Het grote ik-heb-slecht-geslapen topic

Voor jullie allemaaaaaaaaaaaaaaal :hug:

ik heb als een blok geslapen…22.15-7u… :shifty:

Sauna dagje doet wonderen 8)

Oh en een man die zijn bed uit gaat voor de kids ook :smiley:

meld

Voor de bevalling kon ik niet slapen van -ja, waarvan eigenlijk?- en nu zijn de nachten gebroken vanwege de voedingen… :zzz:

Ik kijk uit naar de nacht dat ik weer eens heerlijk 8 uur op mijn buik kan ronken (liefst zonder gesnurk van manlief :shifty: )! :wink:

mijn kinderen sliepen goed, zelfs de zieke maar ik niet!

ga dan toch af en toe bij de zieke kijekn enzo…

bah voel me echt moe vandaag…

wij hebben ook slecht geslapen maar dat kwam niet door onze kids maar door onze schattige kittens :inlove:

En daar geef ik voor een tijdje me nachtrust wel voor op, gelukkig slapen ze ook vaak

Ik slaap ook al een paar weken slecht, maar waardoor het komt ? geen idee ??

Ik ga soms om 20.30 uur naar bed ( omdat mijn wekker om 5.15 uur gaat om te werken) en dan nog ieder uur van de klok zien …

Vannacht ook niet echt geweldig geslapen.

Ik werd wakker van een gehuil hup meteen rechtop natuurlijk, dacht dat het talysha was.

Maar half slapend dacht ik nee het is buiten !!

En dan denk je meteen huh een kindje buiten om 4 uur ??

Geluid was weg 10 minuutjes later weer een gehuil maakt manlief me wakker. Talysha huilt.

Nou hup ik weer rechtop en luisteren ik zeg nou dat lijkt talysha helemaal niet hoor.

En je raad nooit wat het was potverdorie.

Een stel jankende katten buiten !!!

Ja, krijsense katten, ik ken het. Ze zitten in het voorjaar / zomer veel onder mijn raam. Komt door krolsheid. Dan gaan de mannetjes op zoek naar vrouwtjes of andersom ?

Ik ga nu maar eens slecht slapen ;)…

Ook hier al maaaaaanden een ramp om in slaap te komen. En dan gaat de wekker van manlief weer rond 3 uur en ben ik weer minimaal een uur wakker :roll: .

Zucht, ik ben net wakker geworden en kan echt ff niet slapen :shock: .

Straks om 5.50uur gaat mn wekker weer :shock: , en ik heb een drukke dag gepland met laatste dingen doen voor SL haar verjaardag. :zzz:

Zo toch maar weer in bed gaan liggen :shock: :shifty: .

hee ik slaap ook slecht…sterker nog, ik slaap helemaal niet. Ahhh nachtdienst telt niet mee he :wink:

Ik zit ook al een uur achter de laptop te koekeloeren :s

De baby denkt dat het karate time is…en ik heb een slapende zwaar ademhalende man…:S

hoi :twisted:

Hier zo’n kriebelhoest. Dat gaat de hele nacht al zo :wall:

Mi.cah sliep na 2 jaar eindelijk door. Nu wordt hij rond 6 uur wakker :thumbup:

Helaas slaap ik sinds ik gestopt ben met roken erg slecht en onrustig. Veel woelen en draaien en vooral veel wakker… :wall:

Hier een mopperend mannetje tegen 5u…hij eenmaal weer in slaap, ik dus niet meer :thumbdown:

En dat voor een lange werkdag :zzz:

Mogguh…

Pffff Lydia,hier ook kriebelhoest,maar dan van mijn mannetje…

Die was vannacht de buren halen van schiphol…dus ik lag al te draaien,tot half 2,toen viel ik in slaap…om half 5 hoor ik K. maar die krijgt kriebelhoest…en als hij al slaapt snurkt ie ook nog es…(normaal niet hoor)…dus heb maar drie uur gepakt…

maar aangezien ik normaal wel altijd gewoon lekker slaap zal ik niet teveel klagen…en zo eerst de huisarts bellen voor die kriebelhoest…

weet je wat goed helpt? Prometazine tabletjes…wordt je ook nog es slaperig van…

Gisteren vroeg naar bed gegaan.

Had koorts joh :?

Maar helaas weer 2 kotertjes die vannacht dachten dat het feest was en de ochtend vroeg wilden beginnen :roll:

prometazine, daar slaap je meteen lekker op hé. Ik heb atarax in huis, dat lijkt er wat op maar ik wil dat spul niet. Drop en water was oké. Nog 1 dag thuis of eigenlijk 3 want het is weekend. Maandag ben ik weer helemaal fit, afgesproken :pray:

Hier nog een slechte slapen.

Slaap sinds een week of 4 niet of nauwelijks.

Om gek van te worden :cry:

Ik slaap slecht door de twee gipsvoeten die ik heb. Geen pijn ofzo maar m’n voeten zijn warm! En ik heb steeds ruzie met de lakens :evil:

Hier ook promethazine voor de hoest. :thumbup: Geen pilletjes maar een drankje.

Ik slaap al een paar maanden slecht helaas… Veel stress door de aankomende bruiloft, een eventuele verhuizing, en nu ook nog zwanger proberen te worden, plus nog een hele hoop andere zooi dat speelt in ons leven…!!!

En nu sinds een paar dagen dus nog ziek ook… ARGG!!! :evil: :evil: :evil:

Dus ik klaag even gezellig met jullie mee :angel:

Al gaat het desondanks nog steeds best goed met me… Gewoon erg druk in mijn hoofd, maar wel overwegend positief geluimd! :smiley: