Het eerste kwartaal 2007 stoppers | al 9 zwanger (deel 8)

Fietje: nee maarja opzich hoop ik eigenlijk dit huis te gaan verkopen en dan m’n andere huis op te knappen en dan lekker weg uit rotterdam opzoek naar iets rustigs :wink:

Karin: ook vreemd eigenlijk dat ze daar nooit naar hebben gekeken…

maar fijn dat het allemaal goed is gegaan met de operatie

Dag allemaal!

Ik ben net toegevoegd aan de “eerste kwartaal stoppers”. Errug spannend! Ik ben Lily, 29 jaar en ben eind februari met de pil gestopt. Mijn vriend en ik willen graag een kindje maar we hebben twee waarschijnlijk vertragende omstandigheden: hij woont in Zwitserland en we weten dat hij verminderd vruchtbaar is. Dus we denken dat het waarschijnlijk wat langer zal duren. M’n NOD staat op 9 april maar dat is dus min of meer een gokje. Ik ben lekker aan het ontpillen met alle heerlijke bijkomende kwaaltjes.

Nou, ik heb er ontzettend zin in jullie allemaal te leren kennen maar het zijn wel errug veel berichtjes dus voor mijn eerste niet-ego bijdrage moet ik nog even lezen… Tot dan lees en leef ik in ieder geval mee!

Liefs,

Lily

Nou Angel ik hoop dat het snel verkocht wordt en het liefst met dikke winst natuurlijk :stuck_out_tongue:

Francis: m’n andere huis staat nu met fors verlies te koop dus dat wil niet lukken tenzij we dit huis verkopen en het andere huis gaan opknappen (cv plaatsen nieuwe keuken…)

Lily: welkom gezellig dat je komt meekletsen

lijkt me wel moeilijk trouwens als je vriend zover woont

Angel, Dat is om het maar zo te zeggen mooi kl*te!!

Lilly welkom! en ik hoop dat het toch een beetje vlot zal verlopen bij jullie :thumbup:

ook ik wil mij graag met dit clubje gaan bemoeien. Ik ben Gerdy en ik ben 35 jaar. Ik heb uit een eerdere relatie 2 dochters. Eentje van 6 en eentje van 3. Ik ben gescheiden van de vader van mijn kids toen de jongste 1 jaar was. Na een half jaar is er iets moois gebloeid tussen mij en een vriend van mij die ik al 20 !!! jaar ken. Sinds half januari wonen wij samen en eind januari ben ik gestopt met de pil. Meteen werd ik zwanger, maar helaas na een zwangerschap van 6 weken heeft “ons wondertje” z’n koffertje gepakt en heeft afscheid van ons genomen. (Zo zie ik het nog steeds, het geeft mij een ‘tastbaar’ gevoel om het te verwerken). Dit gebeurde op 14 maart. Dus mijn nieuwe NOD heb ik op 11 april gesteld.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik mij een beetje een indringer voel. Jullie kleppen al zo royaal met elkaar. Maar ik zal mijn best doen om mij goed in te lezen en dan ook mee te gaan praten.

Heben jullie vragen, laat maar komen.

Groetjes van Gerdy

Gerdy: welkom hopen dat het snel raak is en het mag blijven zitten

Gerdi, ook jij veel succes :thumbup:

Ik hoef nog maar een uurtje te werken en dan heb ik al weekend!! Niet dat dat uitrusten gaat worden hoor, dit weekend gaat de plavuizen vloer in de woonkamer er uit, We krijgen heel mooi parket :mrgreen: ( vind ik dan he) Maar ja voor het zover is moet er dus eerst een "vloertje"uit gemept worden :twisted: Ik heb al tegen hubby gezegd dat ik niet ga lopen slepen met meubels of zo :snooty: normaal ben ik daar niet vies van ik heb samen met mijn man verhuist 2 jaar geleden dus toen moesten we met zijn 2e het hele huis leeg halen maar ja nu toch wel voorzichtig he :slight_smile:

Francis: suc6 het weekend en idd niet gaan sjouwen hoor

No way :naughty: :wink:

francis; grappig, wij gaan begin mei ook van vloer veranderen! hebben nu nog 20x20cm tegeltjes, terracotta kleur, krijgen 60x60, marmer beige! super mooi! inclusief vloerverwarming, heerlijk voor de kleine straks!!

vanmiddag toch nog clearblue test gekocht… kan het morgenochtend niet laten…

let you know!

Nee snap ik maar ik zou je toch een kruidvat test aanraden die was bij mij namelijk al positief terwijl de clearblue dat nog niet was maar dat terzijde.

We krijgen blankeiken parket met een soort white wash er overheen echt mooi (en duur :roll: ) wij hebben nu een koude plavuize vloer zonder vloer verwarming lekker koud aan je voeten.

Ik al wel een foto plaatsen als het af is van voor en na :mrgreen:

Francis, uitslapen? Ben jij gek! Moest gewoon werken :frowning:

Enne, zeker niet met dingen gaan slepen hoor! Laat je maar al lekker verwennen :mrgreen:

Lilly en Gerdy, welkom!

Amy, spannend! Hoop dat je morgenochtend positief test!!

Angel, wat balen zeg van je buren.

Maar je gaat toch niet terug in je oude huis wonen? Neem aan dat jullie dat wilden verkopen voor een reden, toch?

Karin, wat raar dat er nooit naar gekeken is. Maarja, wel fijn dat uiteindelijk alles goed gegaan is.

Amy spannend morgen testen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Noemi: enige reden van verkoop van het andere huis is dat het te hoog is 4 hoog zonder lift

en met m’n zwangerschap kreeg ik bekkeninstabiliteit dus kon toen m’n huis niet meer uit :?

als het huis op de 1e was geweest had ik er voor geen goud weggewild hoor

Nou hij had er zelf nooit iets mee gedaan. Alleen vroeger bij de schooldokter die er iets van zei dat de kans groot is dat er een liesbreuk zit, verder heeft hij nooit meer de stap gezet om de bal te laten indalen. Maar hij moest nu van mij er mee heen.

:mrgreen: :mrgreen:

Amy, succes morgen met testen :pray:

hoi hoi

lily en gerdy welkom hier!!

amy spannend he

angel vervelend he van die kl*te buren ik ken het wij zijn hier komen wonen ook met het verhaal dat onze buurman wat geluids gevoelig is gelukkig nog niet echt heel veel last van gehad alleen een paar scheld partijen over en weer

sabje hoe ist meid weet je al wat meer ben je al bij de HA geweest

francis waarom is dat eigenlijk dat je niet te zwaaar mag tillen als je zwanger bent ???

esther heb je al nieuwe foto van je buikje zet jem hier ook neer??

en de andere zwangere dames natuurlijk ook ben heel er benieuwd

ik ben overtijd maar ik wacht nog even met testen vorige cyclus was 33 dagen dus misschien gewoon iets langere cyclus

al voelt het niet zo

heb raar gevoelin me onderbuik en heel veel last van brandend maagzuur tenminste dat denk ik

misschien gooi ik er morgen ochtend wel een testje tegen aan als ik niet ongi ben ineens

heb ook wel pijn in me borsten en begint echt irritant te worden!

en me pukkels worden ineens een stuk minder (raar hoor)

ik vind t maar vreemd allemaal !

een vrouwen lichaam is maar raar hoor haalt rare fratsen uit met me.

naja we zien t wel zodra ik meer weet horen jullie t ook

gr loessie

ging Vientje niet testen vanavond??? als haar vriend thuis komt??

hier al weer twee neg testen gehad.

ik heb nieuwe besteld, en die komen w.s. morgenmiddag binnen, dus zaterdag maar weer eens testen…

hier ook wel rare dingen, werd opeens misselijk van het eten, heb een rare buikpijn, ben heel moe, maar dat zou natuurlijk ook op naderende ongi kunnen duiden…

ik wacht geduldig :liar: af

Noemi, Jammer dat je niet kan uitslapen, ik moet ook altijd om kwart voor 7 de wekker af laten gaan.

Loessie, Op zich is tillen helemaal geen probleem maar echt zware inspaning moet je voorkomen en aangezien in massieve meubels heb zijn die niet te tillen en tillen doe je voornamelijk met je buikspieren.

Fietje, laten we hopen dat je voortekenen betekenen dat je in verwachting bent