Nee die sjoelbak hoor ik ook niet… Vond meer iets van dia’s ofzo maar dat is het ook niet… Liet het me nichtje horen en die zei dat het pistolen waren…
Het is iets wat klikt… Denk ook niet dat het jeu de boules is
Het is idd iets wat klikt, ik omschrijf het wat ongelukkig, ik denk ook niet dat het jeu de boules is maar een spel in die richting. En het moet iets van vroeger zijn.
Of een ouderwetse indruk tol
@marloes vip wrote:
Hmm, ik had vroeger een of ander speeltje. Was een touwtje met twee balletjes er aan die tegen elkaar aan klikten als je hem bewoog. Geen idee hoe dat heet overigens. Zou dat ook nog kunnen?
misschien ook nog niet zo`n gek idee :think:
ik dacht eerst dat het zo’n rood ding was, waar je doorheen kan kijken. je moet er een rond papieren schijfje indoen waar diaatjes in zitten zeg maar. en dan het doordraaien daarvan. maar dat is het ook niet.
geen idee :think:
Het aanslaan van een typmachine… :think:
Het spel valkuil!
Nee dat klinkt anders…
Joystick?
ja die dacht ik ook eerst maar die staat al in het lijsjte…ik ga nu ook weer twijfelen maar ondertussen ben ik er wel steeds mee bezig :wall:
@mamma van sharondenise wrote:
@Karin2 wrote:Nee, het is ook geen dobbelsteenbol welke je in moet drukken op zo’n mensergerjeniet bord
Dat dachten wij inderdaad, ik ben wel benieuwd wat jij denkt dat het is.
Wel opletten he Marloes

En de foute antwoorden zijn ook op Q music te vinden. Maar ook dat is hier als eens genoemd!
@marloes vip wrote:
Dat is een lange lijst en die heb ik getracht door te worstelen maar zag het niet. Staat ook zo veel.
Er zit een zoekbalk bij. En als deze even uit de lucht is, druk je op ctrl F als je de lijst voor je hebt en dan krijg je ook een zoekbalk linksonderin.
en weer een fout antwoord…
Ik wil ook gebeld worden!! :lol:
nou benieuwd met welk antwoord ze nu komen…
draaien van de vlakken van een rubbi cube
neeeeeeeeeeeeeeee is ook al paar keer gezegd :mrgreen:
Ik heb het gevoel dat ze mij gaan bellen! Maar ik weet helemaal niet meer wat ik moet zeggen, mijn antwoord is het iig niet want het past niet bij de laatste omschrijving.
Ik denk dat ik maar zeg dat het om een caviarace gaat haha! Dat het geluid het vrijlaten van de cavia’s is.
Ik dacht ook aan dat rubic clock… 12 van die draaidingetjes die allemaal een kant op moeten wijzen…
Probeer het maar gewoon Karin als je gebeld wordt!! :mrgreen:
Oke, dan doe ik dat, dat was idd mijn eerste ingeving.Als ik win, kom ik 1000 euro bij je brengen
@Karin2 wrote:
Ik heb het gevoel dat ze mij gaan bellen! Maar ik weet helemaal niet meer wat ik moet zeggen, mijn antwoord is het iig niet want het past niet bij de laatste omschrijving.
Ik denk dat ik maar zeg dat het om een caviarace gaat haha! Dat het geluid het vrijlaten van de cavia’s is.
:lol: :lol: :lol: :lol: