het cadeau voor de 3e verjaardag ;0)

Hihi, ik wilde dus net zo’n topic openen. Tim wordt in september 3 en mensen beginnen nu al te vragen wat ze moeten geven.

En wij weten het zelf niet eens :roll:

Iemand briljante ideeën?

groetjes Judith

hier vragen wij dingen van lego… MIlan heeft laatst een beetje Lego gekregen van zn overgrootmoeder… en hij kan er geweldig mee spelen…

skippybal, blik lopen , spelletje als domino, memory, enz…

iets van muziek cd-tje ( overigens wendy kreeg met 3 jaar zon recordertje waar ze zelf cdtjes kon draaien , ze is nu bijna 7 en gebruikt hem nog dagelijks. Eerst met hulp nu al lang alleen op der kamer met vriendinnetje)s) Dus ook een idee…

Verder weet ik zo even niet

loopfietsje

spelletjes

je hebt ook mini loco vanaf drie jaar, leek me ook wel leuk

dingen om te verkleden?

verhalenboeken

Noud kreeg met zijn 3e jaar een fietsje met zijwieltjes. Eerder was hij er echt niet aan toe. Hij heeft toen al wat playmobil en lego gekregen, is vooral nu een groot succes.

Houten treinbaan… Ik ben van de uitbreidcadeaus… :wink:

Oh…en Janbibijan heeft een onwijs gaaf pakhuis! Daar wordt hier al jaren mee gespeeld…

ik heb ook echt geen id wat wij dalijk voor Luna moeten vragen ze heeft al zoveel (teveel)

ik ga haar kamertje iig zo maken dat ze daar lekker kan spelen met al haar speelgoed

ga een grote kast maken en een stuk waar ze lekker kan krijten en doen :wink: en dat krijgt ze wel iets eerder dan haar verjaardag maar als ze dan al dat speelgoed wat ze al heeft ziet

heeft ze genoeg te ontdekken weer tot haar 4e verjaardag :oops:

ik weet wel dat ze van mijn moeder een step krijgt van dora

Wat ik bij al heel lang doe is:

in de loop van het jaar de dingen opschrijven bij hun verjaardag die ik graag als cadeautjes zou willen geven of vragen…

Soms heb je in januari een briljante ingeving…maar als de verjaardag nadert…ben je 'm vergeten… Ik hoef alleen maar te kijken bij de desbetreffende datum in mijn agenda en daar staat dan vanalles…

Yuri wordt volgende maand 3 en ik vind het dus ook zoo lastig.

Duplo is leuk maar hij heeft al zoooo veeel!

Auto’s kan ik ook niet meer zien haha.

Zelf dacht ik aan:

Prentenboeken

Bambino loco

Puzzels

Klei en accesoires

Knutsel en tekenspullen

Fiets met driewielers

En verder moet ik nog even nadenken…

nano is trouwens helemaal gek op zijn zelfbouw knikkerbaan. hij heeft een goedkopen, maar haba heeft ook ontzettend dure (maar oh zo mooie) te koop

:think:

Het zoontje van een vriendin is pas 3 geworden…

Als ouders hebben ze een zandbak gegeven… Was echt helemaal top!!!

En verder… :think:

Kidk’nex? Is vanaf 3 jaar…

Klei?

Knutselspul voor de komende druilerige maanden?

Een favo dekbedovertrek?

Douchespul van Cars of zo?

Kes was erg blij met playmobil, een houten loopfiets en bambino loco.

hier ook eentje die volgende maand 3 wordt… ik vind het ook lastig.

maar gelukkig komt er niet zoveel visite.

we vragen gezelschapsspelletjes of treintjes van thomas, daar is ie toch het blijst mee.

@fiep klophout wrote:

nano is trouwens helemaal gek op zijn zelfbouw knikkerbaan. hij heeft een goedkopen, maar haba heeft ook ontzettend dure (maar oh zo mooie) te koop

MAyra heeft ook een goedkope (3 euries bij Action :lol: ) en daar is al een hoop me gespeeld! (maar alleen als Ian naar bed is :naughty: )

Andere ideeën:

zandtafel

elefun (spel met olifant die vlinders blaast en die je moet vangen met een netje)

(vinger)verf

schaartje (0.39 bij de Wieb, vanmiddag in een knutselpakketje cadeau gegeven aan een vriendinnetje van Mayra en ze hebben de rest van de middag zitten knippen :mrgreen: )

keukentje

domino/lotto/memory

Wat heb ik een schandelijk verwend kind. Driekwart van wat jullie noemen heeft ie dus al :oops:

Maar een keukentje is wel een goed idee :think:

Hij staat altijd op een stoel naast mij te kijken als ik aan het koken ben en op het kdv staat ie ook altijd bij het keukentje met de potten en pannen te spelen.

Ik ga eens rondneuzen. Meer ideeën blijven welkom natuurlijk.

groetjes Judith

Lotte was op haar derde verjaardag helemaal gelukkig met Electro!!!

Hubbie wil geen keukentje kopen voor Tim :?

Neemt teveel plaats in beslag in de kamer :roll:

Nou ja, we hebben nog even nagedacht en Tim speelt ook heel graag met Duplo.

Dus wordt het maar Duplo dan. Van Bob de Bouwer ofzo.

ik heb het keukentje buiten staan :wink: .

Het is namelijk veel leuker om met zand en water te koken :slight_smile: .

Verder ga ik voor playmobiel en ik schrijf ook het hele jaar door dingen op. Kon mijn lijstje alleen op dit moment even niet vinden :mrgreen: .

Nancy weet nu al wat ze wil voor haar verjaardag :mrgreen:

Ze wil een prinsessenfiets of een tampioline (trampoline).

Jammer voor haar duurt het nog even voordat ze jarig is!

Wat is het vreselijk moeilijk om iets te bedenken he??

Wij hebben nu bedacht dat we een kinder CD speler kopen. Bij de intertoys hebben ze zo’n ding. Microfoontje erbij en een koptelefoontje.

Dan kan hij lekker altijd zijn K3 CD luisteren en meezingen hahah :inlove:

ALs we aan hem vragen wat hij voor zijn verjaardag wil, dan krijgen we standaard te horen…NIKSSSSSS…(hij slist ook nog zo mooi haha)