hier is het juist beter zonder pil :mrgreen:
goh stilletjes vandaag :think:
Haha, Angel, ja, normaal wordt er zoveel gekletst dat we dit al stil vinden :mrgreen: .
Missy, idd, wel fijn dat je nu veel minder last hebt van je ongi.
Ik ga straks op kraamvisite bij een collegaatje, zal wel weer heel klein zijn (hoewel het kindje al wel bijna 2 maanden oud is inmiddels, maar volgens mij is ze nog steeds kleiner dan Elliott met zijn geboorte was) :inlove: .
ja idd had ongeveer alweer een nieuw deeltje verwacht hahahahaha
Kraamvisite :inlove:
kok ging niet helemaal lekker
maar leuk kraamvisite :mrgreen:
Mamma, wat ik me zo afvraag. :think: Jij hebt nu 3 kindjes, hoe doe je dat met aandacht verdelen enzo?? Ik ben zo bang dat ik met 3 kindjes mijn aandacht niet goed kan verdelen.
Het is soms wel moeilijk, maar het gaat me goed af volgens mij.
De oudste 2 zitten op school, de jongste heb ik overdag. De oudste mag in het weekend opblijven, ze gaat naar zwemles, samen met mij enz. De middelste is vaak smiddags thuis en doen we een spelletje, of gaan we kleuren of lekker helemaal niks, de jongste slaapt dan.
ALs ze op bed gaan lezen we een verhaaltje voor aan alledrie in het grote bed., daarna stoppen we ze in bed en zeggen tegen ze apart: je bent onze grote prinses, ik hou van jou en lekker slapen.
En als ze allemaal thuis zijn spelen ze gezelligmet elkaar.
Snap je het een beetje?
Het begint langzaam-aan en dagtaak te worden om dit forum te lezen.
Gezellig hoor!
@ esther weet je al iets?
en ik vond het nog wel stil vandaag :mrgreen:
Ik moest van gisteravond nog heel wat lezen, dus ben er maar even lekker voor gaan zitten.
Nu eerst ff kokkerellen, en daarna maar weer eens kijken hoe gezellig het hier is
kookse en eetse
Hallo
Het is zeker een hele dag taak om bij te lezen,ik heb gister niet kunnen kijken…
Esther zijn de duivels nog weg gebleven?
Ik ben ook nog steeds niet ongie,en dus nog maar weer test gedaan,whahahahah. maar nog steeds nega.
gr
jammer dat ie nega was hoop dat je snel meer weet
… half uur later… ben weer bijgelezen hoor.
Sabje: balen die onzekerheid. duim voor je dat je toch posi gaat testen (of anders snel ongi dan kun je weer verder)
Esther: en?
Mamma: ik heb echt bewondering voor moeders met meer dan 2 kinderen. Lijkt me toch erg lastig. Werk je ook nog?
Ik ben ooit begonnen met de pil omdat ik altijd dubbelsloeg van de buikpijn. Daar heb ik nog jaren last van gehouden. De laatste drie jaar had ik juist helemaal nergens meer last van Ik hoop dat dat zo gaat blijven (tot nu toe wel maar weet niet of ik al volledig ontpilt ben)
Ik zag ook nog hele leuke kindjes voorbij komen :inlove: :inlove:
groetjes Kim
weet iemand van jullie trouwens of je ook afvalt als je met de pil stopt? Ik was al niet zwaar maar ik wordt er niet zwaarder op.
(of zou het van al dat klussen komen :oops: )
groetjes Kim
@ Claudje
Wat een heerlijke jongens zeg. Zal je wel heel trots op zijn!
@ Mamma_
Ik kan je meiden niet zien
@ Esther
Weet je al wat?
@ Vientje
Weet jij al wat?
@ Sabje
Spannend! Nog even afwachten dus.
@ Lotte
Eet smakelijk
Hier nog steeds hetzelfde … :?
heeyz iedereen ik dacht lees weer eens ff wat… vond het wel rustig eigelijk vandaag hier…
@esther… en en en weet je al wat???
dat er geen :evil: :evil: zijn…
Zo, daar ben ik ook eindelijk weer.
hele dag gewerkt, pas om 18.00 thuis, koken, eten, noa naar bed brengen.
En toen moest ik even bijlezen!
wel leuk dat jullie er allemaal naar vragen.
Maar tot nu toe nog steeds geen :evil: :evil: :evil:
het wordt nu toch wel erg spannend.
Morgen ga ik even de stad in en dan neem ik een test mee.
En dan kijken of ik nog tot zaterdag kan wachten :think:
Ik weet niet of ik het zo lang vol hou.
Ik heb geen ongi pijn alleen soms steekjes en dan vooral als ik ineens opsta en m’n buikspieren dus gestrekt worden.
dan steekt het tot in m’n lies zo ongeveer.
Maar goed, misschien is het wel weer niks hoor!
Ik ga nu nog eens teruglezen en op jullie reageren.