Het eerste kwartaal 2007 stoppers | al 5 zwanger (deel 7)

Yeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhh Sabje, mooi dat je de foto’s hebt kunnen zien!

Zou heel goed kunnen dat de laptop ze blokkeerde.

Nou gelukkig maar!

Francis mooi dat Brian het zo goed doet op zwemles!

Wat zul je trots zijn zeg!!

En hoe is het met je hoofdpijn??

Zo dat was een makkie, ik was de hele dag hier niet geweest en dacht dat ik wel weer een uur moest bijlezen, maar het is hier erg rustig dus dat viel mee…

komt vast door het mooie weer!

Esther hoe kan ik je foto"s bekijken en waar? ik zit me suf te zoeken :? :?

en is je buik zo gegroeid dat je je achter het aanrecht moet verstoppen.

haha Bigsby, ja, je kunt het al erg goed zien.

de foto’s staan op het Showforum maandtopics en dan onder: "foto’s van de oktober 2007 mama’s.

Oke ik heb de foto gezien, ik moest ff ubdaten :oops: :oops:

Dat is echt een mooie foto, en een hele mooie meid :smiley: :smiley:

Esther ik heb altijd zo’n moeite met foto’s zoeken, moet ik toch maar vaker doen :smiley: :smiley: ik weet niet zo goed waar ik zoeken moet.

Ik heb nu die gene gevonden waar je je buik laat zien, ik vind het apart dat je naar een paar weken toch al zo’n buik hebt :lol: :lol:

francis wat fijn dat het met Brian zijn zwemmen zo goed gaat!!!

en hoe is het met je hoofdpijn? :frowning: :frowning:

Hallo allemaal,

Ik ben sinds gisteren de trotse bezitter van een voorhoofdsholte ontsteking…au au.

Ik heb vandaag ook erg uitgekeken om niet voorover te bukken dat is helemaal pijnlijk.

En ja ik ben zeker trots op onze kleine(grote) man :mrgreen: :inlove:

Esther heb ook ff naar he buik gekeken… :thumbup:

O dat is balen Francis, dat had ik toen ik 6 weken zwanger was.

daar word je ook niet vrolijk van.

heb je een kuurtje gekregen?

beterschap!!

Is daar iets voor te krijgen dan? ik heb het wel vaker je herkend die pijn ook meteen maar dacht dat het gewoon een kwestie van uitzieken was? anders morgen op mijn werk ff naar de arts :think:

ik had het van vrijdag t/m maandag aan 1 stuk door, bonkende hoofdpijn en op m’n jukbeen aan 1 kant, achter m’n oog enzo.

toen heb ik de huisarts gebeld en hij zei dat het typisch een voorhoofdsholteontsteking was. (ik was ook verkouden)

toen heb ik een antibioticakuur gekregen.

dat hielp heel snel.

ik wilde ook niet steeds paracetamol slikken dus ik nam niks tegen de hoofdpijn en deze kuur mocht je tijdens de zwangerschap ook gebruiken.

ik was blij dat het over was!

Ja het is precies wat jij zegt ik heb spierpijn achter mijn ogen heel mijn oogkassen doen zeer etc dus wist zeker wat ik had. Je hebt me overtuigd ik ga morgen meteen langs de arts

Ik ben nu een hele zak chips met sausje aan het eten dat help ook heel goed :stuck_out_tongue: :liar:

Lekkerrrrrrrrrrrrrrr!!

ik heb net een handvol witte paaseitjes op, ook lekker!!

maar chips klinkt ook goed, --Nee esther niet doen, is niet goed voor je–

bel idd morgen de arts maar even, knap je vast gauw van op zo’n kuur.

ik hoefde er niet eens heen, mijn uitleg was genoeg en hij schreef gelijk een kuur voor, mooi makkelijk…

beterschap en welterusten!

ik ga naar bed.

slaap lekker…

Ik kruip er zo ook in want heb afgelopen nacht veel te lang naar het plafond liggen staren

Goede morgen,

Ik ben net bij de dokter geweest en heb idd antibiotica gehad nou maar hopen dat het snel over gaat :thumbup:

Gaat er verder nog iemand iets gezelligs doen?

Goed dat je geweest ben Francis!!

hopen dat het gauw helpt!

Wat is het hier rustig he?

ik ga zo met Noa naar buiten, veel te mooi weer om achter de pc te zitten…

tot later!

Ja het is al een paar dagen rustig maar ja het is ook al een paar dagen mooi weer :smiley:

Ik heb vanmiddag ook in de zon zitten eten.

Hier op zich alles goed. Gisteren naar de verloskundige geweest en ik heb 23 april de termijnecho. Dus dat is wel spannend! En dan 1 mei weer naar de verloskundige en hopelijk kan ze dan het hartje horen kloppen! Gelukkig tot nu toe weinig klachten.

Hoe is het hier? Ik lees wel mee, maar had even weinig tijd om te reageren (of te moe). Sorry dat ik niet op iedereen reageer!

Iedereen veel succes en plezier met het klussen!

@Francis, sterkte met je voorhoofdsholte ontsteking. Ik hoop dat de antibiotica goed werkt!

Helaas zit ik steeds op m’n werk met dit mooie weer (fulltime baan). Hopelijk kan ik wel straks parttime gaan werken :wink:

Lady, Nou gelukkig dat je nog niet veel klachten hebt houden zo!

Plaats je ook de echo foto als je geweest bent? spannend :mrgreen: