Het gaat hier straks knallen ...

:shifty: :shifty: :shifty: :shifty:



Er zit onweer in de lucht … oh ja … :wall: :wall:



Zo’n tien minuutjes geleden scheen het zonnetje nog, lekker warm.

Daarnet kwam het hier in huis heeeeeeeeeeeeel donker.

Ik kijk buiten en zie vanalles rondwaaien.

De bomen die gaan echt heen en weer … en de wolken die krijgen een eigenaardig kleurtje. :hand:



Je voelt dat eht zich aan het opstappelen is hoor.



En ga je zien … binnen 50 minuten moet ik Lucas halen van school … dan zal het wel knallen en regenen … is altijd zo. :naughty: :naughty:

Dat word weer hollen door de storm met kind aan de hand en kind op de arm. :doh:



Is het bij jullie ook al aan het overtrekken of kunnen jullie nog genieten van het zonnetje en het warme weer?

hier is het de hele dag al benauwd en geen zon te zien het is zo bewolkt als wat

De zon zelf is hier al een tijdje weg. en het is betrokken… maar opzich nog wel lekker buitenweer. Onweer zie ik hier nog niet gebeuren hoor

Ik vind het zelf al een stukje kouder nu buiten …

Maar ik voel het aan mijn dikke teen … onweren zal het. :shifty: :shifty:

Ik ga er helemaal plat voor dat het zal onweren als ik Lucas ga halen. :wall: :wall:



En als da zo is … dan eet ik mijn schoen op …; :liar: :shifty: :mrgreen:

lieve Ilse,

schoenen niet opeten hoor :naughty: !!!

moet je door regen en wind blootvoets Lucas halen !!! :wink: :lol:



Vlaams Brabant: héérlijk zonnig ! lekker warm, gewoon perfect !



liefs

Gerda

@gerda wrote:



Vlaams Brabant: héérlijk zonnig ! lekker warm, gewoon perfect !


Geen idee hoever dat van ons vandaan ligt ... maar zal je zien dat het ook jullie kant uitkomt hoor. :think: :shifty:

Verder ben ik helemaal hyper omdat ik helemaal niks moet weten van onweer. :shifty: :wall: :wall:
Ben slechter dan een klein kind. :eh: :think:

hier hoge bewolking af en toe de zon , maar voor de rest vies warm plakkerig benauwd smerig weer … hopelijk komt er hier ook een dikke onweersbui voorbij geschoven want meestal is het dan een stuk minder benauwd als die geweest is.

@Ilse81 wrote:

@gerda wrote:


Vlaams Brabant: héérlijk zonnig ! lekker warm, gewoon perfect !


Geen idee hoever dat van ons vandaan ligt ... maar zal je zien dat het ook jullie kant uitkomt hoor. :think: :shifty:


Anderhalf uurtje rijden wonen wij uit elkaar kan dat? :think:

@nathaliehvdominique wrote:

hier hoge bewolking af en toe de zon , maar voor de rest vies warm plakkerig benauwd smerig weer … hopelijk komt er hier ook een dikke onweersbui voorbij geschoven want meestal is het dan een stuk minder benauwd als die geweest is.




Ja da’s wel zo. Alleen vind ik dat die warmte dan zo binnen blijft hangen. :roll:

Meestal doe ik na het onweer effe ramen open om te trekken, maar éénmaal de ramen terug dicht blijft het broeierig warm binnen. :wall:
Geen idee hoever dat van ons vandaan ligt


jouw woonplaats en de mijne liggen ongeveer 120 km van mekaar verwijderd....

snap je gevoel helemaal !
Ik hou zooooooooooo van onweer ! :liar: :liar: :liar:

:hug:

liefs
Gerda
PS aan Ilse : off topic, maar euch...ben wakker :wink: !!!!!!!!!
heb gereageerd in meetinghoekje

ja kud is dat gewoon , je krijgt het haast niet koel , meestal gooi ik savonds alles ff tegen mekaar in dan waai ik bijna van de overloop boven af maar lekker is het wel !!

:mrgreen: :mrgreen: Goeiemorgen. :mrgreen:



120 km … jaaa, dat onweer ga je ook wel nog hebben hoor. :wink: :mrgreen:

Al hoop ik voor jullie vanniet. Aangezien je er ook zo’n fan van bent. :wink:

@nathaliehvdominique wrote:

ja kud is dat gewoon , je krijgt het haast niet koel , meestal gooi ik savonds alles ff tegen mekaar in dan waai ik bijna van de overloop boven af maar lekker is het wel !!




Ja heerlijk fris is dat … danknallen de deuren hier soms wel eens heel hard dicht. :shifty: :shifty:

Hier mooi weer hoor, zon geen vuiltje aan de lucht

Zow, is beginnen regenen, maar valt nog mee. Is geen zo’n regenvlaag die je normaal krijgt na zo’n warme dagen. :wink:

Alleen zie ik dat de deur van het zaaltje openstaat (is vast opengewaaid) dus nu mag ik nog effe hollen om het dicht te doen, voor alles daar nat regent. :wall: :wall:

ja das hier ook , dan hobbel ik maar weer terug naar boven om de deuren weer open te doen en dan zet ik iets zwaars voor … dominique gaat ook altijd boven aan de trap staan met zn armen wijd en dan staat ie



lekkerrrrrrrr hooorrrrrrrrr !!!

Geen regen te bekennen of donkere wolkjes hiero :mrgreen:

@roosje83 wrote:

hier is het de hele dag al benauwd en geen zon te zien het is zo bewolkt als wat




Vergeet de harde wind niet die er ook al dagenlang is :?

gisteren hadden we hier haast geen wind , en nu ook niet echt hard.

Hier ziet het er nog goed uit… :shifty: