Esther28 gefelici :dance:
en nu met boodschappen niet van allerlei rare niet nodige dinge in je karretje gooien hihiā¦
Gefeliciteerd esther. gaaaf zegg,leukje!!!
Ik hoop ook dat we snel esther gaan volgen.kunnen we mooi samen zwangeren
esther zoals je ziet nu 7 dagen overtijd,donderdag test gedaan die was nega. dus ben niet zwanger en ga ook niet meer testen de eerste tijd. wil het wel hahaha erg. maar het is verstandige van niet.ik had gister avond hele erge buikpijn maar nog steeds niet ongie.
leuk idee van dat truitje voor je dochter.
groetjes
Sabje, hoop dat de :evil: dan snel bij ons beidjes doorbreken (of dat je natuurlijk toch zwanger blijkt te zijn). Mijn test was vanochtend ook weer negatief, maar hier ook nog niet ongi. Pff, wil dat het doorbreekt, want dan kunnen we weer verder. Wachten is niet fijn
klopt noemi begrijp je helemaal.balen voor je
heb best veel testen gedaan maar steeds nega.
Hoe lang ben je nu precies over tijd?
groetjes sab
Ik heb nu 2 testen gedaan, eentje 's avonds anderhalve week geleden en nu vanochtend eentje. Momenteel zit ik op dag 56.
Kan het zijn dat het bij de 1 later aanslaat zoān test. mij zus vertelde bij mij dat best tijd heeft geduurd bij voor dat de test posi was terwijl ze al zwanger was?
beetje raar he
Ja, heb dat ook al gehoord hoor. Dat het soms nog op zoān test niet zichtbaar is.
Maarja, ga er gewoon echt vanuit dat ik niet zwanger ben en dat deze keer mijn cyclus ontzettend lang is. Heb het ooit nog wel eens gehad dat het zo lang duurde voordat ik ongi werd.
Jeetje NoĆĀ©mi wat balen dat je zoān lange cyclus hebt zegt.
En Sabje ook balen dat je die onzekerheid nog hebt.
Dan kun je beter gelijk ongi worden en dan weer gaan klussen, dan kun je ermee verder.
Nu is het zo afwachten he?
En als je je huisarts nou eens om info vraagt?
Of zie je dat nog niet zitten?
Ik vind het echt balen voor jullie
Hoop dat jullie gauw zekerheid hebben, het liefst natuurlijk dat jullie toch zwanger zijn!! Ik blijf hoor!
@Alien Missy, ik zal me inhouden!
Heb nu nog geen andere smaak als anders, had zelfs vanmorgen nog wel zin in een bakkie koffie.
Ik weet niet meer hoe snel dat toen bij noa ging, dat ik geen koffie meer luste enzo.
En ik vond pasgemaaid gras heel erg stinken terwijl ik dat normaal juist lekker vind ruiken⦠maar dat was toen in het voorjaar, dus dat duurt nog even!
@Luna1
Ik ben er van te voren ook altijd bang voor geweest dat onze kat een keer onder de auto zou komen (we wonen buitenaf maar aan een drukke weg).
Ik dacht als dat gebeurd, dan kom ik daar nooit meer overheen.
toen had ik nog geen kinderen en dacht ik dat dat het ergste kon zijn wat me kon overkomen.
Ik was dus zwanger toen hij dood ging, heb hem zelf gevonden en van de weg gehaald
Ik was er helemaal kapot van. Ik kon zelfs even niet meer denken aan de baby in mijn buikā¦
Het is alweer een paar jaar geleden en het slijt wel.
Ik zie nu het verschil tussen een kat en een kind.
Nu ik zelf een kind heb weet ik dat er niks is wat meer waarde heeft dan je eigen kind.
Ik probeer me nu niet meer zo te hechten aan een kat.
Gelukkig heb ik mijn dochter!
ESTHER GEFELICITEERD!!!
Duidelijker kan de test volgens mij ook niet.
Geniet van je zwangerschap.
Alle andere meiden: succes/sterkte met wachten, en anders met klussen.
Nou meiden, als jullie niet zwanger zijn dan hoop ik toch ook dat de duivels nu snel doorbreken.Dat wachten is ook 10x niks⦠:thumbdown:
Ja, dat is gewoon hatelijk, want je kan dan niet verder he :?
