Het eerste kwartaal 2007 stoppers | al 9 zwanger (deel 8)

Zo, iets eten en een beetje rusten heeft geholpen tegen de hoofdpijn. Vanavond maar niet te laat mijn bed in …

EJ, wat heerlijk dat Elliott mama en papa zegt! Heeft hij het vandaag nog gezegd voor je hubbie?

Karin, fijn dat de operatie van hubbie goed is gegaan. Het andere buiten de liesbreuk was niet te ernstig hoop ik?! Verwen hem maar lekker hoor!

Vientje, jammer dat je ongi geworden bent. Hopelijk is het volgende maand raak!

Amy, hoe is het met jou? Ondertussen nog een keertje proberen te testen?

Loessie, spannend! Klinkt wel erg zwanger :think:

Francis, hoe was het met moeders voor moeders?

Wat is moeders voor moeders eigenlijk precies? Ken dat helemaal niet!

Sabje, spannend dat de poes van je ouders moet bevallen. Heeft ze ondertussen al kleintjes? Laat je foto’s zien??

Missy, jij snapt het helemaal met het jezelf indekken!

Begin steeds zenuwachtiger te worden. Vind het zo stom van mezelf. Kan er toch niets aan veranderen (aan de uitslag dus he). Dus het heeft helemaal geen zin …

Nouja, gelukkig nog maar 2 nachtjes …

Hallo,

Noemi, moeders voor moeders is een organisatie die bij zwangeren vrouwen urine inzameld om het hcg hormoon er uit te halen zodat ze er medicijnen van kunnen maken voor vrouwen die minder vruchtbaar zijn het wekt de eisprong op, ik ga mee doen ik ga dus 10 weken lang in een fles plassen :mrgreen:

Nog 2 nachtjes idd :thumbup: :thumbdown:

Loessie, nou ik ben benieuwd hoor…

Ejb, wat leuk zeg!! hoop idd dat het voor papa nog een keer gezegd word :stuck_out_tongue:

Nee ik heb met Brian niet mee gedaan aan moeders voor moeders ik was al te ver in de zwangerschap.

Vientje, Wat jammer zeg het zag er zo hoopvol uit zeker omdat je cyclus regelmatig was. Nou ja op naar de volgende ronde.

Ik word echt gek van mezelf :cry: ik heb ergens gelezen dat vaak vlak voor een miskraam de zwangerschaps signalen afnemen, dus nou iedere keer als mijn borsten minder pijn doen loop ik mezelf helemaal gek te maken :cry:

Ik heb vandaag de dvd binnen gekregen over de ontwikkeling van een babay in de baarmoeder echt gaaf omdat te zien :slight_smile:

Vientje: wat balen nou!!

Joseetje: ik had dat ook! ik heb ook geen mailtjes meer gehad sinds gisteravond, terwijl er 2 pagina’s vol waren geschreven.

Sorry dat ik niet op iedereen reageer, ik hoop dat alles met iedereen goed gaat. Ik ga nog lekker ff verder balen, kan niet zeggen dat ik mijn week heb. Ben erg moe en met vlagen misselijk, en ben al een aantal dagen niet te genieten en kan weinig hebben! Maarja iedereen weet schijn kan bedriegen.

fijne avond allemaal

ejb; leuk van elliott!! papa en mama, lief hoor!

noemi; nee niet meer getest. ik zie het nu vrijdag wel of ik wel/niet ongesteld wordt. 's ochtends tampon indoen, vlak voordat ik wegga van mijn werk verwijderen, als hij schoon is ga ik langs de trekpleister om een test te halen die ik zaterdagochtend dan ga doen :wink: ga er nu vanuit dat ik vrijdag gewoon ongesteld word, dan valt het weer mee!

vriendje zei dat we ons maar moesten laten testen als het met een paar maanden nog steeds niet raak was :eh: dat heb ik even uit zijn hoofd gepraat… :wink: :hand:

Noémi, kan me goed voorstellen dat je steeds zenuwachtiger wordt hoor. Nog maar twee nachtjes idd, ook die kom je door hoor :-* .

Francis, mooi hoor, dat je mee doet met MvM, ik heb met de zwangerschap van Elliott ook mee gedaan. Vond het relatief weinig moeite voor wat er met de ingrzamelde urine gebeurd.

Monique, hopelijk zijn alle kwaaltjes die je hebt ‘gewoon’ een teken dat je zwanger bent.

Hubbie is nu onderweg naar huis, dus hopelijk gaat Elliott zometeen ook nog mamapapa (of gewoon papa natuurlijk :wink: ) zeggen.

Haha Amy, volgens mij kan je vriend echt niet wachten totdat het raak is :mrgreen: (of maakt hij zich echt zorgen soms dat er iets mis is?).

nee hij wil gewoon (te) graag denk ik :mrgreen:

ik ga me pas zorgen maken als het over een jaar nog niet raak is, ben wat dat betreft misschien ietjes nuchterder :think:

heb trouwens al de hele tijd steekjes onderin buik, denk dat de :twisted: eraan gaan komen vrijdag :think:

@Amy82 wrote:

nee hij wil gewoon (te) graag denk ik :mrgreen:

ik ga me pas zorgen maken als het over een jaar nog niet raak is, ben wat dat betreft misschien ietjes nuchterder :think:

heb trouwens al de hele tijd steekjes onderin buik, denk dat de :twisted: eraan gaan komen vrijdag :think:

Gelukkig maar, want stress (en dan waarschijnlijk nog voor niks) is ook niet fijn (en bevordert het zwanger worden vaak ook niet) en zonder aanwijsbare reden zullen ze voor die tijd ook geen onderzoek doen. Maar hopelijk is het nu gewoon al raak, scheelt ook weer aan zorgen voor je vriend :wink: . Die steekjes hoeven niet per sé op ongi worden te wijzen hoor (wel goed dat je er rekening mee houdt natuurlijk, kan het alleen maar meevallen).

Amy, ik duim voor je dat de :evil: wegblijven hoor!

Monique, misschien er ook maar een testje tegenaan gooien? Gewoon voor de zekerheid? Wel spannend hoor!

EJ, en? Heeft Elliott papa gezegd in het bijzijn van hubbie?

Francis, klinkt goed dat moeders voor moeders. Ken het echt niet (maarja, woon in België, dus hier hebben ze dat misschien niet eens …).

Noémi, ik België kennen ze Moeders voor Moeders idd niet heb ik begrepen. Hubbie is nog niet thuis, maar Elliott was net weer behoorlijk aan het oefenen :inlove: .

ejb je kan niet klein filmpje maken en op internet zetten? lijkt me zo schattig!! :inlove:

EJ, ok, dacht al, nog nooit van gehoord (buiten hier op het forum er wel eens over gelezen).

Wat lief dat Elliott zo aan het oefenen is. Mag ik hem niet even lenen? :mrgreen: :inlove:

hallo allemaal… hier was ik ook weer ff… marcel is net naar het werk dus dacht ik kan ik mooi ff zien wat jullie allemaal hebben mee gemaakt vandaag…

@ejb… :dance: :dance: super zeg dat elliott mamapapa zei… :inlove: :inlove: en heeft hubbie het nog te horen gekregen of bewaard elliott dat tot morgen… :dance: :dance:

@vientje… :hug: balen meis dat je ongi bent geworden… het klonk idd hoopgevend… op naar de volgende maand meis… :pray: voor je…

@sabje… hoe gaat het nu met je… leuk dat je vriend mee denkt… marcel heeft het ook hoor is ook erg nieuwsgierig of er alweer iemand zwanger is… vind het wel schattig… :inlove: :inlove: en de poes die moet bevallen :inlove: :inlove: :inlove: altijd leuk om jonge poesjes te zien… :inlove: :inlove: :inlove:

@loessie… nog ff afwachten meis… duimen draaien hier volop voor je…spannend :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

@karin… verwen je hubbie maar heerlijk… wat had ie nog meer dan??? want ik dacht dat het alleen om een liesbreuk ging :think: hoop dat ie zich snel beter voelt… :hug: voor je man

@francis…leuk MvM… las dat heel veel vrouwen het uiteindelijk niet echt prettig vonden… ze werden misselijk van de lucht :lol: :lol: maar tis idd voor een goed doel… hoop ooit zelf ook mee te kunnen doen…

@bigsy… :hug: :hug: :hug: afwachten meis… nu maar hopen dat deze week een oorzaak was van een positieve reden… :mrgreen: … doe lekker rustig aan en als je ff schelden wilt kom je hier maar heen hoor… we hebben brede schouders :mrgreen: :hug: :hug: :hug: …

@amy… voor jouw ook spannend… en tis inderdaad wel een beetje vroeg om je nu al te gaan testen al snap ik je vriend wel… :mrgreen: maar idd een jaar is gewoon gemiddeld voor 75% van alle stellen die zwanger proberen te worden… gewoon zeggen dat ie goed moet blijven oefenen… :lol: :lol:

@noemi… :hug: voor je meis… hoe is het nu met je hoofdpijn… :pray: voor je :-*

Thx Missy, hoofdpijn is weg. Net nog even een heerlijk warme douche genomen en ben er helemaal van opgeknapt.

Vind je het niet vervelend dat Marcel zo’n wisselende uren heeft?

Noemi, gelukkig dat je hoofdpijn weg is!

kan me voorstellen dat je je ook wel zorgen maakt voor vrijdag.

Niet doen hoor, komt vast goed!

ik doe ook mee aan moeders voor moeders, het is een kleine moeite en als ik er andere vrouwen mee kan helpen, graag toch.

O en Missy, die geur vond ik wel meevallen hoor, je moet die fles gewoon niet onder je neus houden zeg maar, en je krijgt er een kan bij om in te plassen dus die fles laat ik gewoon op de grond staan.

EJ, wat gaaf dat Elliott mamapapa zei, stoer he!

ik weet nog wel hoe trots ik was toen Noa dat voor het eerst zei, echt lief!

Vientje, balen joh dat je ongi bent geworden… :hug:

francis, ik had bij vlagen ook helemaal geen zwangerschapsklachten meer hoor, maar dat hoeft niet te betekenen dat het misgaat.

de een heeft nou eenmaal meer last dan de ander!

Sabje, spannend dat je poes van je ouders moet bevallen!!

laat je even weten wat het is geworden??

Nou, en nu ga ik met de boekhouding bezig, geen bal zin in maar ik moet wel wat doen, erwin is ook weg, nog aan het werk.

fijne avond verder allemaal!

ja ik weet het… zucht… ik maak mezelf gek, daar ben ik heeeeel goed in :stuck_out_tongue:

Brian wil heel graag een zusje ik vroeg nog wat nou als het een broertje word later zijn andwoord was neehee ik wil en zusje :inlove:

Francis, dan hoop ik dat er nu al een jongetje in je buik groeit … :mrgreen:

Hihi nou dat zou Brian wel heel erg jammer vinden, ik moet zeggen een meisje zou ik ook het leukste vinden maar ja het belangrijkste is dat het gezond is!

Oooh, ik bedoelde dus een meisje! Ooh, kip dat ik ben! :wall: :wall:

Ha ha ik dacht dat je het bedoelde om Brian te pesten had het niet eens door :mrgreen: