tim zich melden, hup ook tussen ons in en om 6 uur ging hub naar het werk wat Tim hét moment vond voor kinder tv! :shock: BEN JE NOU HELEMAAL BETOETERD het is midden in de nacht :naughty: en zo concequent als deze mama was,… heeft hij het pas na 5 minuten zeuren tóch voor elkaar gekregen :oops:
IK slaap al 1 jaar, 10 maanden en 10 dagen slecht :roll: :thumbdown: Ben blij als ik er maar 1 keer uithoef :?
IK slaap al 1 jaar, 10 maanden en 10 dagen slecht Ben blij als ik er maar 1 keer uithoef
Sem wordt 2 zondag......Hij slaapt nu ong anderhalve maand: DOOR!!!!!!!!!!! :dance: :dance: (even afkloppen :shifty: ) hij wordt heeel soms nog wakker maar bijna niet.......daarvoor ook elke nacht tig keer..........................
hoop dat het bij jullie ook snel beter wordt.
wat is dat een nacht goed slapen :think: :think:
ik ga nu slapen. welteresutetn allen 8)
mee too!!!
Ik heb het zo druk met de studies, vultime job, kind en huis dat ik van mijn stokje val, ben zo moe dat ik smorgens mijn bed niet uit kan .
bijna dan … ik kom er aleen uit waneer die kleine mama begint te roepen :inlove:
slecht slapen veel wakker maar vooral veel drukke dromen.
Afgelopen nacht viel mee maar dinsdagnacht heb een ruzie gehad met iemand om 45 cent, was ik mijn auto kwijt en heb ik een discussie gehad met kieht(als je dat zo schrijft) die meneer die ooit verslaafd was nu een afkickkliniek heeft en dat programma familie mathers doet.
Geen flauw idee meer waar het over ging maar het was wel heftig
het lijkt me heerlijk om eens te slapen zonder te dromen
groetjes
marlies
ik had de zoontjes van mijn vriendin te logeren (1 van 9 maand en 1 van 2 jaar) en die werden een paar keer wakker vanacht… om 5 uur waren ze klaar met slapen…
en esmay?? die werd voor het eerst zins lange tijd pas om 7 uur wakker omdat wij haar riepen :? anders is ze altijd 6 uur…
Goed slapen, wat is dat??
Ik slaap al nachten slecht van de jeuk, maagzuur pijn in rug en bekken, niet meer kunnen draaien… Pff…
Ik ben het zat!!!
@Moosje wrote:
Goed slapen, wat is dat??
Ik slaap al nachten slecht van de jeuk, maagzuur pijn in rug en bekken, niet meer kunnen draaien… Pff…
Ik ben het zat!!!
@Moosje: Verschrikkelijk he die laatste loodjes.
Maagzuur heb ik ook vreselijk last van gehad op het laatst kon ik er echt helemaal niet van slapen. Moest echt half rechtop slapen was het iets minder.
Hoop echt voor je dat de bevalling snel gaat beginnen

Maar als ik je kindje was bleef ik ook lekker lang zitten zou ook niet naar buiten willen komen met dit weer :P.
Sinds ik beter ben ingesteld met mijn schildkliermedicatie slaap ik 's nachts zooooooooooooooooo slecht… :roll: . gaap
Slapen … was dat ??
Ik slaap al bijna niet vanaf 3 weken voor mijn bevalling heb 3 weken gelopen met weeen, zwangerschap uitgedragen tot de 42 weken exact.
En sinds Jana er is kan ik niet meer slapen, waarom geen idee.
Elke nacht ga ik doodmoe naar bed, maar kom met geen mogelijkheid in slaap. Vlak voor de wekker van 7.00 gaat val ik in slaap, maar ja als de wekker gaat moet ik weer opstaan voor mijn oudste wakker te maken voor school…
Nu gaat t dus al 7 maanden op deze manier, en als t zo door gaat moet ik toch eens naar de dokter.
Heb 2 dagen terug 2 nachten goed geslapen, maar voor de rest is het prut :?
Ik slaap al 7 nachten slecht… omdat ik alleen in het grote bed slaap.
Hub is weekje weg, en dat resulteert in een uurtje of 4 per nacht aan slaap. Te weinig naar mijn zin als je overdag druk bent met 3 kinderen! :mrgreen:
Maar… Vannacht komt hij weer thuis, dus vanaf morgen slaap ik weer prinsheerlijk!! :inlove:
(hoop dat alle wakkere mama’s of mamas-to-be ook snel lekker mogen slapen)!