Het eerste kwartaal 2007 stoppers | al 5 zwanger (deel 7)

Ja missy snap ik, ik heb ook een standaard zin: hallo! ik ben net terug doe me een lol :stuck_out_tongue:

jah je moet toch iets om je er uit te lullen he :mrgreen:

Ja en ondertussen steeds je nod afwachten in spanning :smiley:

hahaha nou daar heb ik niet zo last van ga er namelijk standaard vanuit dat ik ongesteld word en wanneer ik 1 dag later ben dan heb ik gewoon een langere cyclus…

op 1 of andere manier vind ik het allemaal wel best zo… jah ik wil heel graag een kindje… liever gister dan vandaag… maar als het nog een jaar duurt het zei zo…

ik voel nu veel meer rust en ben er eigelijk ook niet echt meer mee bezig… op het klussen na dan :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: ik geniet gewoon van het leven en van marcel… :inlove: :inlove: :inlove:

het komt sa as het komt en het mat sa as het mat… :mrgreen: :wink:

Hallo!

wat leuk die bevallingsverhalen hier!

behalve dan dat sommige het niet als leuk hebben ervaren, dat is minder

maar het kan ook meevallen hoor!

ik heb niet gegild of wat dan ook. alleen bij de allerlaatste perswee en dat was meer omdat ik schrok omdat ze er ineens uitkwam, dat is zo’n overweldigend gevoel.

verder ging mijn bevalling heel mooi, ik werd 's nachts om half 3 wakker met lichte weeen en ben met de was bezig gegaan, erwin heb ik laten slapen, vond het wel lekker rustig alleen.

de vliezen waren ook al gebroken, maar niet met een plons, er sijpelde alleen steeds wat weg.

tegen half 6 werd erwin wakker, omdat ik boven aan het rommelen was, toen had ik al weeen om de paar minuten en hebben we de vk gebeld.

toen ze kwam had ik iets van 3 cm. toen ging ze weer weg.

om half 8 kwam ze weer, toen had ik 5/6 cm. en ging ze weer weg

om 10 uur had ik 9 cm en om 10.45 is noa geboren.

binnen een paar persweeen was ze er al.

erwin was heel rustig, hij heeft niks anders gedaan dan stil naast me zitten op de bank.

ik had ook rugweeen en had een hete pittenzak in m’n rug.

met 1 hand kneep ik erwin in z’n trui en met de ander pakte ik een stuk stof van m’n eigen broek, die kneep ik fijn.

alleen tijdens de persweeen raakte ik even in paniek en moest de vk zeggen dat ik rustig moest ademen omdat ik bijna ging hyperventileren.

Maar het persen duurde nog geen half uur dus dat is heel snel.

verder heeft de vk niks hoeven doen, het ging allemaal vanzelf, ik was zo relaxed dat ik zelfs tussen de laatste onsluitingsweeen steeds in slaap viel, al zat daar maar heel weinig tijd tussen.

iedereen die is bevallen weet denk ik wel dat die laatste weeen het heftigst zijn…

En ik viel in slaap haha! hoezo relaxed…

zo dat was mijn verhaal, heel rustig en vanzelf dus.

hoop echt dat het de tweede keer weer zo gaat.

Nou ik ga stoppen want ik moet nog meer doen, heb een paar dagen niet achter de pc gezeten wegens drukte, dus heb heel wat in te halen.

Hallooooo allemaal,

Heeft iedereen een fijn weekend gehad? Wat is het rustig hier : :o :o zit er niemand in het weekend achter zijn computer??

Ik heb net mijn eisprong gehad dus kan ik alleen nog maar wachten.

Ik heb het weer erg goed gevoeld, vannacht deed het gewoon pijn. Gisteren viel het gelukkig erg mee, zijn er meer mensen die dat goed voelen?

En de ovu test gaf gister ook een hele dikke streep aan.

Hallo,

Bigsby, Ik wou dat ik mijn ei goed kon voelen maar heb me volgens mij weer lelijk vergist, Ik wist dat ik iedere maand pijnlijke borsten heb zo rond het midden van de cyclus maar ja of dat nou er voor of er na is geen idee, nou had ik een paar keer gevoeld hoe de stand van de baarmoeder was en nou bleek vanmorgen pas dat die helemaal naar voren was etc en ik dacht dat ik 2 dagen geleden al mijn ei had maar dat kan dus niet maar ik denk dat ik mijn nod naar voren kan schuiven :think:

Ik heb mijn ei nog nooit gevoeld, zou niet weten hoe dat moet voelen.

maar ben toch al 2x zwanger geworden, dus blijkbaar klussen we toch in de goede periode.

Hee Sabje, ,ik snap niet dat je m’n mail niet krijgt (al 2 x gestuurd) en ook niet dat je de echo foto’s op het showforum niet kunt zien.

Kun je daar wel andere foto’s zien dan of alleen die van mij niet?

ik zal er hier zo 1 van noa op zetten met het shirtje van ik word grote zus.

die hadden jullie nog te goed.

Zo hebben we het vrijdag de familie verteld:

Angel, ik heb het helemaal gemist maar je bent op vakantie!

veel plezier en geniet ervan!!

Sabje, ik heb je nog even een testmailtje gestuurd zonder foto’s om te kijken of die wel aan komt.

ben benieuwd!

Esther wat een originele manier zeg! mocht het bij ons zover komen wil ik dat ook wel maar dan de grote broer versie :mrgreen:

Leuk Francis!!

ze waren hier erg enthousiast en hadden het ook nog niet eerder gezien met zo’n shirtje.

ik verstopte me zelf met m’n buik achter het aanrechtblad en stuurde Noa naar de deur zodat ze niet eerst m’n buik zouden zien en ik het dus al zou verklappen.

Was erg leuk!!

Goedemorgen allemaal :mrgreen:

Ook zon last van hoofdpijn? Ikke dus wel :cry:

Maar goed…

Brian mocht gisteren definitief door naar het krokodillenbad :mrgreen: en hij zit pas vanaf jan op zwemles :inlove:

Hij kwam heel trots aanlopen met zijn krokodillen papiertje!!

Allemaal hard aan het werk of genieten van het mooie weer?

Ik zie hier vanuit mijn kantoor lekker de zon schijnen in ieder geval

Hallo allemaal,

esther ik heb je test mail ontvangen.

Waar kan ik de foto’s vinden dan op het showforum?

Onder welk onderwerp staan foto’s dan?

Lekker weertje, ben lekker vrij vandaag. mooi tijd om het huisje te doen.

Missy balen dat je ongie bent geworden.

Francis super dat brian naar het krokodillenbad gaat?( maar wat houd het in? :oops: ) Heb je beetje mooi uitzicht op kantoor?

hoe heb je het gehad met je vriend in de kroeg?

groetjes sabine

nou moe. :eh:

Esther ik kan in eens je dochter zien! Goh wat leuk shirtje en knapmeisje is noa zeg.

ik ga is kijken of ik de fotows van de echo kan zien. wat raar in eens.

ik zit nu op de vaste computer en niet op de laptop mss blokkerd de laptop gegevens en de vaste comp niet, denk dat me vriend dan wat in heeft gesteld. :think:

Ik heb ze gezien eshter,

wat gaaf en duidelijk zeg. :dance:

Sabje, Ik kijk uit op een parkeerplaatsje met daar achter een aantal bomen maar het zijn merendeel dennenbomen dus die zijn altijd groen :smiley:

Het krokodillenbad houd in dat hij nu echt gaat leren zwemmen in het eerste bad moest hij eerst leren drijven op zijn buik en rug met kleding aan de methode die ze daar hanteren is zonder hulpmiddelen dus alles zonder bandjes of kurkjes ofzo

Ik heb net lekker ff door he bos gewandeld dat is het voordeel als je naast een bos werkt :mrgreen:

het is lekker weer om te wandelen.

Janneke vandaag is nod en?

tijdje al niet gezien, of ik heb iets gemist?

mss heb je nog even tijd en zin om te reageren.

vientje en morgen de jouwe en?

Ik hoop voor jullie dat de :twisted: weg blijven

Groet sab