uhm nueh niet echt noemi… ben het eigelijk wel gewend aangezien ik zelf ook in ploegendienst heb gewerkt… het enige wat ik vervelend vind is dat ik het in dit huis waar we nu wonen enger vind om s’nachts alleen te zijn dan in ons vorige huis…
we wonen nu in een eensgezinswoning en toen in een bovenwoning… het idee dat ze hier makkelijker kunnen inbreken zorgt er voor dat ik me niet helemaal kan neergeven dus ook heel slecht slaap… :oops: :oops: :oops: maar laat gewoon het overloop licht aan en slaap als marcel thuis komt gewoon heerlijk uit… :mrgreen: en het zijn maar 5 nachten dus dat is wel te overzien…
ben blij dat het iets beter met je gaat… wat een warme douche al niet kan doen…
@ esther… hahaha er boven hangen is idd niet een goed idee… maar ik lees hier echt heel veel vrouwen die er echt heel misselijk van werden… :mrgreen: maar ach… ik denk dat ik dat ook voor lief zou nemen… het is per slot van rekening voor een goed doel…
Esther, moet je lang doorwerken vanavond? kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt
Missy, Gewoon op boksles gaan !! ik heb peperspray in mijn nachtkastje
Francis, dat bedoelde ik dus niet :mrgreen:
Missy, snap wat je bedoeld hoor! Vind het ook nooit fijn om alleen te slapen. Hoewel dat gelukkig bijna nooit voorkomt.
Missy, lijkt me ook niet leuk om alleen te slapen hoor!
dan zou ik ook onrustig zijn en steeds luisteren of ik wat hoor…
ik ben ook niet zo’n held…
Ik heb ook wel meer gehoord dat er vrouwen misselijk van worden hoor.
misschien dat je er meer last van hebt als je al ochtendmisselijk bent, dan is de geur denk ik niet zo fijn.
die flessen worden namelijk schoongemaakt met speciaal spul en daar blijft een desinfecterend laagje van achter in de fles, en dat ruik je.
maar ik vind het niet echt stinken.
Francis, ik kan me voorstellen dat je een meisje het leukste zou vinden hoor, als Noa een jongen was zou ik nu ook het liefste een meisje krijgen, ben dan ook erg blij dat ik al een meisje heb.
Nu maakt het me bij de 2e niet meer uit, voor erwin lijkt het me leuk als we een jongetje krijgen, voor mezelf zou ik nog een meisje ook leuk vinden.
inderdaad, als het maar gezond is!
iK vraag noa ook vaak wat ze wil, maar de ene keer wil ze een broertje en de andere keer een zusje. grappig is dat.
ik ben facturen aan het inboeken in ons boekhoudprogramma.
het eerste kwartaal is weer om en dan moet ik alles ingeboekt hebben voor de omzetbelasting.
de inkoopfacturen heb ik net klaar, nu de verkoop nog, maar ik heb geen zin meer.
ik geloof dat ik maar lekker naar bed ga.
alvast welterusten allemaal!
Vientje: balen hoor :hug:
ik zal morgen kijken of ik tijd heb voor het lijstje heb het zo druk op het moment
Esther mij is verteld dat wat je zo ruikt de concerveringsmidelen zijn als die er niet in zaten zou het hormoon bederven, ze zeiden ook dat ik de kannen alleen met water mag schoonmaken zodat er geen schoonmaakmiddel in de flessen terecht komt. Ik ben benieuwd hoe het ruikt
ok, eigenlijk niet goed bij gelezen, maar ik begrijp dat we duimen voor een meisje voor francis??
mvm vond ik best wel te doen, de geur was nog het geen wat me het minste hinderde, maar de laatste week heb ik niet meer gedaan, ik wilde zo graag eens lekker op de wc zitten, in plaats van boven die kan hangen… :oops:
boksles zal niet echt nodig zijn heb de bruine band karate… :mrgreen: dus in dat op zicht kan ik me wel redden… en mocht karate niet helpen dn heb ik een hele luidde stem en kan ik echt goed krabben en bijten :mrgreen: maar tis meer het idee…
o ja, enne alleen slapen komt hier bijna nooit voor. Ik ben juist degene die `s nachts werkt…
eind augustus gaat manlief voor 10 dagn weg, zal wel even wennen zijn, omdat ik nu anna er ook bij heb (laatste keer was 2 jaar geleden,)
Missy, Oooh nou dan durven ze vast niet binnen te komen, ik heb heelaas geen bruine band maar ook nog een zaklamp met 6 dikke batterijen in de steel :mrgreen: Toen marco nog in dienst zat was hij natuurlijk ook geregeld meerdere weken weg in ons vorige huis vond ik dat ook niet zo tof maar dit huis heeft betere sloten dus mijn zaklamp is naar zolder verhuisd
Fietje, Snap ik best dat je ook normaal naar de wc wil, dat kan ik gelukkig op mijn werk want ik ga niet met die kannen op mijn werk lopen slepen, dan krijg ik meteen kamer vragen haha
Zo, daar ging mijn idee om vroeg mijn bed in te duiken …
Duik er nu toch echt in!
Trusten allemaal :-*
welterusten noemi…
:-*
Truste…
Goedemorgen allemaal.
Ik liep vanmorgen naar mijn auto moest ik krabben :shock: nou ik was dus te laat op mijn werk (lag niet alleen daar aan ) Nou dan begin je je dag ook niet echt lekker vind ik.
Noemi, ben je een beetje uitgeslapen?
Angel, nog steeds zo druk bezig?
hoi hoi
zo ik ben weer eens in m’n eigenhuis
ff lang verhaal beetje kort
ik probeer eigenlijk zoveel mogelijk m’n eigenhuis te vermijden omdat ik het totaal niet heb getroffen met mijn buren
maarja… het is ff afwachten nog ik heb tenslotte 2 huizen zoals sommige wel weten en als m’n andere huis in augustus niet is verkocht gaan we waarschijnlijk deze tekoop zetten tenzij de buren tegen die tijd zijn opge******
ik zit dus ook totaal niet lekker in m’n vel en dat terwijl ik zo’n super vakantie heb gehad het hakte er bij mij dan ook behoorlijk in weer naar huis te moeten…
maar goed nu weten jullie ook gelijk waarom ik er vrij weinig ben op het moment 't liefst pak ik ook de nodige spullen en ga ik in m’n andere huis zitten maarja…
Loessie: nog overtijd?? :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Nense: spannend vandaag je nod :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Amy: morgen nod :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
en als het goed is komen er 2 nieuwe… Lily77 en Gerdy
Angel, Lekker is dat van die buren die je je huis uit jagen, maar als ik het goed begrijp staat het andere huis te koop terwijl je in dit huis zon last hebt van de buren? of mis ik iets maar hoe dan ook een lastige situatie sterkte er mee :thumbup:
ja klopt m’n andere huis staat te koop en dit huis mag pas vanaf augustus in de verkoop gezet worden en hier heb ik ook last van m’n buren
wou dat ik van te voren had geweten wat voor ***** er naast me wonen maarja…
dat klinkt niet echt leuk!!!
vervelend dat je eigenlijk geen lekker plekje voor jezelf hebt…
Hoi Allemaal,
Mijn hubbie had een niet ingedaalde bal, we wisten wel dat er maar 1 was,(hij moest er van mij daarom mee heen), maar de arts kon hem in 1e instantie niet vinden en dat het alleen om een liesbreuk ging. En als ze hem zouden vinden dat hij toch te klein was. Nou hij zit weer op zijn plek.
Mijn laatste vrije dag voor deze week, morgen nog effe werken en dan alweer weekend. :mrgreen: :mrgreen: