Ik ben 3 weken geleden gebeld door de kinderopvang. Na een hele lange wachtlijst heb ik eindelijk op maandag naschoolse opvang voor mijn oudste dochter. Het gaat gelijk na de zomervakantie in.
Ik heb netjes een schriftelijke bevestiging gekregen dat alles geregeld was met nieuwe prijzen erbij.
Ik vanmorgen K. naar school gebracht, nieuwe juf dus doorgegeven welke dagen ze naar de naschoolse opvang gaat. En dus ook vandaag.
Word ik vanmiddag gebeld door juf. De naschoolse opvang had K. niet op de lijst staan, dus ze mocht niet mee. Ze hebben haar zo laten staan :shock: :evil:
Juf nog zeggen: maar ze heeft echt opvang hoor. Maar nee, ze mocht niet mee. Juf K. maar weer mee naar binnen genomen. Ik zat vanmiddag in vergadering, dus geen telefoon. Dus heeft ze mijn man gebeld, die snapte het niet, maar uiteindelijk heeft oma haar opgehaald. Mijn man werkt een half uur rijden hiervandaan. Oma woont een half uur rijden hiervandaan. Dus tegen de tijd dat ze op school was, was het een uur na schooltijd.
Juf heeft me gebeld en het hele verhaal op mijn voice mail gezet…ik ben haar erg dankbaar dat ze het zo opgelost heeft.
Maar de opvang :evil: :evil: :evil:
Oké, er kan natuurlijk een fout worden gemaakt…dat gebeurt overal. Op een of andere wijze is op de opvang niet aangekomen dat ze nu ook op maandag opvang heeft. Maar dan laat je haar toch niet staan???
Neem haar gewoon lekker mee, bel het hoofdkantoor…dan hadden ze gewoon geweten dat ze er mocht zijn. En zou dan echt blijken dat ik me toch vergist zou hebben, stuur er dan een rekening voor die dag achteraan…maar laat niet een kind op het schoolplein staan…
Ik heb de nieuwe rekening gewoon al betaald!!
Ik heb gebeld en laten weten dat ik dit echt onacceptabel vind…maarja, tegen die tijd dat ik belde waren de mensen die hierover gingen al niet meer aanwezig.
Ik word morgen teruggebeld…ben benieuwd…
Vind dit een hele slechte zaak van die BSO.
Ik werk zelf op een BSO.
We hebben ook weleens gehad dat een kind er niet op stond op de planning.
Maar we wachten dan tot echt iedereen bij school weg is, is het kind dan niet opgehaald, dan gaat het gewoon met ons mee en regelen we de rest op de opvang.
Ik vind het echt ontverantwoordelijk om de kinderen op school te laten staan.
nu wonen wij wel in een heel klein dorp en ons kent ons.
Alle recht op WOEST te zijn…om zo’n formaliteit, ondanks dat de juf het zelfs aangeeft een kind laten staan!!! Dat kan echt niet!
Hoe moeilijk is het toch om even iets na te gaan…even controleren…moeilijk hoor…
Ben zeeeeer benieuwd naar de uitleg…
Nou jaaaaaaaaaaaaaa zeg! :shock: :thumbdown:
Natuurlijk, fouten worden gemaakt, maar dat ze je dochter op het schoolplein laten staan vind ik echt vreselijk a-sociaal, onbeschoft. :evil:
Gelukkig dat de juf zo attent was om ervoor te zorgen dat je dochter opgehaald werd (wat ik eigenlijk ook een logische stap vind hoor).
Ik ben benieuwd hoe het verder afloopt… :hug:
Oh joh wat slecht!! :thumbdown: :thumbdown:
Ik zou toch echt een dikke vette klacht sturen!
Wij nemen het desbetreffende kind dan mee en bellen kantoor eventueel ouders maar laten hem/haar nooit staan!
Zou dat niet over mijn hart kunnen verkrijgen.
Wat stijlloos van de BSO zeg. Wel fijn dat de juf het zo goed heeft opgelost en heeft gewacht tot oma haar kwam halen (had eigenlijk ook niet anders mogen zijn).
Zou misschien toch wel aandringen bij de BSO op een schadevergoeding voor de extra kosten die zijn gemaakt om je kind nu op te halen en op te vangen terwijl het eigenlijk gewoon op de BSO had moeten zitten.
Hier ben ik dus ook altijd bang voor.
Robin heeft ook op wachtlijsten gestaan en in het begin was het overblijven en BSO, tot hij volledig naar de BSO kon.
Heb toen ook steeds extra gebeld of hij op de lijst stond.
Ook op ruildagen, etc…
Ik zou ook echt WOEST zijn!
Goed dat je meteen hebt gebeld, ben erg benieuwd hoe ze erop reageren.
Hoe is je meisje er zelf onder?
:hug:
Nou dit is toch wel het toppunt!
Wat een raar gedoe. Nou dat je woest bent lijkt me niet meer dan terecht.
Zal er inderdaad maar is een gesprek aan wagen.
Alleen het jammere is dat je onwijs afhankelijk bent van die opvang dus zeggen dat ze helemaal niet meer komt daar schiet je helemaal niks mee op. Mijn vertrouwen in deze BSO zou echt over zijn.
Jeetje wat een gedoe :shock:
Dikke knuf voor jou en K. :hug:
wat ontzettend slecht
ik werk ook op een bso en als iemand niet bij ons op de lijst staat dan wachten we of papa of mama er nog aan komt zo niet dan nemen we haar/hem mee. Bellen vanaf de bso wel of het klopt
Jeeeeeeeetje zeg, ik zou ook echt woest zijn!!!
Fijn dat de juf het zo heeft opgelost. Ik ben benieuwd wat ze je morgen te melden hebben.
ooww wat verschrikkelijk ik werk zelf ook op de nso en ik heb nog nooit een kind laten staan… ook wij hebben wel eens dat ouders in de file staan of iets anders en er staat een kind van de nso dan neem ik haar mee en dan bel ik de ouders op dat ik het kind mee heb genomen…
en als zoiets zou gebeuren bij ons dan belt 1 van onbs naar de locatie om opheldering te vragen… we laten zo’n kind nooit staan…
Niet normaal joh :shock: Ik zou ook woest zijn, gelukkig heeft de juf
alles goed opgevangen, maar toch he :evil:
dat doe je toch niet een kind laten staan…
Met K. was er niets aan de hand gelukkig!!
Ik zei vanavond tegen haar: jammer dat je niet naar de opvang mocht hè?!
K. heel vrolijk en wijs: nee, want ik stond niet op de lijst. Maar nu mocht ik wel langer in de klas blijven en dat was heel leuk én ik heb lekker met oma gespeeld.
Dus wat dat betreft is er niets aan de hand.
Maar zoiets mag gewoon nooit gebeuren…
Ik ben blij dat jullie mijn woestheid (is dat een woord) begrijpen. Ik vraag me dan toch af of ik niet te erg reageer!
Maarja…dit gaat natuurlijk wel om mijn kind!
Ik kan niet wachten tot ze morgen terug bellen!
Overigens zei het vrouwtje dat ik vanmiddag aan de lijn had van de opvang ook al dat dit echt niet kon.
Ik wil ook graag weten welke leidster het geweest is. Ik wil excuses en de garantie dat ze dit nooit maar dan ook nooit meer doen. Daarnaast wil ik mijn geld terug voor vandaag. Niet vanwege het geld, maar om het principe. En een dikke bos bloemen of een cadeautje voor Kim zou ook op zijn plaats zijn.
Of draaf ik nu door?
nee ben je mal, dat is wel het minste wat ze kunnen doen!!!
Ik was echt geschokt door je verhaal, dat is toch werkelijk waar niet te rijmen dit!!!
Ik zou echt heel duidelijk laten merken dat dit echt ONACCEPTABEL is! Dat dit ook nooit weer mag voorkomen, niet bij jouw kind maar ook niet bij een ander kind! Zijn ze nou betoeterd!
Sterkte meid! Ik ben benieuwd naar hun reactie morgen!
Schandalig!
@Joepie! wrote:
Ik wil ook graag weten welke leidster het geweest is. Ik wil excuses en de garantie dat ze dit nooit maar dan ook nooit meer doen. Daarnaast wil ik mijn geld terug voor vandaag. Niet vanwege het geld, maar om het principe. En een dikke bos bloemen of een cadeautje voor Kim zou ook op zijn plaats zijn.
Of draaf ik nu door?
Een bloemetje voor de juf hoort er dan ook bij… Die heeft een uur nog als oppas moeten fungeren!
Pak ze maar goed aan even hoor…
Succes!
S. Heb je nog wat gehoord vandaag?
Ongelooflijk!
Bij mijn dochter op school gaat iedereen mee die niet op tijd opgehaald word … Zou dit ook heel erg vinden…
Ben ook heel benieuwd naar hun reactie!