Hallo allen
Esther gefeliciteerd met erwin!!!
(ik heb geen mail ontvangen,dus nog niks kunnen zien )
angel heel fijn weekend!! hopen dat je mooi were krijgt, ze hebben het wel voorspelt.
monique welkom.
groetjes sab
:dance: :dance: esther gefelciteerd met erwins verjaardagā¦hoop dat jullie een hele leuke dag hebben vandaag :mrgreen: :dance: :dance:
nou hier ben ik weer⦠heb heerlijk uitgeslapen maar ben nog bek af⦠heb het de laatste tijd zo druk dat ik haast geen tijd voor mezelf heb om ff lekker relaxed te zitten met een goed boek ofzoā¦
dus moest nu verplicht eerst maar ff van mezelf rustig kokken⦠:mrgreen: ( heerlijk relaxed) daarna moet ik nog echt ff een aantal huishoudelijke klusjes doenā¦
@bigsy⦠welkom (wist niet meer of ik dat al had gedaan dus :mrgreen: ) ik heb idd ook ovu testen gebruikt bij matcare⦠maar dit ging niet helemaal zoals ik had gedacht⦠er kwam wel een streepje te staan bij de test gedeelte maar deze werd niet donkerder dan de controle streep⦠en nu moet ik eerlijk zeggen dat ik het nu al 4 dagen niet meer gecontroleerd hebā¦ik ga dit ook niet meer gebruiken⦠maar hoop dat het bij jouw wel inzicht geeft⦠:-*
@francis⦠is het gelukt met de cdrom??? zijn altijd van die klusjes die je uitsteld heb ik ook⦠enne veel klusplezier :mrgreen:
@loessie⦠hahaha jah das is inderdaad erg leuk nieuws⦠en een goede leugen al zeg ik het zelf knap dat ze zich zolang stil houden kon zegā¦gefeliciteerd :mrgreen:
hoop dat jij haar snel terug pakken kan met de zelfde leugen :mrgreen:
@sabje⦠ik las dat jij tante werd⦠gefeliciteerd
Esther, Gefeliciteerd met je hubby he!
Missy, Vind ik ook meid jij bent ook belangrijk he dus neem alle tijd
Het is gelukt met de cd rom maar ik ga ze morgen pas laten ontwikkelen omdat het er vandaar niet van gaat komen denk ik.
Loessie, leuk voor je nicht maar nu worden wel lekker jou ogen uitgestoken he?
Nou ik heb mijn ei gehad want ik heb echt pijnlijke (.)(.) dus dat zit wel goed!
Hebben jullie al in het showforum naar mijn mannetje gekeken ??
nee francis maar zal gelijk ff sneupenā¦
heb ff opgezocht francis maar jeetje wat een scheetje :inlove: :inlove:
Goed he, ik kwam die foto gisteren weer tegen en was gelijk weer verliefd :inlove:
zo heb zo straks al f tijd voor mezelf gehad maar ik doe het nu weer ff⦠op 1 of andere manier werkt het dan zometeen toch weer wat relaxter als ik weet dat ik een uurtje later 15 minuten zitten mag :mrgreen:
tis hier lekker rustig zegā¦iedereen met het hoofd in de zon en harde wind
kan me voorstellen francis dat wanneer je oude fotoās tegenkomt helemaal in zwijm raakt⦠:inlove: :inlove:
ha meiden
esther; gefeliciteerd met erwin!
ik zou vandaag mijn ei moeten hebben, maar heb vandaag maar 1x een heel klein steekje gevoeld onderin, terwijl ik vorige maand de hele dag steken had⦠raar hoor⦠:think:
Amy, Je lichaam kan iedere keer anders regeren he en je ook behoorlijk voor de gek houden misschien had je die steken vannacht in je slaap?
jah amy idd dat zou heel goed kunnen⦠ff afwachtenā¦
Heb nog niet bijgelezen :oops: :oops: wilde even laten weten dat hier alles goed is, heb het gewoon even druk op het moment, maar ik vergeet jullie niet hoor. Droomde van de week dat ik een positieve zwangeschapstest had, ben er dus geloof ik best wel mee bezig onbewust :mrgreen: . Ach, we hebben geen haast hoor, hoewel ik wel steeds meer zin begin te krijgen in een nieuwe zwangerschap. Sorry voor dit ego-berichtje, hoop snel weer langs te komen.
missy en fransis, jullie hebben gelijk, had idd ook vanacht al gebeurd kunnen zijn. ik zie het wel over 2 wekenā¦
hahaha ik heb vanacht zo stom gedroomd!
was gisteravond in bad geweest en heb de Mijn Geheim gelezen. Stond een verhaal in over een vrouw die cosmetische ingrepen had laten doen. Dus je raadt het al wat ik droomde; borsten verkleind, buikje en zwembandjes weg laten halen maar⦠ik had vantevoren niet naar de prijs geinformeerd :wall: ging mijn vriend afrekenen⦠prijs: e. 83.000! :shifty:
hoe bedoel je, ben er mee bezig geweest haha!
hahaha zo amy das nog al een bedrag⦠was het reslutaat er dan ook na :mrgreen: :mrgreen:
ik ga ff snel wat eten⦠brood :doh: wat nog uit de vriezer moet komen :doh: wist dat ik iets vergeten was :think: :mrgreen: :mrgreen:
Ha ha amy dan zou ik me toch ergens anders laten pimpen
poeh amy dan ben je blij dat je wakker word :lol:
en ik lees dat er iemand bevroren brood eet, ook lekker :lol:
Goedeavond allemaal!!!
Esther van harte gefeliciteerd met Erwin, wat heb je hem gegeven?
En hoe reageerde iedereen op je zwangerschap?
Missy ik vind het vage testen, er zit een soort reepje sticker (dat zit namelijk half los) op dat gedeelte dat je in de urine moet hangen, maar ik weet niet of het 2e streepje onder de sticker moet komen of daar net boven. Ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen :oops: :oops: (blond hĆĀ©)
Francis hoe kan ik de foto"s bekijken?
Ik heb de foto van Brian hij het show forum gezet onder de noemer: zo lief :inlove:
ga nu ff gtst af kijken
Francis wat een lieve foto
bogsy⦠heb je al ff gekeken in de bijsluiter??? vaak staat het daar wel in beschreven⦠of je moet echt zoān vage hebben⦠bij ij was het wel heel duidelijk maar ben bang dat ik 1 week toch met ochtend urine getest hebā¦
marcel had namelijk nachtdienst en dan ben ik dus eerst vroeg wakker en toen heb ik geplast en daarna ben ik weer ff in bed gedoken⦠toen ik dus de test deed had ik 4 uren niet geplast omdat ik van bed af kwamā¦schijnbaar kan dat dus ook iet⦠desondanks dat je al geplast hebtā¦
missy, er staat niks over in de bijsluiter en op internet! maarja ik wacht wel af ik denk dat het rond de 11 is. Ik wou het alleen maar ff uitproberen en ik blijf het ook nog wel proberen.
Het is eigenlijk wel grappig omdat het niet met ochtend urine mag doe ik het rond half 12 sāmiddags (dus op het werk :lol: ) Dan ga ik om 7:30 voor het laatst thuis en zorg voor de rest dat ik niet zo veel drink, dat is de enige manier om het te doen aangezien ik meestal om het uur naar de wc moet. Nu sluit ik me dus iedere dag 5 minuten op de wc op :lol: :lol: :lol: