Het eerste kwartaal 2007 stoppers | al 2 zwanger (deel 2)

Esther: van mij mag je mee blijven kletsen hoor

en niet schuldig voelen hoor ik kom hier als 1 van de 1e maarja ik heb een lange cyclus kan jij toch verder ook niets aan doen :mrgreen:

Natuurlijk mag je blijven komen en meekletsen hoor! Heel gezellig!! :smiley:

De simpele maansteen is een beetje melkwit met een heel lichte bruintint. De mooi afgewerkte maansteen is glanzend wit, half doorzichtig en doet je denken aan de witte maneschijn, zeg maar. Dat is de ’ originele’ indiase maansteen. Tegenwoordig heb je ook veel russische maanstenen (heeft die verkoper allemaal verteld) en die zijn helderder met meer strepen erin, maar met meer (voornamelijk blauwe) glans. Is ook erg mooi. Ach… als ze maar werken :wink: Het zijn gelukkig wel mooie stenen, vind ik :lol:

Esther, nee joh, ook gewoon gezellig hier blijven kletsen hoor, je staat hier ook op het lijstje :wink: .

Lady, geslaagd voor de maansteen (of maanstenen :mrgreen: ) dus, nu maar hopen dat ze goed hun werk gaan doen.

Vanochtend zijn we met mijn ouders hun nieuwe auto op gaan halen, was wel gezellig. Vaavond zouden we naar mijn zusje gaan, hadden we al 2 1/2 halve maand geleden afgesproken, maar ze is ziek en hubbie is ook helemaal niet lekker, dus maar weer even twee weken opgeschoven. Komt eigenlijk wel goed uit, want Elliott wordt morgen gedoopt en ik heb nog genoeg te doen. Ga nu bijvoorbeeld even een panty kopen, weet niet of ik nog een echt mooie heb, dus maar even een nieuwe halen, wil er toch wel een beetje netjes uit zien!

Lijkt me idd mooi ja zo’n maansteen. Ik geloof er wel in.

Bedankt voor de info.

Ok, bedankt Angel en Lady C.

Ik weet wel dat ik daar niks aan kan doen, maar ik zou gewoon willen dat iedereen hier tegelijk en snel zwanger word, al weet ik dat ik dat niet voor elkaar krijg…

nee helaas hadden we die gave maar :wink: :mrgreen:

maarre ik ga een nieuw deeltje openen we gaan zo hard

deze is dus GESLOTEN

ik geloof er ook wel in. Was wel opvallend met een van de stenen. Ik had er al een paar in mijn handen gehad en toen hield ik er eentje vast die zo ongeveer begon te gloeien in m’n hand. Hij werd helemaal warm, maar niet vervelend of zo. Toen dacht ik: die neem ik ook mee. Deze heb ik met een veiligheidsspeldje in m’n bh gehangen :oops: :lol: . Zo kan ik 'm altijd onzichtbaar bij me dragen en op de huid. En degene die mooi is afgewerkt kan ik af en toe als ‘sieraad’ om m’n nek hangen.

Dit zijn voor m’n gevoel de ‘makkelijke’ dingen die ik kan doen om het zwanger worden te bevorderen. Ik rook dan wel niet, maar ik kan me voorstellen dat je daar toch niet zo makkelijk mee stopt…

Ok, ejb dan blijft ik hier ook gezellig!

Leuk dat Elliot morgen gedoopt wordt! Gefeliciteerd alvast!

Noa is ook gedoopt, bij ons is het de gewoonte om dat een paar weken na de geboorte al te doen.

Zou eerst met 2 weken, maar toen had ik net borstontsteking gehad en zag ik het niet zo zitten, dus toen maar een week opgeschoven, maar dat is nog snel vind ik…

Ja Angel, als ik die gave had waren jullie nu allemaal zwanger!

helaas werkt het zo niet…

Ik had van te voren trouwens niet verwacht dat ik het nu bij een 2e weer net zo spannend zou vinden als toen met m’n eerste.

maar dat is dus wel zo, als ik kijk hoe ik er de laatste 2 maanden mee bezig ben, ik denk er elke dag aan.

En vanmorgen met die test zat ik echt te shaken.

En nu kan ik haast niet wachten om het tegen iedereen te zeggen!

Nog net op de valreep dus even hier iets schrijven :mrgreen:

Esther, gewoon hier mee blijven kletsen hoor!

Willen toch graag op de hoogte blijven van alles.

Angel, hoe lang is jouw normale cyclus dan?

EJ

Alvast een hele fijne dag morgen voor de doop van Elliott!

GESLOTEN