Noemi: ik wil je heel veel sterkt toe wensen voor morgen en een :hug: je zult nu wel heel erg zenuwachtig zijn Ik hoop dat ze positief nieuws voor jullie hebben.
Angel: wat een moeilijk verhaal zeg :? 2 huizen?? wel balen dat je niet met je buren overweg kan, kan me wel voorstellen dat je je in je eigen huis niet prettig voelt.
Francis: kan me voorstellen dat je nu een meisje wil, lijkt me leuk 1 van elk (zal maar zeggen :lol: ) en een fijn klus weekend gewens!! en idd niet te druk maken jij hĆĀ©.
Welkom Lily en Gerdy
Karin: wat fijn dat alles goed is gegaan
Amy: ik help je :thumbup: :thumbup:
Loessie ik hoop voor jou ook dat het positief is
Missy: bedankt dat ik mag schelden maar als ik het in getypt hem wis ik het meestal toch maar ha ha, ik kan ook niet goed slapen al mijn vriend een keer sānachts niet thuis komt. Ben dan bang dat er een vreemde binnen komt :oops:
Verder voel ik me nog steeds niet lekker, heb al een paar dagen hoofdpijn en buikpijn.
Vandaag had ik buikpijn maar het zat heel laag zodat je moeite hebt met je benen bewegen :? en ik heb nog veel meer dingen die allemaal makkelijk te verklaren zijn dus daar zal ik maar niet aan beginnen hĆĀ©
Bigsby, Ik begin nu toch wel nieuwschierig te worden hoor naar je nod, of heb je vaker dit soort klachten als je menstruatie er aan zit te komen. Ja ik ken dat helemaal niet ik ben een van de gelukkige die de
:evil: 1. niet aan voelt komen en 2 er tijdens de :twisted: ook helemaal geen last van heeft. Moet hier wel bij zeggen dat ik 7 dagen ongi ben
goedenavond allemaalā¦
ten eerste⦠lily en gerdy welkom⦠ik wens jullie een vruchtbaar jaar toe :mrgreen:
heb vanaaf niet zo heel veel zin⦠heb ff bij gelezen maar reageer morgen ff⦠sorryā¦
hier alles goed alleen moe⦠heb vanacht erg lang liggen lezen⦠tot 5:30 :oops: :oops: :oops: had het niet eens door heb gewoon in 1 ruk mijn boek uitgelezen⦠was zo spannend :mrgreen: dus vanaaf ff lekker vroeg op bedā¦
oant moarn allemaalā¦
francis, hier hetzelfde! wel een week ongesteld, maar helemaal geen klachten!
viel vandaag bijna in slaap op het werk, zo moe!!
zometeen temptation afkijken, douchen en naar bed!
zo hee wat hebben jullie veel gekletst vandaag, moest een kwartier bijlezen!
Lilly en gerdy, welkom hier!
Hopelijk zijn julie snel zwanger!
En spannend voor de meiden die hun nod hebben of al overtijd zijn
Duim voor jullie allemaal dat het raak is!
Noemie, spannend morgen! hopelijk valt het allemaal mee en kom je met goed nieuws. hoe laat moet je er zijn?
Sabje is de kat van je ouders al bevallen? ook spanned, zo lief die kleine pluizebolletjes!
Angel, wat balen zeg dat je je niet lekker voelt in je eigen huis, dat lijkt me ook geen pretje
balen met zulke buren. Kan me ook voorstellen dat je daardoor niet lekker in je vel zit. Zie je je buren veel dan?
Francis en Amy, leuk dat jullie een nieuwe vloer krijgen.
is altijd leuk zoān verandering in huis.
ik heb ook nog wat leuks, we hebben een laptop gekocht!!
dinsdag zag ik een aanbieding in het krantje van de mediamarkt voor maar 499 euro.
ik heb mān neef meegenomen want die heeft er veel verstand van.
en nu heb ik hem al! ik zit er nu al lekker mee op de bank!
heerlijk relaxed. dat wilden we altijd al een keer en nu hebben we er 1!
ben er heel blij mee.
zo dat was het weer even, sorry als ik niet op iedereen heb gereageerd.
jemig Missy, wat heb je lang liggen lezen!! ik zou allang in slaap gevallen zijn
kan me voorstellen dat je nu moe bent.
ik ben ook altijd wel een week ongesteld.
niet echt veel klachten, de eerste dagen wat moe en krampen in mān buik, verder niet.
Missy, rust maar lekker uit je hebt wat uurtjes in te halen.
Esther, lekker he een laptop ik heb er al 4 jaar een maar pas sinds anderhalf jaar ook draadloos en dan kun je idd lekker overal gaan zitten :thumbup:
Vind jij trouwens die baner motiverend? ik heb nog wel heeeeeeeel veel dagen te gaan hihi
Amy, beter he geen klachten :mrgreen:
Dan mag ik met mijn ongi ook van geluk spreken. De eerste dag beetje buikpijn en een vervelende rugpijn. Daarna nergens meer last van en binnen 5 dagen is het hele gebeuren al weer achter de rug.
Is het echt zo, dat erg zwaar tillen wordt afgeraden tijdens de zwangerschap? Ik vraag dit, omdat ik die vraag ook bij de HA heb neergelegd direct na mijn miskraam. Het zit nl. zo: Op maandag en woensdag werk ik bij een champignonkwekerij. Het is lichamelijk erg zwaar werk. De hele dag staan en zwaar tillen (bakken van 10 kilo). Nu had ik dus mijn eerste bloedverlies op maandagavond. Disdagmiddag was het weer weg en woensdagavond is het weer begonnen en donderdagmorgen zette het erg heftig door. Net de twee dagen dat ik gewerkt had.
Volgens de HA heeft zwaar lichamelijk werk geen enkele invloed op een miskraam. Maar nu begin ik toch weer te twijfelen. Niet dat het verder iets uitmaakt, maar dan kan ik er toch rekening mee houden als ik weer zwanger ben. Al hoe wel: dat zou betekenen dat ik het erg vroeg in de zwangerschap zou moet vertellen. En dat is nu ook niet direct iets wat ik wil.
Groetjes van Gerdy
bah moeilijk bij te houden zeg, als je geen mailtjes ontvangt.
weet nog steeds niet hoe het kan :?
krijg dus van geen enkel topic nog mail.
ik zal even een stukje van eerder vanavond kopieren, zodat ik verder niet meer hoef uit te leggen hoe ik me voel.
sommige dingen slaan iet op dit topic
ik moet het toch even kwijt.
ik ben dus ongesteld geworden en sindsdien echt niet te genieten
ik loop de hele dag te snauwen, heb geen lontje.
bijna geen geduld met thijmen (dat vind ik nog het ergste)
heb de hele tijd het gevoel er alleen voor te staan, terwijl randy echt meehelpt en ook veel doet.
ik heb gewoon geen grip op de dingen, of wil het nog beter doen dan het al is, het is hier netjes, maar toch zie ik veel dingen die weer beter zouden moeten, gek word ik ervan!
op thijmen heb ik grip, met hem gaat het goed, zit vandaag alweer op 4 flessen.
voel me de hele tijd zo alleen, randy doet deeltijd een opleiding en vanavond heeft ie les hij is zojuist vertrokken. hij is nog niet weg of ik begin al te huilen, weer alleen denk ik dan.
gistermiddag ook, ineens vanuit het niets kon ik alleen nog maar huilen.
en ik voel me soms ook echt alleen, wie ken ik hier nou? helemaal niemand.
dan moet je mensen leren kennen hoor ik al. tja en hoe doe je dat?
naar een sportschool gaan? en dan? daar kom je om te sporten.
vrijwilligerswerk gaan doen zei randy. tja en hoe gaat dat dan? eerst de hele dag thuis bezig zijn en dan 's avonds me nog eens dubbel in het zweet werken?
ik zie gewoon geen manier
niemand die eens belt om langs te komen, altijd moeten wij maar in de auto stappen, krijg daar het gevoel van niet goed genog te zijn, de moeite niet waard zijn om voor in de auto te stappen
neem nou dat met die vriendinnen van mij, ik vertel dat en lees daarna jullie reacties, ships denk ik dan, ze hebben nog gelijk ook
zo moeilijk is het toch niet om te bellen? mijn ābesteā vriendin weet niet eens van de mk af, ze heeft thijmen nog nooit gezien, ze weet niet eens waar ik woon volgens mij.
hoe moeilijk is het om vriendinnen te hebben die vragen hoe het met je gaat? dat moet toch niet zo moeilijk zijn? voor mij blijkbaar welā¦
heb deze week de hele tijd heimwee, nier naar hoe het was, maar naar mijn oude woonplaats.
daar waar alles vertrouwd is, waar mijn familie woont, waar ik alles ken.
heb randy deze week zelf al gevraagd of we niet kunnen verhuizen, natuurlijk kan dat niet, hij zou daar geen werk hebben, daar is geen werk voor hem.
heb geen idee waar ik met dit verhaal naartoe wil, maar ik moest het even kwijt, mischien dat dat me hoofd wat leger maakt.
jeetje, heftig joseetje⦠snap dat je je ei hier even kwijt wilt!
woon je zo in de middle of nowhere dan? ik zou zo eens langskomen als je toevallig hier in de buurt woondeā¦
sterkte meis!
nee amy, ik woon nu in de randstad, vlakbij rotterdam.
mensen vragen wel altijd wanneer we nou weer eens langskomen, maar nemen zelf nooit de moeite.
oja hennie dit slaat dus niet op jou he
Gerdy, ik geloof idd niet dat er echt een verband bestaat tussen zwaar tillen en een mk maar als je zwanger en tillen in tikt bij google dan zie je allemaal sites dat je werkgever je niet kan verplichten zwaar werk te doen meer als 10kg of duwen of trekken. Maar als ik naar mijn vorige zwangerschap kijk⦠ik wist toen pas bij 9 weken dat ik zwanger was en eb door mijn werk behoorlijk zware dingen gedaan zware sportlessen en ook veel tillen maar ik wil nu geowoon het zekere voor het onzekere nemen
He Joseeje, als je je echt zo naar voelt moet je daar wel wat aan doen hoor! je kan daar niet zomaar aan voorbij gaan :naughty: :hug: Hoe zou je er tegen over staan om bijv 1 dag in de week gewoon werk te doen? overdag dus ja ik weet natuurlijk niet hoe je er tegenover staat om te werken als moeder maar mijn ervaring is dat het goed is voor je eigenwaarde en zeker ook sociale vaardigheden.
he, joseetje, ik woon w.s. wel bij je in de buurt, dus als je een keer iemand op de koffie wilt???
ik denk dat ik je gevoelens begrijp. hier hebben we wat "problemen meet de ouders en zus van mijn man.Anna is nu 14 maanden, en ze zijn al 2 keer hier geweest (waarvan een keer kraamvisite, en een keer verjaardag. wij gaan bijna wekelijks naar hen toe, manlief is druk met studie, stage en werk,maar zijn moeder vraagt er nooit naar. erg frusterend.
Wij hebben nu besloten zelf ook niet meer veel te bellen en te vertelllen, kijken of er dan meer toenadering komt. Zo weten ze b.v. nog niet dat Anna sinds afgelopen week naar een KDV is. we laten het maar even zo.
was helemaal niet de bedoeling om met een klaagzang te komen. Wat ik wil zeggen is: joseetje,laat die tranen maar even de vrije loop.Ik hoop dat het je oplucht.
Ik zit vanavond en vanacht ook zonder manlief, dus ik zal aan je denken.
Fietje en Josee; grappig ik woon ook vlakbij rotterdam haha! kunnen we een keer een KOK-rādam meeting houden haha! :dance:
Ikke ook ikke ook mijn man is geboren en getogen in Spijkenisse en we hebben daar ook een tijd samen gewoond Brian is daar geboren daarna naar Eindhoven gegaan
jij woont dus niet meer in spijkenisse francis? :mrgreen:
:evil: flauw hoor :snooty:
oh⦠Joseetje wat herkenbaar⦠:oops:
Bigsby: ja :? wij kochten dit huis zonder dat het andere huis te koop stond de huizen gingen toen erg hard en toen klapte de huizenmarkt in
dus nu hebben we al 8 maanden 2 huizen :?
en de buren sja⦠wij moeten rekening houden met hun maar andersom ho maar :?
Esther: ik zie ze opzich niet zoveel maar horen des te meer :? met de kerstvakantie mochten die kids gewoon tot 4.15 opblijven want sja ze hadden immers vakantie :wall: :wall: dat ze dan met een hoop kabaal de trap op en af rennen hoort erbij word er dan gezegt maar dat iemand anders geen vakantie heeft word geen rekening mee gehouden :?
en die kinderen moeten voor de deur spelen dus krijg elke keer wel een bal tegen mān raam aan gebeurd dat nou nog per ongeluk ok maar vaak gebeurd het nog expres
leuk een laptop wil ik ook ooit nog eens
Gerdy: ik weet het niet of het echt gevaarlijk is maar beter voorzichtig zijn toch?
ik weet wel dat ik toen ik zwanger was van Luna en het niet wist ik gigantisch op me plaat ben gegaan dus sjaā¦
francis: ik zou best 1 dagje in de week eens iets anders willen doen dan mama zijn, maar ik wil thijmen niet naar een kdv hebben en ik ken hier niemand die op zou kunnen passen, of die ik het zou toevertrouwen.
fietje: ik ken het, wij wonen hier nog niet zo heel lang, maar ik kan dus van iedereen uit mijn hoofd vertellen hoe vaak ze hier geweest zijn.
en als er iemand boven de 3 komt dan is dat wonderbaarlijk.
voor mijn ouders is het de grootste opgave om hier te komen en toch stappen zij morgen in de auto om het weekend hier te zijn.
waar ik me dan ook aan irriteer is het zoveelste verzoek om fotoās van hoe hij nu is, kom gewoon langs dan leer je hem nog kennen ook denk ik dan.
ik heb ook een opbezoekgaan boycot ingelast.
enne langskomen mag altijd hoor gezellig 8)
snap best dat je thijmen niet naar een KDV wil brengen,wij hebben de keuze ook pas vorige week gemaakt, het is bij mijn werk,en dan hoefen we niet steeds op mijn schoonouders terug te vallen als we het met werk niet geregeld krijgen.
PB mij je adres maar evenā¦je weet nooit. :lol: