Het eerste kwartaal 2007 stoppers | al 9 zwanger (deel 8)

FELI!!!

Loessie gefeliciteerd!!

Noemi: jeetje… ik hoop dat het allemaal gaat aanslaan hoor en dat je gauw een hoop eitjes hebt :hug:

mwah… de buren… ik bracht Luna gisteren naar bed en haar kids gaan buiten spelen precies onder haar raam :wall: wij vragen of ze iets verder kunnen spelen maar 5 minuten later zijn ze er alweer :wall:

ik denk ook maar dat ik Luna d’r kamer ga verhuizen naar onze kamer :? want ik leg haar net op bed en jawel ze spelen nu weer buiten :? (niet erg als kids buiten spelen maar haar kids moeten voor de deur spelen :? )

en wij moeten rekening houden als zij de oppas baby heeft…

Joseetje: lekker dat je nog ff rustig kan zitten

Loessie, gefeliciteerd!!

Thx, Angel, hoop ook dat het toch snel aanslaat allemaal.

Wel balen zeg van die buren. Zou dat ook echt niet zien zitten.

Heb je al eens rustig met de buren rond de tafel gezeten om alles te bespreken?

hmm ik probeerde zonnet een cyclusbanner neer te zetten, maar volgens mij kloptte het niet helemaal, dan maar zonder banner, dat wil ook wel klussen

moet je trouwens de eerste dag ook meetellen? en dan tot 28 tellen?

of begin je pas een dag later met tellen?

ooh ik zie nu wat ik fout gedaan heb, mijn eerste menstruatiedag ligt later, ja dan klopt het ook niet he :doh:

nou voor mij geen banner hoor, (nog niet)

ooh loesie ik vergeet je helemaal te feliciteren: gefeliciteerd meid!!! super zeg!!! :dance:

het gaat tot nu toe wel snel zeg met alle zwangeren :shock:

noémi hopelijk slaat het snel aan allemaal!

er word nu tenminste iets aangedaan!

gaat helemaal goedkomen meid :-*

ja… maar dat hielp niks want sja we mogen niet klagen over haar kinderen :?

hier het hele verhaal (lang verhaal :wink: )

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=32077&highlight=

Jeetje, wat een gedoe Angel. Hoop dat ze snel verhuizen!

ja dat heb ik ook een hele tijd gehoopt maar die hoop heb ik nu ongeveer wel opgegeven

mij lijkt als je zo graag wilt verhuizen je allang weg kan zijn zeker gezien ze een koophuis zoeken maarja ze zal wel een paleis zoeken ofzo…

Nee joh, ze vind het gewoon leuk om jullie op de kast te jagen.

Pff, hebben wij echt wel geluk met onze buren. Vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat je rekening houd met elkaar.

Onze buurman is vrachtwagenchauffeur en heeft heel wisselende uren. Wij vragen altijd aan hem of we op een bepaalde dag kunnen klussen in het huis en dan vragen we tussendoor nog eens of ze er geen last van hebben. En andersom gebeurd het ook zo. Is toch maar de normaalste zaak van de wereld? Nouja, blijkbaar niet dus.

geef mij ook zo’n buur :wink:

Hehe, wij of onze buurman :wink:

hahahahahaha jullie gezellig :mrgreen: buurman mag ook maar woon gelukkig in een hoekhuis :stuck_out_tongue:

Wij wonen ook in een hoekhuis hoor :mrgreen:

Dus wel makkelijk om maar met 1 paar buren rekening te houden :mrgreen:

ja idd en moet er niet aan denken stel nou dat er aan de andere kant ook zo’n stel woont… dan was ik allang gillend weggerent :lol:

Whahaha, dat kan ik geloven!

Maar, ik moet jammer genoeg weer gaan werken.

Ben vergeten briefje te vragen aan de gyn, dus moet terug naar het werk :frowning:

Tot vanavond!

Lieve meiden, jullie kunnen me beter van de lijst afhalen, wij gaan deze maand of de volgende pas ervoor dus hoor ik eigenlijk bij het volgende kwartaal. :wink:

Heel veel succes allemaal meiden!!! :-*

ok is goed Claudje suc6 ik hoop dat het gauw raak is :-*

Bedankt Angel voor het aanpassen van de lijst. Als ik jou verhaal lees ben ik toch vreselijk blij dat ik op het platteland woon. Absoluut geen last van de buren. Die wonen minimaal 150 meter bij ons vandaan. Dus tegen de tijd dat ik last van hun kids krijg en zij van die van mij, dan is het wel heel erg. Heeft ook nadelen op het platteland wonen: Je moet bijna alles met de auto doen of heel veel tijd over hebben als je overal met de fiets naar toe wilt.

Loessie: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet er van

Groetjes van Gerdy

Loessie: gefeliciteerd!

Josseetje: ik woon niet zo ver van je vandaan. Als je het weer eens beu bent, wil ik graag eens met je afspreken. Of misschien eens het terras op in Gouda? jammer dat ik nog maar zo kort hier woon. Vanaf juni gaan we klussen in ons nieuwe huis. ( :mrgreen: Nee, niet voor een brusje. dat doen we gewoon in ons huidige huisje :mrgreen: )Augustus hopen we over te gaan.

Gerdy: we gaan wonen in Kelpen-Oler. Een kerkdorp van weert. Dus wel het noorden, maar toch een beetje uit de richting. Al gaan we dit weekend wel naar venray en omgeving voor tegels en vloeren kijken.

En nu even de foto’s. Ik zal de voor en de na foto allebei plaatsen. Hoewel er veel vanaf is, valt het verschil wel mee, vind ik zelf.

Hoi Hellen. Je haar zit geweldig mooi.

Ik heb in mijn kinderjaren in Nederweert-Eind gewoont, dus ik ben wel bekent in de omgeving van Weert. Waarom gaan jullie in Venray kijken naar tegels? Is er in de buurt van Weert niks? :mrgreen:

Gaat mij geen fluit aan natuurlijk, je moet helemaal zelf weten waar je gaat kijken. Hoop dat je iets kunt vinden dat naar jullie smaak is.

Gerdy