Het geslacht willen weten

Op maandag 21 april heb ik mijn 20 weken echo. We zouden graag het gelacht weten deze keer.

Ik zou dan graag de doopsuikers maken volgens het geslacht. Lekker in blauw of roze.

Maar nu is manlief bang dat de gyn. verkeerd zal zeggen en we dan met bijvoorbeeld blauwe spuleltjes gaan zitten en het een meisje zal zijn. :think:

Volgens mij zijn we al zo ver dat de gynecologen best al heel goed verschil kunnen zien.

Maar nu vraag ik me toch af, bij wie was de gyn. juist en bij wie was het toch verkeerd.



Hij twijfelt een beetje omdat hij al enkele keren gehoord heeft dat een gyn. denkt dat het één beebje is en het er dan plots twee blijken te zijn. :wink:

hier hadden ze het bij beide kindjes juist :thumbup:



Je zou altijd later nog een pretecho kunnen laten maken om het te laten checken.

Hier ook bij alle twee juist.

Ik zou voor neutraal gaan. Bij mijn eerste zwangerschap werd gezegd met 21 weken dat het voor 99% zeker een meid zou worden … niet dus, het was echt een jochie.



Nu is er met 20 weken gezegd, waarschijnlijk een jochie (andere gyn overigens) … maar de navelstreng loopt er wel wat onhandig langs, dus het kan zijn dat ik het mis heb, maar … ja, ja, dat hebben we eerder gehoord. Dus hier wordt het een groen kamertje.

@joseetje wrote:

hier hadden ze het bij beide kindjes juist :thumbup:



Je zou altijd later nog een pretecho kunnen laten maken om het te laten checken.




Word hier niet gedaan denk ik. :think:

Maar ik heb wel iedere keer een echo, dus als de gyn. het nu niet ‘zeker’ weet, dan kan ie de volgende keer beter kijken. :mrgreen:



Pretecho is dat dan enkel om het geslacht te weten?

pretecho is echt voor de pret :wink:

Dus niet bij de gyn is het ziekenhuis maar bij een bureau wat pretecho’s maakt. Dat is op eigen kosten en gewoon voor de leuk.

Hier bij alle 3 de jongens goed! :dance:

We kregen zelfs alle keren een “piemelfoto” mee, dus duidelijker kon niet :stuck_out_tongue:

Ilse,

Bij mijn oudste dochter had de gyne het eerst fout.

Hij zei bij een eerdere echo dat het een jongen was. De volgende echo dat we een meisje verwachtten.

Tja, we zagen het wel bij de geboorte…

Een meisje dus !!! :dance:



De volgende kids waren juist ingeschat !



liefs

Gerda

Bij ons werd het goed geschat :smiley: .

bij ons klopte het bij Melissa ook, bij fenna konden ze het niet zien

Bij mij klopte het ook.



Ik heb meerdere echo’s gehad en meerder gyns en allemaal zeiden ze hetzelfde! :thumbup:

Bij mij klopte het 3x. En ik kon het zelf ook wel heel duidelijk zien hoor :mrgreen:

Hier waren de piemeltjes ook goed te zien!



Kus Moon

Hier klopte t ook. Bij de pretecho zeiden ze t zelfde.

Ik heb me trouwens laten vertellen, dat als ze t mis hebben,meestal bij een meisje is. Dus dat ze eerst een meisje denken, en dan n jongetje blijkt te zijn.

Bij mij hadden ze t ook goed, overduidelijk een piemeltje te zien, en de 2e x ook

Bij mij was het allebei de keren goed :inlove:

Hier was het zooo overduidelijk een pielemans dat zelfs een leek de echo had kunnen lezen :mrgreen:

beide keren goed :thumbup:

Bij beide kindjes wist ik gelijk, wanneer ik zwanger was, omdat ik opeens voorgevoel kreeg, dit is een meisje/jongen.

Bij Merel heb ik het goed aangevoeld, we hebben niet eens een jongensnaam bedacht. :shifty: :inlove:



Bij deze zwangerschap wits ik het eerlijk gezegt ook, alleen na een week verdween het jongengevoel en droomde ik alleen maar over twee meisjes , ben toen aan twijfelen, maar op de 20 wkn echo bleek mijn eerste gevoel toch juist, een heuse knul :inlove: :inlove:

Hier allereerst ook een sterk eigen voorgevoel - klopte bij Lasse en met 20 weken een heuse piemelfoto. Bij deze was het niet te zien maar ga nog steeds uit van een knul.



Over verkeerde geslacht - als ze eenmaal zien dat het een knul is, is het daarna nooit een meisje. Maar meisjes willen nog wel eens een jongetje blijken te zijn.



Dus als er een heus knakworstje te zien mag je echt wel van een knul uitgaan hoor.



Bij lasse hebben we overigens het kaartje pas def laten drukken toen hij echt geboren was - toch wel even een slag om de arm.