Het gaat hier straks knallen ...

Tis hier ook bloedje heet, niet leuk meer…pffff

*gaat regendansje doen :shifty: *

Joy’tje,

mag ik mee samen met jou in de zon dansen, verzoekend om een mals regenbuitje deze nacht… :pray: :pray: en dan morgen terug zonnig met een aangename 22-24°… wat denk je…

klinkt toch héérlijk, hé.

liefs

Gerda

heeeerlijk dit weer!!

alleeen onze dochterlief hangt de hele dag op schoot en begint weer wat te leven als het koeler wordt! :wall:

vind het eigenlijk niet kunnen om te zeuren, maar pfff wat is het toch warm… normaal met dit weer maak ik iets makkelijks te eten, maar als het zo lang warm is kan dat natuurlijk niet, dus vandaag toch maar gekookt… sjonge… ik ben echt zo ongeveer gaar gestoomd, en dan moet je het n og op gaan eten ook nog… Morgen toch maar lekker pizza… snel safe en nie zo heet :wink: :mrgreen:

@gerda wrote:

Joy’tje,

mag ik mee samen met jou in de zon dansen, verzoekend om een mals regenbuitje deze nacht… :pray: :pray: en dan morgen terug zonnig met een aangename 22-24°… wat denk je…

klinkt toch héérlijk, hé.

liefs

Gerda

Beentjes zijn al van de vloer, join me! :mrgreen:

allright ! let’s dance !!!

:lol:

liefs

Gerda

En we gaan nog verder de lucht in met die graden de komende dagen. :dance: :dance: Voor donderdag 30° en jaja … vrijdag durven ze al gaan voor 32° :shock: :dance:

Dames … het is zomer!!! :dance:

Hier ook nog geen spatje regen gezien!!!

het is hie rnu wel mistig :think:

Hier regent het nu pijpestelen, net nu we zouden gaan BBQ-en :wall: :wall:

Affijn we laten het door gaan er is een zeil over de parasol gespannen dus we zitten droog. Koud is het n iet, de onweer is tot nu toe voorbij en als dat maar weg blijft zitten wij heerlijk buiten :mrgreen: :wink:

Hier drupt het zo af en toe, maar is niet echt de moeite waard

Het is hier nu heerlijk! Nog steeds een lekker zonnetje, maar met een koel briesje, iig niet meer zzo drukkend warm :thumbup:

Gister de hele dag in ridderkerk geweest omdat mijn moeder ging trouwen en we hebben heerlijk weer gehad…warm en af en toe een windje.

Geloof dat het in nijmegen wel even flink geregend heeft wat ik gehoord heb.

sneeuwitje

Hier geen regen gezien gisteren… :roll:

Hier blijft het drukkend warm. :roll:

Nooit gedacht het te zeggen … maar ik snak naar een beetje onweer. :shifty: :shifty:

En een fikse regenbui.

Hoeft niet veel te zijn hoor … maar genoeg om effe alles af te koelen, inclusief mezelf. :mrgreen:

Hier is het ook alweer flink benauwd, beneden alweer 27 graden :roll:

volgens mij zit er weer wat aan te komen.

het is warm!

En net werd het ineens donker, dus ik gauw alle spullen naar binnen zeulen en ja hoor, gelijk erna, regen!

het rommelt ook al wat…

Hier net korte maar hevige bui. We waren net op tijd binnen.

Hier heeft het zo enorm gehoosd, dat we niet meer buiten konden kijken!

De straat stond helemaal blank, van onze voordeur tot de voordeur van de overburen.

De gang is kletsnat en zelfs het dakraam heeft het niet gehouden, de badkamer is drijfnat.

Het trekt nu weer weg gelukkig en de zon schijnt weer.

Maar mennn wat een hoosbui was dat net! :shock:

het heeft net flink geonweerd

brrrrrrrrrrrrrrrr was niet leuk meer

gelukkig nu voorbij en weer slapen zZzzzzZZZZZZZZZZZZ