Het doorslapen is weer van de baan..

Ik (of nou ja, we, manlief mag er ook uit) ga mn best doen vannacht, jullie horen t morgen. Ga mn bedje maar opzoeken, in ieder geval nog even slaap :wink:

slaap lekker!

Wij hebben hetzelfde hier!

Een paar weken geleden zijn we met de speen gestopt. Prompt kwamen er ook een paar kiezen door. Dus we hebben een paar weken veel getroost om in slaap te komen.

Alleen nu denkt ze ‘he gezellig!’ Hoe meer we er naar toe gaan, hoe meer ze huilt. Van zondag op maandag zijn we met z’n allen om 1 uur 's nachts naar beneden gegaan voor baby tv omdat niemand kon slapen :roll: En daarna heeft ze bij ons in bed geslapen dat was ook voor het eerst.

Dus gisteravond zijn we weer streng geworden. Ze heeft drie kwartier liggen mopperen. Bij overstuur huilen gaan wij er ook heen hoor, maar dan misschien proberen om zo min mogelijk contact te maken?

Vanavond heeft ze een kwartier liggen mopperen, gaat dus al beter :thumbup:

Mar het is echt even de omgekeerde wereld, je wilt troosten maar doet dan alleen maar kwaad. :shifty:

hoe is je nacht gegaan?

Goed eigenlijk. hij werd om half één wakker. ben er niet heen gegaan maar heb door de baby foon gezegd dat het nacht was en hij moest slapen. toen heeft ie een minuut of 3 gehuilt. tien minuten later t zelfde en toen werd ie vanochtend om kwart over 7 wakker!!

Goed eigenlijk. hij werd om half één wakker. ben er niet heen gegaan maar heb door de baby foon gezegd dat het nacht was en hij moest slapen. toen heeft ie een minuut of 3 gehuilt. tien minuten later t zelfde en toen werd ie vanochtend om kwart over 7 wakker!!

goed om te lezen!! :clap:

Wat goed zeg!! Hopen dat het zo goed door blijft zetten!!

super zeg!! hopelijk niet eenmalig dit :wink:

Na weer een paar nachten drama, en een goede nacht bij opa en oma :hand:

Ben ik eens na gaan denken. Op vakantie en bij opa en oma, slaapt ie goed. Waar ligt ie dan niet op? Op zijn matras! Van de week snachts riep ie “rugje pijn!”, ik grap nog tegen mn man. Wij het duurste matras erin leggen, zodat het goed is, en hij rugpijn krijgen. Vanochtend schoonmoeder gebeld, hun matras gehaald, erin gelegd toen hij het niet zag. vanmiddag leg ik hem op bed, wat zegt ie? “Nieuw bedje!”… Mijn broek zakt af morgen, als ie vannacht doorslaapt. :roll:

Wauw, dat zou bizar zijn! Ik hoop dat je een goede nacht hebt gehad afgelopen nacht!!

:shock:

En??

Rond 1 uur vannacht reed er een strooitractor door de straat die heeeel veel herrie maakt. (man was er ook wakker van geworden, en wij slapen dan nog wel aan de achterkant… mika aan de voorkant) En toen issie heel ff wakker geweest, vervolgens vanochtend om kwart over 7. :shifty:

owww laat dit nou gewoon het probleem geweest zijn en dat hij gewoon niet lekker lag op zijn matras! :pray:

Dan hebben wij 2 jaar heel slecht geslapen, voor een stom iets, haha!

Ik ben het wel met typmiep eens, accepteren werkt bij ons ook het beste. En dat hij het bij oma wel doet? Dat hebben wij ook. Daar zijn ze gewoon veel braver dan thuis. Ze passen zich daar meer aan en halen het dan thuis weer in. (extra druk/veel wakker enz.)

Het is ook best veel voor een jong kind om 11 uur lang zonder zijn ouders te zijn. We doen in NL zo vaak alsof dat doorslapen normaal is, maar eigenlijk is het pas een eeuw of zo dat kinderen apart van de moeder slapen, dus hoe normaal is het eigenlijk?

Het is zwaar en ook akelig, steeds je bed uit moeten, dat zeker.

Het breekt me gewoon echt vreselijk op, op het moment.

Gister was ie niet voor half 11 naar bed te krijgen, 1 uur wakker, 3 uur wakker, rond 5en heb ik hem gehoord (maar zette ie niet door), en om 7 uur wakker… :frowning:

Ik ben gewoon echt doodmoe. :cry:

oww wik dacht dat het goed ging, maar niet helemaal dus…

wat vervelend… kan me voorstellen dat het je opbreekt! :hug:

Het is 2x goed gegaan… en met 1x per nacht kan ik echt wel leven hoor, maar 4x…