Oei, nu lees ik mijn berichtje terug en staat het er wel rot :oops: Zo bedoelde ik dat dus niet hoor Francis.
Morgen laatste dag van de week! En we gaan 's middags frietjes eten, omdat er 2 collega’s jarig zijn in het weekend en trakteren. Lekker dus!!
hallo allemaal… hier ben ik ook weer ff…
heb net alles gelezen maar ben het echt helemaal kwijt wat er allemaal verteld is… ben een wandelende dichte gaatjespan (zeef) :oops: :oops:
heb vandaag dus opgepast… harstikke leuk heel gezellig met de lego gespeeld :mrgreen: :mrgreen: … daarna snel naar huis eten en daarna snel naar mijn ouders voor mijn fiets zodat ik de post kon rondbrengen… nu snel weer ff de trap en de slaapkamer gestofzogen :think: :think: (hoe schrijf je dat nou… gestofzogen… stofgezogen… gestofzuigt… :shock: :think: :think: ) wie dat heeft uitgevonden moesten ze het woord laten inslikken
…
zometeen nog meer was op vouwen
ben helemaal totaal op… zit constant te gapen… morgen heerlijk uitslapen…
maar verder is alles super goed… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: … :thumbup: :thumbup: :thumbup:
nou ik zal straks nog ff een poging doen om alles te lezen en te reageren hoor…
Noemi, zo had ik het ook niet gelezen hoor
Missy, Zo te horen ga jij vroeg naar bed vanavond of niet? (oh het klinkt raar maar het is gestofzuigd )
Op aanraden van noemi Ik heb een hele lieve foto van Brian bij het showtopic gezet onder de noemer: zo lief :inlove: kijk zelluf maar eens
Gelukkig Francis, ikke weer blij :-*
En echt allemaal naar de foto kijken, want het is echt superlief!
Angel, lekker hoor naar CP! Veel plezier alvast.
Missy, alvast weltrusten en ik hoop dat je morgen tot laat kan uitslapen.
EJ, hoe gaat het met jou?? Heb je al een tijdje niet meer gehoord. Hoe is het met je kleine mannetje? Lustte hij de mango?
Hoe gaat het met je wang?
Esther, hoe gaat het met jou? Morgen verjaardag van Erwin zeker? Doe je Noa het shirtje aan dat ze grote zus gaat worden??
En @ de rest, alles ok??
Hallo allemaal
Bedankt voor het hartelijke welkom
Ik heb het berichtje gisteravond geplaatst en het lijkt wel of ik al 2 dagen gemist hebt :? komt natuurlijk omdat ik pas vanaf 20:00 achter de computer kan zitten, overdag namelijk werken!
Ik ben woensdag begonnen met de ovi test, kent iemand die? Die heb ik van internet besteld, ik heb tot nu toe nog geen streepje gezien. Ik ben ondertussen wel druk aan het klussen want ik denk dat de eisprong rond zaterdag zit.
jeetje hoe moet ik allemaal bijhouden wat iedereen geschreven heeft :? dat wordt vaak terug kijken
ik ben ondertussen al helemaal bij met lezen, ben zelfs bij deel 1 begonnen :lol:
Ik zal proberen iedere avond te kijken wat er gestuurd is, puhh wordt wel wennen hoor. Maar het lijkt me ook wel heel gezellig
Is er al iemand hier???
Ohja, welkom Monique!
Helemaal vergeten je welkom te heten :oops:
Ga nu met mijn mannetje en de katjes tv kijken!
Misschien tot straks! :-*
Hoi Noemi, en bedankt
Ik ga ook lekker tv kijken met mij poezen Ga jij ook naar Ghost Whisperer kijken?
fijne avond!!
Monique, Ik ken de testen zelf niet , ik gebruik weer een andere methode maar volgens mij gebruikt Missy ze wel en die meldt zich vandaag of morgen vast nog wel
Francis, ik was niet erg duidelijk denk ik, ik bedoelde het merk ovi maar mijn fout want het moest ova test zijn :oops: :oops:
Hoi Monique,
Ik heb de vorige ronde ovu-testen gebruikt om ijn cyclus in kaart te krijgen.
Op dag 21 was hij positief, en precies 14 dagen later werd ik ongi.
Het is afhankelijk van de duur van je cycli op welke dag je moet beginnen met testen, dat staat als het goed is in de gebruiksaanwijzing.
Succes met testen, en klussen.
Groetjes, Lotte
@ noémi; tja, vanmorgen dus geklust, en morgenochtend ook weer! Heb gelezen dat het zaad toch bepaald aantal max uren in leven blijft?
nou ja ik merk het wel 6 april… (NOD)… wanneer zou jij anders geklust hebben als je morgen ei hebt?
Helleu, ben ik ook nog weer even.
Ga zo naar bed, morgen verjaardag van erwin (30!!) en moet nog vanalles doen.
heb vanavond de tuin versierd, met slingers, balonnen, verkeersbod van 30 en slingers vanaf het bovenraam naar beneden.
Mijn broertje en een vriend hebben gelukkig geholpen.
Erwin was aan het werk dus dat komt mooi uit, hij is nu nog niet terug trouwens…
Noémi, we doen Noa inderdaad morgen dat shirtje aan dat ze grote zus wordt.
Ben zo benieuwd naar alle reakties!
Ik heb het vandaag op m’n werk verteld, iedereen reageerde heel leuk.
Nou ik ga stoppen, moet nog even bijlezen bij de oktober mama’s en dan naar bed.
Sabje, ik heb je de foto’s gemaild, hoop dat je ze kunt openen.
had ze ook naar mijn ouders gemaild maar die konden ze niet openen.
Snap er niks van…
O, en gefeli dat je tante wordt!! (nu jij zelf nog!! )
toedels allemaal!
Nog even: Francis wat een superlieve foto van je mannetje!!!
wat schattig dat hij die eend probeert te voeren.
“smelt”
:inlove: :inlove: :inlove:
Esther, fijne dag morgen!
Ohja Sabje, gefeliciteerd dat je tante word!
Monique, we hebben gekeken naar “Laguna Beach”. Gekocht op DVD en is wel leuk.
Amy, denk dat iemand anders het vroeg van je ei
Maar ik zou een dag van tevoren klussen en dezelfde avond. Geloof dat als je je ei al hebt en dan klust, dat je minder kans hebt ofzoiets.
Nouja, goed doorklussen en hopelijk over 14 dagen een positieve test!!
Esther, leuk al die versieringen.
Een hele fijne dag morgen en ben ook benieuwd naar alle reacties op je zwangerschap. Toch een leuke meevaller dat alle collega’s er leuk op reageerden!
Hallo,
Ik ga jullie weer verlaten ga zo nog ff alle fotos van de uitzending op cdrom branden zodat ik ze morgen eindelijk kan laten onwikkelen anders komen ze natuurlijk nooit in een foto boek terecht :think:
Heb ik gelijk morgen avond wat te doen, fotos plakken
Amy, succes met klussen! wij zitten nu ook in de klus fase
Weltruste allemaal voor straks…
hallo mensen
alles goedmet de zwangeren onder ons???
nog kwaaltjes ??
is er nog iemand die iets van een dagboek bijhoud van haar zwangerschap??
hoorde woensdag dat me nicht zwanger is al 3 maanden kleine :liar: is ze tegen me geweest!!!
had tegen mij gezegd dat ze in maart ging stoppen (zei ze in januari) en toe n was ze dus al zwanger!!
haha maar ben wel erg blij voor haar
nou ik zelf nog
zijn voor mij voorspellingen gedaan dat ik in juli 2007 zwanger word en ee nmeid ga krijgen ben heel erg benieuwd of dat gaat uitkomen want over al is t wel wat anders ik hoop SNEL in ieder geval.
sorry dak niet op iedereen reageen ben net ziek geweest en nog steeds snel moe dus ga nu ook lekker me bed in morgen weer hele dag werken
gr loessie
Esther gefeliciteerd met Erwin