Gelukkig vinden ze het zelf ook belachelijk!
Ik krijg mijn geld terug en heb al diverse excuses gehad. De rayonmanager heeft al een aantal keer geprobeerd mij te bellen, want ze wil me graag even persoonlijk spreken. Ik heb gistermiddag en vandaag terug gebeld, maar ze is er vrijdag pas weer, dus dat laat even op zich wachten.
K. stond gewoon op de lijst voor maandag, dus het is gewoon een domme vergissing geweest.
Maar ik merk onwijs dat ze zich schamen en hun best doen en het erg hoog opnemen, dus daar ben ik blij mee!!
ik ook! :thumbup:
Gelukkig en terecht dat ze zo reageren. Ze mogen zich ook wel heel diep schamen.
Wat een enorme blunder zeg. Ik werd door een mede kokster op dit topic gewezen. Ik verteld nl. dat ze mijn zoontje vandaag gewoon vergeten zijn even een kopie van mijn post:
Op woensdag is er geen NSO op het schoolterrein. Ze worden dan opgehaald met een busje vanuit een andere locatie. En daar naar toe gebracht.
Hadden ze gewoon geen busje gestuurd en Robbert was de enige. 10 over twaalf wordt ik gebeld, door de school met de vraag of ik misschien de NSO afgebeld had, want Robbert was als enige overgebleven.
Getsie jongens, je wil niet weten hoe rot ik me voelde. Al met al is het op zijn pootjes terecht gekomen, de school heeft de NSO te pakken gekregen en alsnog een busje gestuurd en Robbert was uiteindelijk rond 1 uur op de NSO.
Ik werd gelukkig wel meteen gebeld door het hoofdkantoor en ze gaan ook een onderzoek instellen hoe dit heeft kunnen gebeuren. Kreeg ook een enorm excuus van ze. Gelukkig heeft Robbert er niks van mee gekregen, voor hem was het gewoon iets langer spelen bij juf Simone.
het was de eerste keer dat hij naar de NSO ging op die lokatie en was dus ook echt behoorlijk boos, ik kan jou boosheid dus goed voorstellen.