Het eerste kwartaal 2007 stoppers | al 5 zwanger (deel 7)

heeeyz mensen… hier ben ik weer… :mrgreen: heb ff snel bijgelezen maar ga ff niet op iedereen reageren…

ik ben al een paar dagen aan het genieten van het prachtig mooie weer en vind het zonde om achter de pc te zitten…

dus morgen ochtend weer ff post lopen en dan waarschijnlijk ff in de voortuin bezig…

achter is al onkruidvrij en dan heerlijk genieten van het zonnetje… al zou het morgen af en toe regenen…

veel plezier nog allemaal :-*

Hoi,

Hier weer eens een berichtje van mij.

Heb het behoorlijk druk gehad de laatste tijd vooral met een ontploffend lisatje. Ze laat niet echt hier eigenwilletje zien en die wil ze maar al te graag er doorheen drammen maar mammie laat dat lekker niet toe.

Ze heeft ook weer last van haar kiezen die lekker aan het doorkomen zijn dus dat gaat weer eens lekker…

Zie dat er al 5 zwanger zijn nou dat gaat hard als we nou allemaal zo lekker vruchtbaar zijn kunnen we in een keer met ze alle doorschieten naar het zwangerforum.

morgen mijn NOD dus het wordt weer spannend. Normaal gesproken voel ik me dan al beroerd maar merk nog niks maar dat wil natuurlijk helemaal niks zeggen.

Liefs

Vientje

Hallo allemaal,

Ik ben karin en 25 jaar, ben 29 september getrouwd met Erwin

ben in maart gestopt met de pil. Mijn NOD zou 7 april moeten zijn maar we zien het wel. Ga er namelijk niet vanuit dat het al raak is.

:mrgreen:

Volgens mij heb ik het in de verkeerde topic gezet :wall:

hahaha karin dat kan gebeuren… er zijn zoveel topics :mrgreen: maar veel succes en ik wens je een vruchtbaar jaar toe

Volgens mij zit ik wel in de goede topic, die ik dacht waar ik had moeten zijn is van 2006 :mrgreen: :mrgreen:

hallo allemaal!

zo ik meld me ook weer eventjes… weinig gebeurd hier, erg druk op het werk, daardoor 's avonds te lui om hier allemaal te reageren…

karin, welkom! hoop dat jij ook snel goed nieuws hebt :slight_smile:

zo stom, op het werk vragen er nu al een paar of ik toevallig zwanger ben :eh: had vorige week nogal snoepbuien, en vandaag helemaal geen honger… en ze weten stiekem toch wel ergens van onze kinderwens…

ben wel laatste dagen beetje misselijk, maar denk dat dat meer van de spanning komt…

volgende week vrijdag NOD, laat dan uiteraard weer van je horen :wink:

ik duim ook voor alle meiden die komende dagen hun NOD hebben!!! :pray: :pray: :pray:

liefs, amy

Karin WELKOM!!!

Francis ik hoop dat je gauw weer beter bent :smiley: :smiley:

Hallo,

Missy, Ik snap dat je liever buiten zit en ik hoop voor je dat het morgen droog is als je de tuin wil gaan doen.

Vientje, :pray: dat de :twisted: zich niet laten zien he!

Karin, Welkom hier.

Amy, laten we maar hopen dat je collegas gelijk hebben he!!, gelukkig heb ik alleen mannelijke collegas en die staan daar helemaal bij stil hoef ik ook geen ontwijkende andwoorden te verzinnen :mrgreen:

Bigsby, Ja dat hoop ik ook! maar had daarstraks echt het idee dat wat in mijn hoofd zit er uit wou :stuck_out_tongue:

Nou mensen noem mij maar gek maar ik heb (.) die gewoon groter worden met de dag! zou het misschien? wie weet nog een paar dagen wachten :pray:

hoi meiden

@vientje ik :thumbup: voor je

@francis hoop voor je dat je snel weer opknapt met die kuur.

@karin welkom hier en veel plezier !

ik moet morgen gelukkig maar half daggie werken kan ik eindelijk lekker genieten van de zon.

@ de zwangeren onder ons hoe zit t met de kwaaltjes hebben jullie erveel last van of valt het mee.

beginnen de buikjes al te vormen(foto???)

gr loessie

Loessie, hoe is het met jou? Lekker morgen een halve dag ikke ook!!

goeienavond allemaal, hier niets speciaal te melden. Ben aan het wachten tot 6 april en hoop dan meer van de gyn te weten hoe we zwanger kunnen worden. Nog even spannend dus.

Trusten allemaal :-*

Ik hoop voor je dat het snel 6 april wordt :thumbup:

spannend hoop en duim voor je dat het positief en goed nieuws is noemi.

slaap lekker allemaal

gr loessie

Weltruste Zzzzzz

Goedemorgen

Ik voel me al een stuke beter, waar ik gisteren nog gek werk van de hoofdpijn heb ik het vandaag maar een klein beetje gelukkig.

Is wel jammer dat het mooie weer ineens weg is of schijnt bij jullie wel de zon? Hier in de omg Eindhoven is het al de hele dag aan het regenen…

hallo dames,

Hier ben ik weer es…

Ik ben de afgelopen dagen wat ziek geweest en ik ben de hele tijd zooooo moe. Als ik uit bed ben, kan ik er al weer in duiken.

Verder ben ik nu ook vaak wat misselijk.(soms zelf overgeven)

Ik heb van de week (goedkope)nieuwe broeken gekocht, want ik pastte niet meer in mijn oude. Dus heb al een heel klein buikje.

Ik lees meestal wel snel al jullie berichten, maar heb niet de moed om te reageren. Sorry!!! Ik hoop dat ik binnekort weer wat beter voel en dat ik weer kan reageren.

Ik wens dat iedereen hier snel positief mag testen, want ondanks de kwaaltjes, is het ook wel ERG MOOI!!!

sorry voor dit ego-berichtje

Veel groetjes

Yvonne

Beterschap Yvonne :thumbup:

een bijzondere goedemiddag dames… :mrgreen: heb vandaag de post ff gelopen in het heerlijke prachtige weer…

en het is nu eigelijk pas wat bewolkt dus al met al een prachtige dag…

vandaag druk bezig geweest in de keuken… :shock: de koelkast moest hoognodig ff een beurtje hebben net als de magnetron :oops: :oops: die sla ik vaak over omdat het zo vervelend werkje is… maar het moest nou echt gebeuren…

en toen dacht ik eerst ff op kok lezen maar tis hier ook rustig…

En missy blinkt je koelkast inmiddels??