Wow!! Wat goed en (zeker voor mij) super verrassend!!! Ik wens jullie heel veel geluk toe!!
Liefde komt op je pad dat kan je niet plannen.Enn bij jullie heeft dat nu zo moeten zijn en ik gun het jullie van harte.
Hoop dat jullie veel liefde en steun van elkaar kunnen krijgen en een mooi gezinnejte worden.
Ik vind het geweldig voor jullie! En ook voor de kinderen!
Het lijkt mij een raar idee als mijn man een ander zou vinden als ik er niet meer zou zijn, maar nog liever heb ik dat hij geluk en gezelschap vindt en de zorg voor de kinderen met iemand kan delen. En ook voor de kinderen lijkt het me prettig om een moederfiguur tijdens hun jeugd te hebben.
Heel veel geluk!!! Samen en met zijn allen!
ik wil jullie heel veel geluk wensen
Anna, ik snap helemaal niet waarom je die keuze niet had. Je hebt hier geen enkele verantwoording af te leggen naar wie ook. Het is een openbaar forum en jouw prive-leven hoeft hier helemaal niet voorbij te komen. Ik vind het dus ook doodzonde dat je je gedwongen voelde het hier te moeten melden. Je hoeft het niet uit te leggen want je gaf aan daar niets voor te voelen. Maar laten we hier in godsnaam allemaal wat relaxter met elkaar omgaan. Nogmaals, het is een openbaar forum en je moet niets.
Heel veel geluk samen!
Nou, een beetje laat geloof ik…maar:
Helemaal geweldig voor jullie allebei :inlove: :inlove: :inlove:
Niets is mooier dan liefde :inlove: :inlove: :inlove:
Ik heb niet alle pagina’s gelezen, maar John en Anne, geniet van elkaar!! Er zijn een paar reacties die niet leuk zijn, maar jullie weten hoe het zit, wat je voelt en hoe het voelt en dat is het enige wat telt!!!
En jullie zien er uit als een prachtig stel!!! De vonken spatten er van af :inlove: :inlove: :inlove:
:-* :-* :-*
Ik vind jullie ook wel stralen moet ik zeggen op de foto; Ik zou er nu ook niet mee kunnen lachen dat mijn man zo kort na mijn dood zeg maar een ander zou hebben, maar soms komt er iemand op je pad waarvan je weet dat je ermee in zee moet gaan . Een goed iemand die van je houdt en je kinderen erbij neemt kom je niet iedere dag tegen, dus…
geniet ervan zou ik zeggen!
Dapper om het op het forum openbaar te maken, maar zeker heel fijn dat jullie elkaar hebben gevonden.
Nog veel geluk samen!