Het gaat hier straks knallen ...

ik durf nergens meer op te hopen…het is hier al dagenlang elke keer donker in de lucht en vervolgens trekt de bui steeds weer langs ,maar hij is zeker welkom…maar dan wel morgen :mrgreen:

ik ga vanavond lekker met hubby in ons grote bad en daar kunnen we geen onweer bij gebruiken :wink:

paco ik deel je mening hoor !! nu ff geen heet weer ajb … het liefst 15 graden met een windje …

hier nog steeds warm, af en toe erg grijs in de lucht, maar geen drup te zien

een bui is erg welkom voor de tuin!

Hier is het hard aan het regenen nu…

stuur maar een beetje hier naar toe, kan de buurman zijn sproeier ook uitzetten, die probeert een stuk weiland nat te krijgen :mrgreen:

Net gespiekt op buienradar, Enschede idd volle mep, ik woon in Hengelo, hoor wel gerommel gloof ik in de verte, maar volgens buienradar gaat hier geen drup vallen :roll:

ik snak naar een beetje regen en dus verkoeling …pffff…

hier ook snakken naar wat regen (liefst 's nachts )

heb vanmorgen m’n plantjes buiten maar even weer water gegeven, ze staan echt droog nu!

@Esther28 wrote:

heb vanmorgen m’n plantjes buiten maar even weer water gegeven, ze staan echt droog nu!

zeg uh buuf? :think: niet dat ik bijdehand wil overkomen of zo hoor maare hoe kunnen je plantjes nu droog staan als je ze vanmorgen water hebt gegeven? :mrgreen: :wink:

hahahahaha vervelo’s gegeten merel ? :mrgreen:

@nathaliehvdominique wrote:

hahahahaha vervelo’s gegeten merel ? :mrgreen:

hoe raad je het zo :think: :lol: :dance: het is veels te warm om wat in huis te doen…

ghehehe jah dan word je vanzelf wel irri , ik hang hier heerlijk op de bank met de ventilator aan , maar me woonkamerrrrrr :silenced: :silenced:

je kan hier eten van de grond , er ligt genoeg :oops:

@nathaliehvdominique wrote:

ghehehe jah dan word je vanzelf wel irri , ik hang hier heerlijk op de bank met de ventilator aan , maar me woonkamerrrrrr :silenced: :silenced:

je kan hier eten van de grond , er ligt genoeg :oops:

are you calling me irri? :shock: :lol:

hehehehe dus jij moet straks nog aan de bak na na na na … :smiley: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ik zit al vanaf een uur of 12 moed te verzamelen om eens te gaan beginnen , ik zweet al bij ademhalen bleeeehggg.

maargoed ff ontopic … van mij mag er een dikke vette storm komen , met heel veel onweer en regen … dan is die benauwdheid tenminste weg.

@merel33 wrote:

@Esther28 wrote:

zeg uh buuf? :think: niet dat ik bijdehand wil overkomen of zo hoor maare hoe kunnen je plantjes nu droog staan als je ze vanmorgen water hebt gegeven? :mrgreen: :wink:

hahaha ik bedoel eigenlijk dat de hele tuin droog staat, en dat ik een aantal plantjes ervan zelf maar water heb gegeven, voor ze dood gaan

snap ie, buuf? :mrgreen:

@Esther28 wrote:

@merel33 wrote:
@Esther28 wrote:

hahaha ik bedoel eigenlijk dat de hele tuin droog staat, en dat ik een aantal plantjes ervan zelf maar water heb gegeven, voor ze dood gaan

snap ie, buuf? :mrgreen:

ja ja nu snapt de buuf het tenminste :mrgreen:

Gelukkig!!

't is ook zo warm hier in’t oost’n, je zou er warrig van worden in je hoofd :mrgreen:

Nou hier in nijmegen is er maar weer weinig zon :evil:

Wel warm.

sneeuwitje

HIer is het schitterend, mooi, prachtig lekker weer ! :smiley:

hier ook bloedje warm en heel veel zon, heb fenna goed ingesmeerd ga nu melissa halen

Ik heb de afgelopen week geen drup regen gezien. Het grasveld wordt langzaam bruin en de horntensia’s beginnen ook te hangen. Dus van mij mag er wel wat vallen. Maar het is hier stralend weer, geen wolkje aan de lucht.