@~Claudia28~ wrote:
De site van Q ligt plat…Was nogal benieuwd naar het filmpje van de opname van het geluid…
ja ik ben ook erg benieuwd naar het filmpje…
@~Claudia28~ wrote:
De site van Q ligt plat…Was nogal benieuwd naar het filmpje van de opname van het geluid…
@Karin2 wrote:
@Ilse81 wrote:@Fleur wrote:Joystick?:dance: :dance: :dance:
Haha, leuk dat je zo voor haar danst, jammer alleen dat het haar geen geld heeft opgeleverd 8)
Als ze jou hadden gebeld Fleur, zou je dit dan hebben gezegd ? Of had je meerdere opties ?
Ik vind het klinken als de sluiting van een koffer maar of dat het is geen idee. Aangezien mijn mobiele telefoon me vertelde dat ik nog 12 cent beltegoed heb hoef ik het niet te proberen ook :oops:
Goh en mag ik dan weten wat je gesms’t heb want ik ben niet zo helder geloof ik!
Is het niet van zo’n oudewetse nintende dat oranje geweer??? :think:
Hmm, ik had vroeger een of ander speeltje. Was een touwtje met twee balletjes er aan die tegen elkaar aan klikten als je hem bewoog. Geen idee hoe dat heet overigens. Zou dat ook nog kunnen?
@schoen wrote:
@marloes vip wrote:maar hoe heet dat ding nou? Wij noemden het een klikklak dacht ik. :think:Hmm, ik had vroeger een of ander speeltje. Was een touwtje met twee balletjes er aan die tegen elkaar aan klikten als je hem bewoog. Geen idee hoe dat heet overigens. Zou dat ook nog kunnen?
misschien ook nog niet zo`n gek idee :think:
en de klikdobbelsteen van mens erger je niet? :think:
Dat is een lange lijst en die heb ik getracht door te worstelen maar zag het niet. Staat ook zo veel.
Aha, thanks. Ik probeerde de zoekbalk en hoe vaak ik ook op enter drukte er gebeurde niets.
Geen bromtol volgens mij. Maar wat dan wel??? Zelfs mijn oudste twee zijn er van in de ban nu en die hebben het te winnen bedrag al zes keer uitgegeven :mrgreen: . Ze kopen er een huis voor en een vrachtwagen en een Volkswagen Touran en een caravan en een vakantiehuisje. Heerlijk die fantasie!! :inlove: