Het geslacht willen weten

Bella schreef:

Over verkeerde geslacht - als ze eenmaal zien dat het een knul is, is het daarna nooit een meisje.




Mag ik dan de uitzondering zijn ??? :wink:



Ik heb hier ook gepost gisteren, lees maar even terug …

Of wacht: ik quote het ff:
…de gyne zei bij een eerdere echo dat het een jongen was. De volgende echo dat we een meisje verwachtten.

Tja, we zagen het wel bij de geboorte…

Een meisje dus !!!




liefs

Gerda

@gerda wrote:

Bella schreef:
Over verkeerde geslacht - als ze eenmaal zien dat het een knul is, is het daarna nooit een meisje.




Mag ik dan de uitzondering zijn ??? :wink:



Ik heb hier ook gepost gisteren, lees maar even terug …

Of wacht: ik quote het ff:
…de gyne zei bij een eerdere echo dat het een jongen was. De volgende echo dat we een meisje verwachtten.

Tja, we zagen het wel bij de geboorte…

Een meisje dus !!!




liefs

Gerda


Ja, maar dat was in 1986 en toen was de echo apparatuur natuurlijk nog niet zo goed als nu. Als ik (geboren in 1980) mijn echo’s van vroeger zie kan ik er bij wijze van spreke bijna niet eens een baby uit halen .

Ik vroeg me al af hoelang het zou duren vooraleer ik dà t antwoord zou krijgen… :smiley: :slight_smile:



Er zijn hier dus toch mama’s die banners lezen !!! :wink:



Natuuuuuuuuuuuuuurlijk heb je gelijk dat echo’s nu véél beter zijn dan toen. Maar het is echt gebeurd hoor.

(was niet erg ! Ik wou voor mijn eerste kind zooooooooooo graag een meisje !!).



liefs

Gerda

Bij Joy was het wel gelijk goed.

Maar bij de screenings echo bij 20weken, konden ze het niet zien.

Bij de pretecho was het overduidelijk dat ze een meisje was.

En erna heb ik nog medische echo`s gehad en elke keer was ze nog steeds een meisje :lol:

De verhalen die ik ken van situaties waarbij het verkeerde geslacht was genoemd was steeds als het bij een vroege echo was bepaald. Dus zo rond de 14 weken.

bijna 13 jaar geleden bij mijn eerste zeiden ze dat het een jongen werd, bij de geboorte was t een meisje :inlove:



Nu zeggen ze dat het een meisje word, en ik ben zooooo benieuwd of dat ook klopt :think: :mrgreen:

Hier klopte het ook hoor.

De echo liet geen twijfel mogelijk :inlove:

Oh, ben zo benieuwd hoe het hier zal uitlopen.

Voor d ekaartjes wachten we zowiezo met drukken, het aantal kg en cm’ters moet er ook op staan en de kamer van het ziekenhuis ook, waar je me kan vinden. :mrgreen: Dus dat wachten we zowiezo af. :wink:



In ieder geval al allemaal bedankt voor jullie ervaringen.

Benieuwd of we ene piemeltje te zien gaan krijgen, want daar ga ik volledig vanuit. :wink:

Bij allebei hebben ze ht goed gezien :dance:

Hoi Ilse,



Bij mijn zoontje van 5 hebben ze met de 20 weken echo gezien dat het een jongentje zou worden en dat klopte dus ook!



Nu ik weer zwanger ben, hebben ze met 20 weken voorzichtig een meisje gezegd maar met een slag om de arm. Ik wilde nét als jij zeker weten wat het zou worden want deze keer wilde ik een echte jongens- of meidenkamer maken, ik wilde al veel leukere kleertjes in huis hebben dan die (naar mijn mening) saaie witte/ cremige pakjes én net als jij hebben we een waanzinnige ‘kraamtaart’ (kraamsuikertjes) klaarstaan!

Dus hebben wij gekozen voor een pretecho, ook omdat het de laatste keer is dat ik dat uberhaupt kan maken (hierna geen kids meer). En daar kunnen ze je 100% garantie geven over het geslacht! Mochten ze het bij de 1e keer niet goed zien of niet zeker zijn, dan mag je zelfs terugkomen!!



Bij mijn pretecho kwam er wéér een meisje uit en 3 weken geleden bij de groei-echo wederom een meisje!



Maar als ik jou was, zou ik voor de pretecho gaan; je kunt die op dvd laten zetten zodat je een geweldig filmpje erbij hebt én ze laten (anders dan bij de 20 weken echo) de beeb in 3d zien. En daar heb ik echt supermooie foto’s aan overgehouden!!



Mocht je nog twijfelen; zou ik voor een kraamtaart (dat zijn doosjes met een figuurtje erop en suikertjes erin) gaan waarop een baby zit met een witte luier en in de doosjes zelf roze & blauwe suikertjes!



Succes iig!

x Karin

hier duidelijk een jongen … zagen ze al met 13 weken :lol:



heb wel gehoord van een vriend van mijn man. daar hadden ze tegen gezecht dat het een jongen werd en uiteindelijk een meid. dus ja het KAN wel … blijkbaar :lol:

Bij ons was het goed voorspeld (een meisje), maar wij hebben sowieso voor oranje gekozen, omdat haar geboortekaartje in oranje was. Dus de amandelbonen hadden we in oranje en wit.

toen ik zwanger was wist ik zeker dat het een jongen zou zijn.

ikvoelde dat en droomder er over.

dat gevoel heb ik tot 7 manden gehad daarna wist ik het niet meer zeker,we hadden ook al een jongens naam en nog geen meisjes naam.

voor de bevalling waren we er bijna uit wat voor naam het zou worden als het toch een meisje zou zijn.

en ja hoor baby was er en het is een plaatje van een meid.haha



gek he het gevoel vertelde me dat het een jongen zou zij heb ook van die testen gedaan en ook daar kwam uit dat het een jongen zou worden…



maaar het is een meid…we zijn er super trots op en heel erg blij mee hoor.



liefs

Grappig. Zo’n soort poll heb ik een paar maanden terug gemaakt. :smiley:

Ik kan je nu melden dat ze het goed gezien hadden bij mij. 8)

ik hoop dat ze het goed heeft!!

ga 2 mei voor pretecho en wil het nog een keer zien want ik ben nog niet overtuigd.

d8 de eerste 20 weken dat het een jongen zou zijn en dan zeggen ze met echo een meid :think: dan kijk je toch wel even raar!!

Nou, ben terug hoor en volgens de gyn. groeit er een klein meisje in mijn buik :inlove: :inlove: :inlove:

Hij gaf me 99,9% zekerheid (wat ik best veel vind).

:dance: :dance: :dance:

@Ilse81 wrote:

Nou, ben terug hoor en volgens de gyn. groeit er een klein meisje in mijn buik :inlove: :inlove: :inlove:

Hij gaf me 99,9% zekerheid (wat ik best veel vind).

:dance: :dance: :dance:






WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa wat gaaf… :inlove:

:mrgreen: :mrgreen:

Ik dacht dat je wilde weten of mensen het geslacht van de baby wilden weten :wall: :wall: :wall:

Dus ik kan niet meedoen aan de poll want wij wilden niet weten wat het was :mrgreen: