Het geluid

Luister ook iedere dag,



Ben benieuwd wat het is

Pfff wij zitten ook al een week flink te denken en te doen.

Hubbie komt elke dag thuis met een aantal nieuwe dingen en de tips haha.



En je zult zien als het geluid geraden is dat je denkt: hoe heb ik zo dom kunnen zijn :mrgreen:

hahaha ik denk ook al de hele week aan ‘iets’… toch maar smsen dan he… want hij staat er nog niet tussen…



gezien de hints… kan het maar zo zijn ook… want die had ik nog niet gehoord/ gelezen… :think:



toch spannend zo he…

wat nou als je het goed heb??? :shock: :lol: :lol: :lol:

Ik heb wel een idee wat het is, maar ik kan niet op de site om te kijken of dat al genoemd is… doet het niet. :frowning:

ik heb ook gsmst en hij staat er ook niet tussen…weet zo zeker dat het dat geluid is…(maar dat denkt vast iedereen :wink: ) maar ik weet het echt zeker :mrgreen:

Weet iemand wat de nieuwe hint is ?

@Karin2 wrote:

Weet iemand wat de nieuwe hint is ?




tip 5: Het nummer ‘Are you gonna go my way?’ van Lenny Kravitz

Leuke hint!

nu weet ik eht helemaal zeker…nu nog gebeld worden… :dance: :oops:

@sase0507 wrote:

nu weet ik eht helemaal zeker…nu nog gebeld worden… :dance: :oops:




Als je nu je vrienden ook laat sms-en dan vergroot je de kans toch ?

Wel eerlijk delen natuurlijk :slight_smile:

is dat zo? heb nu 3x gsmst…maar heb dat geluk toch nooit

Of deel je antwoord met ons, degene die gebeld wordt deelt het dan met jou :angel: :smiley:

Kan ik het geld ook op de site luisteren?

Kan het niet echt vinden :think: :think:

Ik heb het inmiddels via youtube gevonden :mrgreen:

ja kan ook…wordt toch niet gebeld nml…



maar het kan zijn dat ik eroverheen gelezen heb hoor in het lijstje…sta ik hier mooi voor paal met mijn ik weet het zeker :oops: :oops: :oops:



een sjoelsteen die het hout raakt van de sjoelbak…

hint: vroeger: ja kindersentiment

hint: je hebt het zelf in de hand…ja de sjoelsteen

hint van vanochtend: are you gonna go my way: ja gaat die in het vakje waar jij hem wilt…

die andere hint weet ik zo niet uit mijn hoofd :oops: ka het heelemaaaaaaaaaal fout hebben en hij kan er tussen staan maar ik weet het zeker :oops: :mrgreen:




edit nu 2e hint zie begin ik te twijfelen…acht je wordt gefrusteerd als ze niet in het vakje gaan :mrgreen: daar hou i het maa rop

Heel irritant, ik wist niet dat het geluid er weer was, en nu sinds vanmorgen ben ik in de ban van… Grrrr rot geluid

Grappig hoe iedereen weer iets verschillends erin kan horen, dat met de sjoelbak hoor ik er helemaal niet in!

Het heeft vast iets te maken met een muziekinstrument.

:think: :think: :think: :think:

Het is een spel, als jeu de boules of zo. Of met een balletje en een hamer onder die poortjes door tikken.

@Karin2 wrote:

Grappig hoe iedereen weer iets verschillends erin kan horen, dat met de sjoelbak hoor ik er helemaal niet in!




nee ik ook niet :shifty: maar geen idee wat het wél zou kunnen zijn :wall:



andere hint was ‘dit geluid geeft je veel plezier’