dat lees ik wel vaker jose… dat iemand geen mailtjes meer kreeg… :think: :think: welterusten meid… tot morgen…
uhm ben je trouwens nog wegggeweest vandaag… meende gisteren gelezen te hebben dat jullie misschien naar scheveningen zouden???
Trusten Joseetje.
Vientje, spannend voor je hoor! Gelukkig is donderdag toch al weer stukken sneller dan vrijdag
Hoop dat de test donderdag positief uitslaat!
Francis, ik weet het! Leuk voetbal :liar:
Missy, hoe gaat het met je enkel?
hoi meiden
hier nog niks te bekennen we wat last van mijn buik vandaag
hoop echt dat de :evil: :evil: :evil: weg blijven
francis :je bent wel lekker aant kwakelen met je gezondheid of zouden het zwangerschaps verschijnselen zijn
ben erg meo ga zo lekkernaarme bed toe
morgen lekker vrij dsu kom ermorgen wel op terug denk
doei slaap lekker alvast
gr loes
zie nu hebben er weer een heleboel gereageerd, maar ik krijg geen mail :?
Trusten Loes! Hoop dat de :evil: wegblijven.
Joseetje, anders pm’tje sturen naar de moderators?
zal ff iedereen reageren… :oops: sorry :oops: dat ik dat nog niet gedaan heb…schaam schaam :oops:
@ amy…nog ff een paar daagjes wachten meis meybe is de test dan vet positief,… ik voor je :-* :-*
@ Francis… :dance: :dance: nog steeds zwanger … :dance: :dance: gek eigelijk dat je het gewoon nog een keer wilt zien als of je het gewoon weg niet geloven kan… lees het heel veel hier op het forum :mrgreen: :mrgreen: je zult er toch echt aan moeten geloven meid…
@ejb… was eigelijk gewoon benieuwd hoe het met ze ging dus dan maar ff pb-en toch… :mrgreen: kleine moeite…
ben benieuwd naar het filmpje van elliott… hahaha wat zal dat er ongelooflijk schattig uitzien… en inderdaad slim om je huis alvast kindproof te maken…want voor je het weet ren je de hele dag achter hem aan… :inlove: :inlove:
@bigsy… owh bah meid… nou ik hoop dat je je snel beter voelt…en ik voor je dat het een andere reden heeft :inlove:
@noemi… kan me eigelijk wel voorstellen dat je gaat doemdenken… :think: had ik denk ik ook gedaan… is voor mij een manier om mezelf in te dekken voor wanneer er iets niet goed is… klinkt stom maar het helpt mij vaak wel…
maar positief blijven meid… maak je zelf nou niet onzeker want daar heb je ook niets aan…
en mijn enkel functioneert weer naar behorens :thumbup: thanx…
@ loessie… spannend meid… voor je… welterusten…
@jose… vreemd… :think: :think: maybe ff opnieuw instellen???
@vientje… vind het wel knap dat je zolang wachten kan… ik denk dat ik de test al lang had gedaan en als hij positief was ik hem had ingepakt en dan als cadeautje had gegeven… maar jah als hij dan negatief is is het weer lullig om te vertellen dat je niet gewacht hebt…
Hallo,
Loessie, nee je hebt gelijk dit heeft niets met de zwangerschap te maken maar die voorhoofdsholte ontsteking heeft mijn weerstand behoorlijk aangetast dus nu val ik van het een in het ander maar ik ben normaal gesproken nooit ziek eigenlijk
Missy, Ja idd gek ik was ook de hele tijd bang voor mijn nod,alsof ik nu nog ongesteld kan worden :wall: als ik nu bloed zie is er natuurlijk heel wat anders aan de hand maar ik heb de hele week nog gedacht: oh ik hoop dat ik niet ongesteld word :wall:
Joseetje, Krijg je al weer mail binnen?
HOi allemaal,
Kon niet zo snel reageren moest voor mijn mannetje zorgen. :mrgreen:
De operatie was goed gegaan Duurde wel wat langer dan de bedoeling. Het was niet alleen een liesbreuk. Hij heeft alleen behoorlijk veel pijn gehad. Nu gaat het redelijk totdat de pijnstillers zijn uitgewerkt.
ik zal de komende dagen lekker vertroetelen.
Misschien een stomme vraag maar ik heb al 1,5 week ontzettende gevoelige/pijnlijke tepels, normaal heb ik alleen een paar dagen voor de menstruatie gevoelige borsten maar nooit echt pijn aan mijn tepels. Kan dat gewoon kenmerken zijn van ongesteld ?
tjah :think: het kan … je lichaam haalt ineens de raarste dingen uit en dan kan ook ineens je tepels gevoelig worden…
:think:
Bij mij was het nu juist een teken van zwangerschap.
Weltruste allemaal
jah dat kan inderdaad ook nog… vrouwelijk lichaam is echt iets vaags hoor…
nou ik hoop voor je dat het positief is meid… ff afwachten…
Middag allemaal
Allemaal bedankt voor jullie lieve reacties, doet me goed!
Me vriend vroeg gister zelfs en zijn er al meer zwangeren bij jullie forumclubje. hij vond het allemaal wel snel gaan, en nu de rest nog volgen :lol: vond wel lief van hem dat hij het vroeg.
hij wil altijd ook wel ff stukje mee lezen kijken waar we het over hebben. hoezo nieuwsgierig?
De poes van mij ouders moet vandaag of morgen bevallen… spannend.
sorry voor ego bericht.
maar niet ech de puff om op iedereen te reageren.
lees alles wel mee hoor.
Groetjes sab
Goedemiddag allemaal,
Sabje, Leuk zon nieuwschierige vriend Leuk hoor nieuwe kitens lief man :mrgreen:
Vanmiddag komt er iemand van moeders voor moeders ik ben benieuwd…
ho ihoi
zit lekker in de zon met me laptop op tuintafel poessie en doggie zijn lekekr zoet aan t spelen buiten.
vandaag nog geen spoor van de ongi en ook nog geen buikpijn ofzo
wel was ik heel emotioneel ging gister uit me dak tegen me vriend om iets heel onbenulligs :oops: :oops: :oops: maar hij heeftt me gelukkg vergeven
@ francis goed dat je mee doet met moeders voor moeders is zon geod doel ik hoop als ik zwanger wordt dat ze wel bij mij in de buurt zitten want ik wil dan ookcker meedoen !
sorry dak niet op iedereen reageer
ik lees en leef wel met iedereen mee hoor!!
gr loessie
Nou meiden,
Ga zo me banner maar aanpassen want vanochtend zijn dan toch die vervelende rode :twisted: :twisted: gekomen.
Normaal heb ik altijd een cyclus van 28 dagen maar dit keer blijkbaar toch wel iets langer. Heel vaag maar ja we gaan gewoon weer verder met klussen en het zal uiteindelijk wel lukken.
Liefs
Vientje
vientje wat vervelend zeg! klonk zo goed!! hopen dat het volgende maand wel raak is…
Karin, fijn dat de operatie van je man goed is gegaan. Vertroetel hem idd maak lekker :-* . En het zou inderdaad een teken van zwangerschap kunnen zijn, maar je lichaam kan je ook voor de gek houden, helaas nog even afwachten dus, ik duim voor je dat het een teken van een zwangerschap is!
Sabje, lief van je vriend en spannend hoor, de poes van je ouders die op het punt van bevallen staat!
Francis, en, hoe was het met de vrouw van MvM? Hedb je met Brian ook meegedaan?
Vientje, balen zeg dat je ongi bent geworden :hug: .
Vanochtend belde mijn schoonmoeder toen ik op mijn werk zat dat Elliott ‘mama’ zei (of eigenlijk mammammammamma :lol: ). Toen ik aan de telefoon was deed hij het natuurlijk niet (nee, tuurlijk niet, hij hoorde toch wie hij gevraagd had :mrgreen: ), maar ze zei dat hij het daarna ook weer gedaan had. Gisteravond dacht ik ook al mama te horen, maar ik dacht dat dat vast een foutje was. Nu was ik vanmiddag bij een collegaatje op bezoek, begint hij ineens weer ‘mammammammamma’ en toen mamapapa, dus wij allebei ‘hij zei mama pap!’, dus ik probeerde hubbie te bellen (had hem al gebeld nadat zijn moeder mij had gebeld, baalde hij dat Elliott eerder mama zei, haha), maar kreeg ik niet te pakken jammer genoeg…Hopelijk doet hij het vanavond ook nog even voor papa :inlove: .
Net thuis van het werk en heb hoofdpijn. Zal straks misschien alles lezen en even reageren.
@Noémi wrote:
Net thuis van het werk en heb hoofdpijn. Zal straks misschien alles lezen en even reageren.
Noémi, sterkte met je hoofdpijn, hoop voor je dat het gauw weer over is :-* .