fietje je hebt pb! :lol:
gezellig een r’dam meeting
Jah Angel wrijf het er nog ff in :evil:
van mij mag je komen hoor Francis ex in de buurt gewoont hebbende rotterdammers blijven toch halve rotterdammers… :eh: :think: ofzoiets
Kijk jij snapt het :mrgreen:
nou meiden helaas, een vette min!
angel je mag mijn nod aanpassen naar 4 mei!
Lieve Joseetje, wat naar zeg dat je je zo rot voelt. Daar moet je echt wat mee doen hoor, dit gaat niet goed zo.
Mijn eerste reaktie was ook, als ik in de buurt woon kom ik wel een keer op de koffie.
maar ik woon geloof het verste van jullie allemaal vandaan, in overijssel bij Zwolle.
Denk dat rotterdam wel 2 uur rijden is.
maar wat ik me afvroeg, die zogenaamd beste vriendin van jou, zoals je zelf zei, die komt dus nooit?
hoe kan dat dan?
heb je daar niet veel contact meer mee?
ik vind het echt rot voor je dat je niemand in de buurt hebt waar je gezellig mee kunt kleppen als je daar zin in hebt.
Mijn idee was ook om je te vragen of je niet een dagje ergens aan het werk kunt, ik werk zelf 2 dagen, ik zou ook niet de hele week thuis kunnen zitten.
Maar als je met oppas zit wordt dat niet wat nee, jammer joh.
kun je niet via internet lotgenoten zoeken bij jou in de buurt die ook veel alleen zijn, liefst met een kindje?
of vind je die stap te groot?
ik weet ook niet of ik dat zou doen hoor.
pfff, ik weet het ook niet wat je moet doen, maar ik vind het gewoon zo rot voor je!!
dikke :hug: voor jou meis!
En hier kun je ons altijd vinden he, dat weet je…
liefs esther
He, Amy, wat balen zeg!
Maar ben je ook ongi geworden dan?
He dames,
Sorry dat ik jullie zo verwaarloosd heb. Doe vanalles, maar vergeet bij jullie te schrijven, of ik lees wel, maar heb niets te melden.
He Jose: wat vervelend dat je je zo voelt. Ik herken een helboel. Ik ben geboren in Limburg, en werk al jaren in gouda. Ik heb echt zo’n beetje overal gewoond. En tja, veel vrienden zijn weggevallen. Het is te ver voor ze. Nou, voor mij dan ook op den duur.
Nu gaan we weer terug verhuizen naar Limburg en moet ik mijn vrienden hier weer achter laten. Ik ben benieuwd hoe dat verloopt.
Ik weet niet precies waar je woont, maar ik lees in ieder geval iets over Rotterdam. Ik kom daar graag om te winkelen. verder ben ik daar niet erg bekend. Maar ik wil best een keer op de thee komen. (koffie lust ik niet :mrgreen: ) En gebruik het hier alsjeblieft als uitlaatklep. werkt vaak heel goed.
Ik ga zo meteen voor het eerst in 8,5 maand weer naar de kapper. Ik ben voor het laatst geweest toen ik 39 weken zwanger was. Ik zal even een fotootje plaatsen van ervoor en straks van erna. Ik ben benieuwd of je veel verschil ziet. Door de krullen lijkt het meestal niet zo lang. Maar als het goed is, is het straks weer flink kort. Tenzij de kapper een ander idee heeft.
Joseetje: waar woon jij dan want de randstad is volgends mij ook weer een heel groot gebied… misschien wonen wij wel dicht bij elkaar? (ik woon in rotterdam-zuid tegen ridderkerk)
Amy: balen hoor ik zal het lijstje gaan aanpassen
Hellen: ben benieuwd wat voor kapsel het gaat worden :mrgreen:
hahaha ja de randstad ik gelijk ook weer zo’n groot gebied he!?
ik woon in waddinxveen, das zo’n 10 minuten van r’dam en dan de kant van alexandrium om een beetje een idee te hebben welke kant van r’dam dat dan is
eshter: die beste vriendin heb ik voor het laatst gezien op mijn trouwdag k was toen 25 wk zwanger, omdat ik toen helemaal aan de andere kant van NL woonde hielden we vooral contact via msn, ik heb haar gelijk na de geboorte van thijmen gebeld en heb haar daarna nog zo’n 2 keer gesproken, dan wel contact wat ik opgenomen had.
ze heeft thijmen dus nog nooit gezien :?
hellen heel veel plezier bij de kapper, 8,5 maand dan heb je het verdiend hoor, geniet ervan!!!
meiden ik kom later weer, mijn ouder komen vandaag, maar ik krijg ze nu al niet meer te pakken aan de telefoon dus weet niet hoever ze zijn.
(en ik moet nog aankleden enzo )
fijne dag
en dank voor jullie knuffels enzo :-*
:mrgreen: das dus helemaal aan de andere kant hahahaha zo’n 30 km van mij vandaan :mrgreen:
whahahaa, maar hee 30 km is ook niet zo heel ver! :mrgreen:
:mrgreen: met een auto niet nee maar die heb ik niet meer
ach wie weet heb ik de 10e eindelijk eens een goed staatslot helemaal in limburg gehaald :mrgreen: dus wie weet helpt dat wat :lol:
Nou Hellen, laat je maar lekker verwennen bij de kapper. 8 1/2 maand niet naar de kapper geweest??? Ik ga elke 6 weken (moet ook wel, heb een korte coupe en wil het een beetje blijven zitten dan moet het bijgehouden worden) En daarbij, vind ik het heerlijk bij de kapper. Ik kan me daar volledig ontspannen.
Waar in Limburg ga je wonen? Ik woon in Noord-Limburg. In de buurt van Venray.
Angel: Mijn nod is 11-04 en niet 11-05. En nu ik het er over heb. Ik voel mij nu een paar dagen voor de nod precies het zelfde als vorige maand. Mijn borsten staan weer op ontploffen, was vanmorgen misselijk, ben duizelig als ik gebukt heb. Ik moet bekennen dat ik het eigenlijk niet durf te hopen. Maar nu duurt woensdag wel weer erg lang. Afwachten dus.
Joseetje: Ik vind het echt heel erg vervelend voor je, dat je je zo voelt. Op de een of andere manier menen veel mensen dat jij contact moet onderhouden omdat jij bent verhuist. Maar vriendschap komt van twee kanten. Als alles vanuit jou moet komen, dan houd het een keertje op natuurlijk. Maar het blijkt nu wel, dat er toch een aantal mensen in jou buurt wonen, die op de koffie of de thee willen komen. Misschien ligt hier de kans om nieuwe vrienden te maken.
Groetjes van Gerdy
Gerdy: :oops: ik dacht al dat is verweg :oops: ga het veranderen
zo als het goed is is het lijstje nu weer goed :mrgreen:
nou mijn moeder nam zonnet gelukkig de telefoon op, ze waren nog thuis.
geeft mij even pauze om lekker van een kopje thee te smullen.
Hallo allemaal,
Jeetje Joseetje, schrijf het hier allemaal maar van je af hoor!
Moest ik bij je in de buurt wonen, zou ik ook best langs willen komen hoor (hoewel dat dan wel 's avonds of weekends zou zijn aangezien ik werk), maarja, woon helemaal in België, dus dat is een beetje te ver.
Kop op hoor meid!!
Esther, heerlijk he een laptop. Wij hebben er ook 2 (hubbie 1 en ik 1).
Echt zo gemakkelijk.
Angel, snap dat 4 hoog dan wel beetje erg vervelend is.
Hoop dat het beter gaat met de buren!
Amy, balen van je NOD.
Hellen, ben benieuwd naar de NA foto.
Gerdy, zal duimen dat je zwanger bent!
Voor iedereen die ik vergeten ben, sorry! :-*
Ben dus net terug van het ziekenhuis. Hubbie was gelukkig mee, dus dat was wel fijn. Natuurlijk nog steeds heel zenuwachtig ...
Gyn heeft gezegd dat ik dus duidelijk geen eisprong heb. Heb blijkbaar ook iets teveel mannelijk hormoon (elke vrouw heeft dat, maar door de eisprong trekt dat weer normaal, ofzo, ben het alweer een beetje vergeten). Heb dus een soort PCO? En moet nu met clomid gaan beginnen. Moet dus wel weer eerst op mijn cyclus wachten. Moest ik volgende week nog niet ongi zijn, dan begin ik weer met de pilletjes om mijn cyclus op te wekken. Dan dus de clomid en dan weer op dag 14 en dag 22 bloednemen (en op dag 14 ook weer echo).
Maar de gyn heeft gezegd dat we van de eerste cyclus nog niet teveel mogen verwachten. Hij denkt dat we misschien met moeite maar 1 goede follikel krijgen (qua grootte). Maar hij wil ook niet meteen teveel medicatie geven. Dus echt even afwachten nog.
Thanks allemaal voor het duimen! :-*
hoi meiden
heb weinig tijd want moet zo gaan werken maarkom vanav weer bij jullie
vanmorgen was ik t zat met wachten en heb me laatste test maar gedaan en zat nog geeen 10 sec toen verscheen er al ee nklein licht streepje en nar 3 min was de streep zo verschrikkelijk duidelijk!!!
barstte gelijk in tranen uit en heb me vriend op ze werk gebeld
die zegt dan weer heel nuchter wacht nou maar even af doe vandeweek nog eens een test en dan gaan we heel hard juichen
maarik weet hoe laat t is
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
gr loessie