Hihi, we gaan echt hard hier :mrgreen: .
Angel, luna is ook al zo’n leuk meisje!!!
Noémi, super hoor, dat het gelukt is met je avatar.
Vientje, jeetje, het heeft jou ook niet meegezeten na de vorige bevalling.
Het enige wat bij mij niet helmaal goed is gegaan, maar dat mag geen naam hebben, is dat uit mijn ene borst geen melk kwam. Het zat er wel in (was gestud tot aan mijn sleutelbeen en onder mijn oksel en iedereen zei dat ik erg veel pijn moest hebben, maar ik vond dat wel meevallen :oops: ), maar ik geef nu nog steeds borstvoeding met die ene borst waar het wel uit komt en dat gaat super. Ga me bijna schamen dat het hier allemaal zo super gaat na al jullie verhalen :oops: . Ik hoop echt dat jullie dit de volgende keer allemaal mogen ervaren :-* . Dan neem ik wel een paar kleine kwaaltjes over van jullie :-* .
Goedesmorgens allemaal!
Even gauw een berichtje voor ik naar m’n werk ga.
Nog geen duivels hier dus ik ben de nacht goed doorgekomen, hihi.
Ze hebben trouwens mijn onderschrift aangepast, omdat die niet voldeed aan de regels van het forum. (ik had een pb)
Weten jullie waarom dat is?
ik had erbij staan: en een tweede kindjes wens.
Ik snap niet waarom dat niet mag blijven staan, is toch juist leuk?
of mag je er maar 1 regeltje onder hebben staan ofzo?
Volgens mij zie ik er wel vaker meer onder staan maar goed.
Fijne dag allemaal en ik kijk hier vanavond nog wel even.
Dan heb ik vast weer een heel stuk bij te lezen.
Doegie!
Hallo meiden,
:naughty: Heb wel 6 bladzijden moeten doorlezen…
Esther, je mag 2 banners hebben maar dan geen tekst erbij, of 4 regels tekst als ik het goed heb. :think:
Jij ook al een baby die zoveel huilde. Max ook, krijsen aan het stuk de eerste 4 weken. Toen hebben ze hem ook opgenomen in het ziekenhuis. Niets kunnen vinden maar door inbakeren een hoop rust gekregen. Daarna begon het spugen aan de lopende band, hij had reflux. :?
Succes trouwens!! Ik :thumbup: en voor je!!
Wat een leuke foto’s heb ik voorbij zien komen van 2 knappe meiden en ook een knappe Elliott!! :inlove: :inlove:
Verder ben ik het weer kwijt :oops: .
Mogge!
Mooie foto’s voorbij zien komen! Spannend esther28!!
Claudje, jij bent ook al zo’n zeef, net als ik haha!
Ik zal mijn meiden ook even showen, het is een al wat oudere foto, maar meer heb ik niet op de laptop. Komt ie: :inlove: :inlove: :inlove:
Wat een knappe meiden mamma :inlove: :inlove: .
Ik had altijd zo’n goed geheugen :oops: maar sinds Max er is, is daar niets meer van over. Zeg me nu iets en over een minuut ben ik het vergeten.
Ik ga ook even een foto van mijn boys zoeken.
Oja, dat vroeg iemand nog, wat mijn jongens willen, een broertje of een zusje. Thom wil alleen maar broertjes, wel 1000. :eh: Ik zelf zou zoooo graag een meid willen maar zal na 2 jongens ongetwijfeld weer een jongen worden. Ben ik niet minder gelukkig mee even voor de duidelijkheid…
:inlove:
:inlove: leuke kindjes allemaal :inlove:
Ejb: dat is dan toch een borst ontsteking?!?
ik ben er goed ziek van geweest en ben daarna ook gestopt met borstvoeding
maar goed met een 2e ga ik gewoon weer vol goede moed proberen hoor :mrgreen:
heeyz dames hier was ik ook weer ff… wat hebben jullie veel getypd zeg… haha moest vet veel bijlezen…
@ejb wat een heerlijk kereltje zeg… :inlove:
@esther28 noa is echt een klein schattig dametje :inlove: en ik hoop dat de ongi wegblijft
@angel aaaaaaahhh wat een skeet… :inlove:
@mamma die meiden van jouw zijn volgens mij echte lachebekjes heerlijk … mooie meiden :inlove:
@claudje ook al zulke heerlijke jongens :inlove:
nou jah hier was ik dan ook weer ff… was gisteren zo druk dat ik er niet meer aan toegekomen ben om ff te reageren… :mrgreen: en vanochtend ben ik heerlijk nadat marcel de deur uit gegaan is om 5 uur weer in mijn bed gekropen… normaal blijf ik op maar was zo moe vanchtend…
maar ik heb wat vaags… :eh: normaal ben ik aan 1 stuk door ongi… en deze week :eh: dag 3 was het haast weg… dag 4 was het er weer even en s’avonds weer weg… dag 5 kwam er nog eeen heel klein beetje uit en toen weer weg en vanochtend een klein veegje bloed…
het zal allemaal wel goed zijn maar vond het vet vaag… moet ook eerlijk zeggen dat ik deze maand helemaal geen last gehad heb van mijn ongi… normaal vet last van de rug en buikpijn enzo… nu haast niet… das dan wel weer prettig…
maar jah hoest verder met iedereen vandaag???
Missygirl: vreemd idd
hier gaat het wel lekker soort van was “vanmorgen” ook behoorlijk moe denk dat dat kwam omdat ik om 7 uur wakker schrok toen Darius de deur uitging…
m’n buikpijn is trouwens weer weg :eh: :think: misschien toch een gesprongen ei :lol: :lol:
Oh, mama_ en Claudje, wat een mooie kids!!!
Claudje, kan me voorstellen dat je nu heel graag een meid zou willen en tuurlijk zal je net zo veel van een knul houden en daar ook helemaal gelukkig mee zijn.
Esther, nog steeds spannend dus!
Angel, nee, gelukkig is het geen borstontsteking geworden. De borst was zo gestuwd dat zowel de lactatiekundige als de kraamverzorgster wel bang waren dat hij zou gaan ontsteken. Even leek het daar ook op. Begon wat verhoging te krijgen en voelde me niet helemaal goed. Ik heb toen voor het naar bed gaan een paracetamol genomen en de volgende dag had ik nergens last meer van (de stuwing is de borst was toen natuurlijk niet gelijk weg).
Werd net gebeld door de rampenteam van mijn werk (die oefenen eens in de zoveel tijd), of ik even naar die en die zaal in het gebouw kon komen…eh, nee, ik ben thuis en zit te voeden :lol: . Was gelukkig geen probleem, wel werd gevraagd hoe snel ik er zou kunnen zijn als het wel echt om een ramp zou gaan. Ja…als m’n schoonouders thuis zijn snel en anders alleen snel met kind of gewoon helemaal niet :mrgreen: .
Missy :think: hmmm, nee, zou het niet weten, misschien kan het met het ontpillen te maken hebben :think: .
:think: waarom zou je naar het gebouw moeten gaan als je thuis bent en daar een ramp is?
Esther: De nieuwe regels mbt onderschriften:
- Animated gifjes mogen alleen als avatar, deze zijn dus niet meer toegestaan in het onderschrift.
- Voor het onderschrift geldt dat er maximaal 2 tickers in mogen staan of
- 1 ticker en maximaal 4 regels tekst.
- Er worden alleen tickers toegestaan van Kindje op Komst en geen externe tickers of andere afbeeldingen. Foto’s kun je tonen in het showforum!
- Externe tickers, andere afbeeldingen of links hierheen worden zonder bericht vooraf geblocked of verwijderd. Na het verwijderen ontvang je wel een PB van het beheer. Hierin zal gewezen worden op de regels m.b.t. tot avatars en onderschriften.
heb ff opgezocht hoe dat zit met die onderschriften :mrgreen:
vind 2 tickers eigenlijk wel weinig…
naja ontpillen had een spiraaltje en die is er op 4 september uitgehaald… zou haast denken dat het wel goed zou zijn… maar maakt niet zoveel uit scheelt weer geld hahah
Angel, nee, het gaat om een ramp ergens in de gemeente, dan wordt er een crisiscentrum ingericht en daar zou ik dan dus heen moeten.
Missy, haha, nee dan kan dat het idd niet zijn lijkt me :lol:
Ejb: ah ok
Missygirl: hm… vaag dan
ben ook een vaag persoontje hahaha… ik maak me er ook niet echt druk om… vind het eerlijk gezegd wel heerlijk dat ik dit keer niet zoveel pijn had bij mijn ongi…
ja zou ik ook blij om zijn :mrgreen:
als het goed is moet dat bij mij nu ook het geval worden met pil is echt ernstig
Ik had voor de zwangerschap van Max altijd erge buikpijn, rugpijn etc maar sinds Max er is niets meer van dit!! :dance:
owh das heerlijk… ik had altijd tijdens mijn ongi zo erge pijn in rug en buik… dat alleen een warme douche hielp… met het pil en het spiraaltje werd het wel beter… maar toen het spiraaltje er uit was had ik soms wel een beetje spijt :oops: zo’n heftige krampen en pijn…
maar jah val in herhalingen :mrgreen: alles toppie toppie toppie en het is voor het beste doel wat er maar is…
:thumbup: :mrgreen: