Ik wil ff vor jullie haha ik zou het namelijk best lastig vinden mijn plas ophouden ik moet ieder uur zeker :shock:
tjah voorheen had ik er totaal geen moeite mee om gewoon een hele dag niet te plassenā¦
en toen heb ik 1 keer blaas onsteking gehad en sindsdien is het een stuk minder maar 4 uren is best makkelijk vol te houdenā¦
Nou gelukkig maar, het zou niet prettig zijn om 4 uur met je benen klem over elkaar te zitten :mrgreen:
Er schiet me nu ik dit zo schrijf wel een grappig verhaal te binnen:
Tijdens mijn bevalling heeft mijn man e hele tijd naast mij gezeten, op het moment dat het hoofdje al "stond"en ik nog maar 2 keer hoefde te persen vroeg mijn man ineens aan de vk of hij nog tijd had om naar de wc te gaan, en ja hoor hij stond op en ging naar de wc :shock: en ik lag daar maar te liggen. Achteraf zei hij dat hij het echt niet meer op kon houden! zenuwen he
hahaha echt heel grappig⦠ik zit er ook weleens over na te denken hoe marcel zou reageren⦠:think: :think: :think: aan de ene kant denk ik dat hij helemaal in paniek raakt of juist harstikke kalm blijft van de zenuwenā¦
naja⦠zal er ooit achter komenā¦
Ja dat weet je nooit ik dacht van te voren ook dat ik zou gaan schelden :oops: nou als ik tijdens de bevalling 10 zinen heb gezegd is het veel ( en ik praat normaal de hele dag door )en ik heb niet 1 keer gevloekt
hahahha⦠ik ben ook al zoān klepmajoor die de hele dag wel iets te vertellen hebā¦
zelfs al marcel aan het werk is praat ik nog :mrgreen: (vooral tegen de katten maar soms ook wel tegen mezelf :mrgreen: )
ik zie soms meiden op tv bevallen die gewoon overstuur krijsen⦠:shock: en toen ik nog thuis woonde zei ik een keer uit de gek ma als ik zo lig te gillen sla me AUB met een koekepan op mijn kopā¦
naja⦠ik weet niet hoe ik zal reagerenā¦grote verrassing⦠als ik het weet beloof ik at ik het met jullie deel
Ha ha nou ik heb wel een paar keer geschreeuwd niet hysterisch maar toch maar ja je moet toch ergens je kracht vandaan halen. En als het bij jou zover is wil ik het zeker weten :mrgreen:
hahaha ik laat marcel alles filmen en dan zet ik het filmpje wel op het netā¦
als mijn moeder al een koekepan moet gebruiken komt het vast in aanmerking voor de leukste thuis :mrgreen: :mrgreen:
Ja missy dat denk ik ook
Ik ga nu lekker douchen en naar bedje ben weer op van een weekje werken, lijk wel een bejaarde ( Dat zei ik trouwens een keer hardop tijdens de 4 daagse tewijl er een bejaarde vrouw naast me liep, kreeg een mooi antwoord terug :oops: )
hihihi even over dat gillen en schreeuwen, ik win :mrgreen:
ik was aan de andere kant van de afdeling te horen :oops: :shifty:
ik dacht van te voren ook dat ik dat nooit zou doen, maar woei als ze een infuus zetten om je weeen krachtiger te maken terwijl je al een weeenstorm hebt kom je daar heel hard op terug :mrgreen:
goeidemorgen trouwens 8)
Goeiemorgen (hihi, als tweedes hier :mrgreen: )
Van plan om een heerlijk rustig weekendje te houden!
(buiten natuurlijk de booschappen, de schoonmaak, ā¦)
Goedemiddag!!
puh ik ben eindelijk klaar voor vandaag! We zijn vanmorgen vroeg op gestaan en hebben in Oldenbroek verf gehaald voor de buitenboel. Daar is het veel goedkoper dan bij de Gamma of Praxis, maar het is wel een eindje rijden. En daarna de boodschappen gedaan en naar de markt geweest, daarna nog ff in de tuin bezig geweest.
Mijn ouders kwamen nog ff hun nieuwe auto laten zien, en nu kan ik eindelijk ff lezen wat ik gemist heb
dat was nog niet veel, is iedereen aan het genieten van het mooie weer?
Het bevallen lijkt mij eigenlijk wel heel eng, en heel erg pijnlijk! mensen zeggen wel dat vergeet je zodra je je kindje ziet, maar nu kan ik me dat niet voorstellen.
Oja ik heb vanmiddag weer getest en ik zag nu wel een streepje, ik weet nu hoe het eruit hoort te zien :oops: :oops:
en toch is het zo, als je je kindje ziet dan vergeet je het allemaal weer, anders zouden vrouwen natuurlijk nooit nadenken over een tweede
ik weet dat ik gegild heb als een speenvarken, ik weet het nog, maar kan me verder niets maar van de pijn herinneren 8)
hoi hoi
hm⦠ik kan me niks herinneren van pijn omdat ik ben plat gespoten⦠:mrgreen: :mrgreen:
en het is dat ik afspraken heb hoor anders zou ik voor geen goud een 2e willen
tuurlijk Luna is lief schattg hou van haar maar geef mij die ooievaar maar hoor :lol: :lol:
maar goed voor iedereen is het anders en misschien is mijn volgende bevalling wel super maar ik was dus echt doodsbang en heb het tegen zitten werken :shifty:
Joseetje: hahahahahahahahahaha ik heb ook liggen schreeuwen en niet zo zachtjes ook hahahahahahaha
Hallo,
Monique, genieten van het mooie weer! :shock: bij ons is het de hele dag al bewolkt @^&*$% weer helaasā¦
Ik heb vandaag skeelers voor brian gekocht hij vond het helemaal geweldig, ook een speelgoed box van winnie the pooh hij had er eerst een van karton maar die viel uit elkaar. Heb ook eindelijk mijn fotos laten ontwikkelen eindelijk.
haha "leuk"onderwerp
als ik die vrouwen in die tv series zie bevallen lijkt mij t een echte hel maar heb ook nederlandse serie gezien van de bevalling en daar ging het allemaal heel rustig en bedeesd dus ā¦
maar ik ben ook wel heel benieuwd hoe mijn vriend zich bij mijn bevalling gaat gedragen.
wat deden de mannen bij jullie bevallingen ?? zijn er nog manen bij die flauw gevallen zijn ???
gr loessie
Ha ha nou dat had hj eens moeten flikken zeg, flauwvallen :snooty: zoals je kon lezen moest die van mij alleen mar naar de w.c. Verder is het heel erg rustig gegaan ik was ook binnen 5 en een half uur klaar⦠Ik kan me nog wel herinneren toen ik onder de douche zat en mijn zoveelste wee aan het opvangen was dat ik tegen mezelf zei: Ik neem NOOIT meer een 2e :mrgreen: Nou en we zien hoe goed ik me daar nu aan hou
mijn man was op een gegeven moment blij dat ik een ruggenprik kreeg, kon hij eindelijk even roken :lol: