Het geluid

Moet je dan maar één sms-je sturen bij jullie? Dan heb je gewoon ieder uur kans om gebeld te worden of zo?

Hier was het na het geluid een sms sturen met daarin ‘het geluid’ en dan hopen dat je de 100ste sms-er was. :wink:

Verder heb ik helemaal geen flauw idee wat het geluid is. :mrgreen:

@Ilse81 wrote:

Moet je dan maar één sms-je sturen bij jullie? Dan heb je gewoon ieder uur kans om gebeld te worden of zo?

Hier was het na het geluid een sms sturen met daarin ‘het geluid’ en dan hopen dat je de 100ste sms-er was. :wink:

Verder heb ik helemaal geen flauw idee wat het geluid is. :mrgreen:

ik heb ook geen idee volgens mij idd 1 sms sturen en verder niet

mss morgen nog een keer proberen :think:

Veel succes in ieder geval aan iedereen die meedoet. :wink:

1. Aanmelden. Aanmelding kan alleen gebeuren door een sms te sturen naar nummer 9596. Het bericht dient voorzien te zijn van de eigen voor- en/of achternaam van de deelnemer. Deelnemers hoeven slechts een enkel sms bericht te versturen om voor de duur van eenzelfde geluid kans te maken om geselecteerd te worden en tijdens de uitzendingen gebeld te worden om zo een oplossing van Het Geluid te geven. Elke aanmelding maakt evenveel kans bij de selectie van kandidaten. Bij het starten van een nieuw geluid dienen deelnemers zich opnieuw aan te melden.

Oh, bedankt. Dan is het goedkoepr dan het bij ons was. :wink:

Hier was het na elk uur opnieuw een sms sturen en hopen dat je de 100ste was. :roll:

Dat van die indruk tol vind ik nog zo verkeerd niet hoor.

De eerste klik die je hoort is misschien het induwen (wat je zelf doet) en daarna hoor je een wat zachtere klik en dat kan dat dingetje zijn (dat je ingedrukt hebt) die weer omhoog klikt. :think: :think:

Nou misschien niet echt duidelijk. :oops:

Met de tips vind ik het ook best passen. :wink:

Are you gonna go my way ook toch … je weet nooit welke kant de tol gaat uitdraaien. :wink:

Is toch zo één hé. :wink:

Misschien hé … :shifty:

@Ilse81 wrote:

De eerste klik die je hoort is misschien het induwen (wat je zelf doet) en daarna hoor je een wat zachtere klik en dat kan dat dingetje zijn (dat je ingedrukt hebt) die weer omhoog klikt. :think: :think:

Are you gonna go my way ook toch … je weet nooit welke kant de tol gaat uitdraaien. :wink:

nee dat is het niet :snooty:

@bianca&? wrote:

@Ilse81 wrote:

Hihi, dat wilde ik ook al gaan zeggen.

Maar wat is het dan wel :think: :think: :think: :x

handje klappen en daarna je voet raken met je hand

wat een lolbroek, dit antwoord staat ook bij de foute antwoorden :lol: :lol: :lol: :lol:

@bianca&? wrote:

@Ilse81 wrote:

Dan zijn mijn ideeën op. :mrgreen:

Het geluid is geraden! Het was het bedienen van een joystick op zo’n computer van vroeger. 57600 euro :shock: Je zal het maar winnen.

@purpled82 wrote:

Het geluid is geraden! Het was het bedienen van een joystick op zo’n computer van vroeger. 57600 euro :shock: Je zal het maar winnen.

*%$$^&**, dat heb ik hier geroepen!!! Waarom hebben ze mij nou niet gebeld!!! (pagina 6, bovenaan!)

@Fleur wrote:

Joystick?
:dance: :dance: :dance:

@Ilse81 wrote:

@Fleur wrote:
Joystick?
:dance: :dance: :dance:

Haha, leuk dat je zo voor haar danst, jammer alleen dat het haar geen geld heeft opgeleverd 8)

Als ze jou hadden gebeld Fleur, zou je dit dan hebben gezegd ? Of had je meerdere opties ?

Jammer dat het al geraden is, maar had het toch fout haha!

:wall: :wall: :wall: Zo simpel, en er toch niet opkomen.

:wall: me vader had het dus fout :roll:

die had open en dicht doen van een gitaarkist :doh:

Ik herken het geluid totaal niet overigens. Mark ook niet en hij zit al sinds zijn 14e in de computerwereld. Heeft ook al allerhande joysticks in handen gehad, behalve deze! Het moet dan wel een hele bijzondere zijn geweest 8)

De site van Q ligt plat…Was nogal benieuwd naar het filmpje van de opname van het geluid…