Bigsby, welkom hier!
ik ben officieel ook niet in het eerste kwartaal gestopt hoor.
maar op 29 nov.
ik ben via via in dit topic terecht gekomen en het is hier heel gezellig dus ik ben blijven hangen!
Francis, lekker dat jullie de taken verdeeld hebben thuis.
dat zou ik ook wel willen maar dat zit er bij ons niet in…
Bigsby, welkom hier en veel lees en schrijf plezier.
Bigsby: welkom
@Amy82 wrote:
en foto maken van het bureaublad kan je ook maken door op printscreen te drukken!
ja klopt maar met windows zoek je je dan rot waar die is gebleven :? en dan heb je dus een speciaal programma-tje dat je het gewoon kan opslaan waar je zelf wilt
(maar ze hebben nu een lijstje zonder plaatjes erbij maar ach das toch ook niet zo belangrijk )
zooooooooo en nu heb ik genoeg van deze dag… :? :? ben nu helemaal harstikke op… ga nu heerlijk op bed…(die ik eerst nog moet opmaken) en dan heerlijk slapen…
morgen om 8.15 op mijn zieke neefje passen tot 11.00 en daarna de postrondbrengen en dan het huis helemaal schoonmaken voor zaterdag…
pfffff naja… tis ook zo klaar het valt wel ook wel mee… hahaha moest gewoon ff klagen :oops: :oops: :oops:
@Angel & Luna wrote:
@Amy82 wrote:en foto maken van het bureaublad kan je ook maken door op printscreen te drukken!
ja klopt maar met windows zoek je je dan rot waar die is gebleven :? en dan heb je dus een speciaal programma-tje dat je het gewoon kan opslaan waar je zelf wilt
(maar ze hebben nu een lijstje zonder plaatjes erbij maar ach das toch ook niet zo belangrijk )
niet als je in je fotobewerkingsprogramma een nieuw bestandje opent en control V doet (plakken)

ehh goedemorgen trouwens

morgen mijn ei! vanmorgen al geklust :inlove: :mrgreen: , nu morgenochtend of avond nog :mrgreen:
@ bigsby; welkom!! succes met bijhouden en succes met klussen

Goedemorgen,
Ik ben toch wel blij dat ik internet heb op mijn werk, kan ik het allemaal een beetje bij houden
Missy, succes met je zieke neefjes lijkt wel of iedereen ziek is.
Amy, dan heb je wel heel vroeg geklust als ik naar te tijd van je berichtje kijk
Nou ik zou gister een ei moeten hebben gehad normaal krijg ik altijd pijnlijke (.)(.) na de eisprong maar dat heb ik nu nog niet maar ja misschien is dat ook niet de dag erna al :think:
Ik ga nu ff een paar boze telefoontjes plegen…zucht… want ik heb een paar "lieve"collegas die er een zooitje van hebben gemaakt :naughty:
Fijne dag allemaal…
ik loop weer eens achter :oops:
wil alleen bigsby welkom heten: welkom dus! :mrgreen:
Hallo Dames
Ik heb nieuws :dance: :dance: :dance:
Sabje word weer tante :dance: :dance:
En esther ik kan fotows niet zien. je mag ze wle sturen, ben erg nieuwsgierig.stuur je zo wel ff pb
sorry dat ik niet op iedereen reageer.
ff beetje druk
groetjes sab
hoi hoi
ben druk al alle spullen op te zoeken voor de vakantie maar jemig zeg is best veel wat we meenemen lijkt wel een volksverhuizing hahahahahahaha
volgende keer maar een hotel
Sabje: gefeliciteerd
Hallo,
Leuk he Angel op vankantie gaan ik was blij toen ik op een gegeven moment geen buggy bedje etc etc meer mee hoefde te slepen
Hey iedereen;
Gisteren weer even niet op het forum gekomen, weer veel naleeswerk hier dus hihi…Zal het straks even lezen,
Voel me zo moe/futloos en heb zo’n last van mijn ontstekingsreuma ben precies een oud mensje…
Alvast iedereen een goede avond toegewenst!
groetjes Petra
:mrgreen: erg leuk :mrgreen:
gelukkig is daar wel een bedje maar idd buggy moet mee want sja ze kan wel lopen maar denk nog geen hele einden :? en gaat ook nog niet zo vlot als ze loopt
maar al die extra dingetjes moet echt met alles rekening houden :lol: :lol: denk dat ik maar met een vrachtwagen ga
ook fijne avond Petra
waar ga je naartoe angel?
heb namelijk ooit begrepen dat als je naar cp gaat, dat ze daar wel bedjes hebben, maar dat ze niet van superkwaliteit zijn.
maar ik ben er nog nooit geweest hoor, dus zoveel weet ik er niet van
cp idd in Limburg Loohorst en als heb bedje niet zo super is schop ik gewoon me vent naar het 1 persoonsbed en ga ik met Luna in het 2 persoonsbed
(hebben 5 persoonshuisje dus 5 grote bedden en 1 kinderbedje met 4 volwassenen
)
ooh helemaal goed als het zo kan, scheelt inderdaad meeslepen van allemaal spullen die niet nodig zijn.
alvast fijne vakantie :thumbup:
ja hoop alleen dat het bedje wel goed is
thnx
Superlieve foto van Brian in het showforum :inlove:
Francis, dat had je toch echt even moeten laten weten.
Ik ken die bedjes en het valt reuze mee ze hebben in iedergeval een harde bodem dus niet zon doorzak bedje ik zou alleen wel een handoek onder het onderlaken leggen voor de hygiene
Ha ha Noemi, daar had ik eigenlijk niet eens bij stilgestaan :oops: