Volgens mij dat spel “onderuit!” met die draaischijven en dat balletje wat bij je moet vallen als je gedraaid hebt, alle aanwijzingen kloppen volgens mij daarmee en het geluid ook. Hoop niet dat iemand van jullie dat heir al geschreven heeft, want had geen zin om alle blz. door te lezen :mrgreen: .
Ik zal toch wel niet gebeld worden…
Dusss ik denk dat het vang de kikker is! Dat spel met die netjes die je vast moet houden en dan de kikkers die eruit springen op moet vangen. Jeugdsentiment haha!
@Soleil wrote:
Volgens mij dat spel “onderuit!” met die draaischijven en dat balletje wat bij je moet vallen als je gedraaid hebt, alle aanwijzingen kloppen volgens mij daarmee en het geluid ook. Hoop niet dat iemand van jullie dat heir al geschreven heeft, want had geen zin om alle blz. door te lezen :mrgreen: .
Is helaas al gezegd…en was fout

oooooow, waarom bellen ze nou niehie… :mrgreen:
Flauw he!
@Karin2 wrote:
Oke, dan doe ik dat, dat was idd mijn eerste ingeving.Als ik win, kom ik 1000 euro bij je brengen
:lol:
Ik dacht zo’n draaitol die je in je hand kon houden en dan draaien en dan maakte het ook zo’n geluid… maar weet ik veel hoe dat echt heet :lol:
Tis gewoon te moeilijk
Ohh, wat irritant, ik ben er ook nog steeds mee bezig.
Ik denk zelf dat het de ‘poortjes’ zijn van een flipperkast die je indrukt aan de zijkant.
Maar dan begrijp ik de laatste hint niet helemaal, die van Lenny Kravitz… :think:
Staat er ook al bij… :wall:
wat voor antwoord zeiden ze net dan?
draaien aan dat ding van het spel levensweg misschien
allemaal fout ik weet het :mrgreen:
nou ja me vader weet het!!
dus ik wacht nog steeds maar ze bellen niet :think:
Als ze toch niet bellen, wat denkt je vader dan dat het is ?
Ben ook benieuwd
Ik ook! Want mijn antwoord zou ook nog goed kunnen zijn…
haha dat zeg ik natuurlijk niet :mrgreen:
trouwens :think:
ik wil wel zeggen in pb als die gene gebeld wordt en het zegt en het is ook zo wil ik wel een mooi deel
Ja doe mij maar een Bp tje sturen