Het geluid

Ik heb mijn naam even ge-smst want ik heb toch echt een idee wat het is… (Nannie delen?)

Ik deel graag uiteraard :wink:

SMS jij ook dan?

Kijk nou effe in je pb…:wink:

Nou, ik heb toch ook maar gesmst want ik weet het zeeeeeeeeker. :wink:

Koffer openmaken is al genoemd :wink:

Ik zit ook al 2 weken te luisteren en kan dr niet opkomen… :roll:

Kheb nu toch maar gesmst, misschien heb ik het nu toch wel goed…



Kan t me niet voorstellen maar je weet t nooit…



Is dr al weleens iemand van jullie gebeld?

Ik vind het een nogal “groot” geluid. Mijn antwoord, daar zie ik toch maar vanaf. Ik dacht aan een Rubiks Clock. Die heb ik vroeger gehad en dat klinkt wel hetzelfde. Alleen een veel lichter geluid. Of een ouderwets stencil apparaat. Is ook nog niet genoemd.

Zo, genoeg gedeeld met jullie ? :angel:

Volgens mij zijn er al 10 mensen geweest met de rubics cube (schrijf je dat zo?) Dat ze die er niet uitfilteren he…



Rubics clock ken ik niet…

Hoezo eruit filteren ? Je moet je naam en achternaam sms-en en NIET hetgeen je denkt dat het is!

Dat weet ik maar vaak moet je eerst zeggen wat het is aan de telefoon, zonder dat je op de radio bent… en dan kom je pas in de uitzending.

Ik denk ook dat ik het weet en mijn antwoord staat er nog niet tussen volgens mij :angel: Nu maar hopen dat ik teruggebeld wordt :pray:

Het geluid komt me zooo bekend voor, ik weet gewoon zeker dat ik het herken… Maar ik denk dat nu al 2 weken en kan het toch echt niet thuisbrengen :roll:

Dat herken ik Maartje! Als het geraden wordt zullen we vast zoiets hebben van: oh ja natuurlijk!

@jet1981 wrote:





Is dr al weleens iemand van jullie gebeld?




Ik … vorig jaar toen het geluid ook bij ons was. Was toen ook een groot bedrag. Werd opgebeld door Sven Ornelis. :wink:

Leuk hoor … het opgebeld worden alleen al. :mrgreen:

Maar bij ons moest je ‘het geluid’ sms-en in plaats van je naam.

@tan wrote:

Dat herken ik Maartje! Als het geraden wordt zullen we vast zoiets hebben van: oh ja natuurlijk!




:mrgreen: daar ben ik nu al de hele tijd bang voor

hoe werkt het dan? heb mijn naam gesmst want denk dat ik het weet (net als alle anderen atuurlijk :roll: ) maar hij staat er nog niet tussen…wanneer geef ik het geluid door dan?

Als je gebeld wordt…



Maar geloof toch niet dat ik gebeld wordt…

De Jury heeft besloten om, zolang Het Geluid niet geraden is, iedere werkdag om 7.45 uur een nieuwe tip te geven.