Sabje, bij de ĆĀ©ĆĀ©n slaat een test inderdaad eerder uit dan bij de ander. Dat heeft te maken met de hoeveelheid hcg die je lichaam aanmaakt. Zoān test slaat namelijk uit op hcg en als jouw lichaam in het begin van de zwangerschap relatief weinig hcg aanmaakt dan kan het zijn dat je wel zwanger bent terwijl de test toch negatief aangeeft. Ze raden dan vaak aan pas te testen nadat je een week (of langer) overtijd bent. Sterkte ermee iig, ik hoop voor jou dat je wel zwanger bent maar gewoon iets te vroeg getest hebt.
NoĆĀ©mi, sterkte joh, zoān lange cyclus is niets hoor :hug: . Liep je nu al bij de gyn? En zo ja, wanneer mag je daar weer heen?
Esther, haha, dat idee met zoān shirtje had ik ook al zei het twee weken terug al tegen hubbie, die vond dat ook wel leuk (nu is het natuurlijk helemaal niet origineel meer, maar als je het niet erg vindt doe ik het toch op het moment dat het voor ons raak mag zijn ). Kan me best voorstellen dat het allemaal nog wat onwerkelijk is, geniet er maar van hoor ennuh, wie weet blijf je de hele zwangerschap wel koffie lusten.
@ EJ
Ik moet dus naar de gyn zodra ik mijn ongi krijg. Of nouja, tussen dag 3 en 5 moet ik dan gaan om bloed te laten afnemen (om dus te checken of ik überhaupt een eisprong heb).
Maarja, zodra de :evil: niet komen, kan ik niet verder :?
@NoĆĀ©mi wrote:
@ EJ
Ik moet dus naar de gyn zodra ik mijn ongi krijg. Of nouja, tussen dag 3 en 5 moet ik dan gaan om bloed te laten afnemen (om dus te checken of ik überhaupt een eisprong heb).
Maarja, zodra de :evil: niet komen, kan ik niet verder :?
Jeetje NoĆĀ©mi, dat maakt het uitblijven van je ongi nog extra vervelend. Hopelijk ben je snel ongi en kan je dan gauw geholpen worden :hug: .
Esther!!! Van harte gefeliciteerd!!! :dance: :dance:
Super zeg!!!
sterkte noemi en sabje⦠ik hoop dat het snel duidelijk wordt voor jullie! Dan kunnen jullie namelijk weer verder! :hug: :hug:
Ik heb vanochtend in Soest een maansteen gekocht. Wel twee! Een gewone (niet bewerkt) en een heel mooi afgewerkte als kettinghangertje. Ik ben er erg blij mee! Voorlopig mag de steen mij wel :lol: hihihi. Nu hopen dat 'ie straks ook een beetje helpt ;-). Al is het alleen maar dat hij helpt met het op gang komen van mān cyclus en de eisprong :think:
Spannend Lady C!
Hoop dat het werkt en dat je ook snel op het zwangerenlijstje mag.
zo veel gekletst weer :mrgreen:
net lekker in de stad geweest nieuwe schoenen voor Luna gekocht was wel lekker weer
en vanavond ff sushi eten voor het dalijk bij ons ook 1e ronde raak is en ik weer heel lang geen sushi kan eten :mrgreen:
zo en ik blijf :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: dat er meer zwangeren volgen
LadyC ik hoop dat die maansteen je gaat helpen
Ejb, tuurlijk vind ik het niet erg als jullie ook zoān shirtje doen voor jullie eerste kindje, hartstikke leuk toch?
Voor jullie blijft het toch wel origineel? Maakt niks uit hoor!
En ik dat je er gauw 1 nodig hebt!!
Ja, ik ben benieuwd hoe lang ik de koffie nog lust, ik kan me dat bij noa niet meer herinneren.
volgens mij was dat al vrij snel, maar ik ben toen ook in de 7e week heel ziek geweest dus toen hoefde ik even helemaal niks. En daarna geen koffie meer geloof ik.
Hoop dat ik nu niet weer :sick: word, ben er best bang voorā¦
Lady C, ik hoop ook voor je dat de maansteen gauw zijn werk gaat doen.
Wat voor kleur heeft ie eigenlijk, of is dat verschillend?
Ja noemi, dan hoop ik echt dat je gauw ongi word zodat je daar dan mee verder kan. Dit wachten is ook vreselijk⦠:hug:
Vinden jullie het trouwens niet erg als ik hier blijf meelezen en af en toe schrijf?
ik kom nu ook bij oktober 2007 mamaās, maar ik wil jullie natuurlijk ook blijven volgen en meekletsen.
Als jullie het niet vervelend vinden.
Ik voel me bijna schuldig, omdat sommigen hier al eerder komen en nog niet zwanger zijnā¦
ik duim heel hard voor jullie hoor!!