het bewijs is nu geleverd

Na jaren koude oorlog met mijn buren hoorde ik net in een gesprek van hen dat het niet zulke slimme mensen zijn:

x: zie je die maan daar

y: ja

x: gisteren stond die nog daar

stilte

x: hoeveel van die dingen zijn er over de hele wereld

y:1

x: ja daag, denk je nu echt dat je in australie naar dezelfde maan zit te kijken?

Ik lag helemaal vlak toen ik dit hoorde, tjee zeg, maar ach nog ff en dan zijn het mijn buren niet meer :dance:

Ik moest dit ff kwijt, en aangezien mijn man ff weg is, zijn jullie de klos hihi

:lol: :lol: :lol: ach sommige mensen zijn niet van die heldere lichtjes :stuck_out_tongue:

nee klopt Marieke, maar hier zijn het gewoon rare lui. Ik kan er werkelijk boeken over schrijven… daarom vond ik dit zo ontzettend grappig.

Effe serieus? :shock:

Hahahahaha okee dan…

:lol:

Owwwww wat errrug… errruggggggggg… dies DOMMMM… :silenced:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Whahahahahaha!!

Mag ik ff aansluiten in de domme buren soap?

Het is al jaren geleden hoor maar het blijft hilarisch. De zomertijd was ingegaan. Mijn moeder staat met de buurvrouw daarover te praten als de buurvrouw ineens zegt: Ja zo heerlijk die zomertijd. En ook zo goed voor de plantjes, krijgen ze meer licht… :doh:

:roll: :lol: 8)

whahahahhaha :lol: :lol:

Ze zijn allebei errug leuk :lol: :lol: :lol:

whaaa Sis die is ook goed zeg!

Ik kan er nog steeds niet over uit. Het zijn mensen die heel erg voor de buitenwereld leven… tuintje aan kant, elke week ramen lappen etc… en omdat wij dat niet zo doen (om die redenen) oordelen ze over alles wat wij doen, en maken ze ons het leven zuur.

Dat is dus de reden waarom ik dit grappiger dan normaal vind hihi…

Bewijs dat de quote van mijn werk echt echt waar is:

Nadenken is lastig, daarom oordelen de meeste mensen.

De buurtjes hebben iets minder vermogen om na te denken, en daarom mogen ze blijkbaar oordelen hahahahaha

:lol: :lol: :lol:

:mrgreen: :roll:

Even iets anders, zo verbaas ik me bij Jensen ook wel eens over de domheid van sommige gasten. :silenced:

@wwb wrote:

nee klopt Marieke, maar hier zijn het gewoon rare lui. Ik kan er werkelijk boeken over schrijven… daarom vond ik dit zo ontzettend grappig.

dat zat ik dus te denken toen ik het las;

hier kun je een boek over schrijven

en volgens mij gaat het nog lopen ook, een boek vol dit soort domme uitspraken!

ik ging ook vlak hahaha

tjongejonge, lampjes :lol:

@Claudje wrote:

Even iets anders, zo verbaas ik me bij Jensen ook wel eens over de domheid van sommige gasten. :silenced:

Er zijn zóveel domme mensen… :eh:

Och jeetje :shock: :lol:

:shock: :? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik heb dan weer ervaringen met het tegenovergestelde, een ‘te slimme’ zwager. Zitten we met onze buren en hem rond een vuurkorf na een bbq met aardig wat drank (behalve hij, hij drinkt nooit). Het was een avond met vallende sterren, zijn we allemaal stil en kijken naar boven, zegt de (dronken) buuv: Hoe zou dat toch kunnen zo’n vallende ster? We zitten eigenlijk allemaal een beetje te meimeren en te dromen, komt zwagerlief met het pasklare antwoord over stofdeeltjes en snelheden en dergelijke :think: , alsof wij daar toen over na konden denken. Tja, mijn zwager is dan ook een wetenschapper die in Geneve aan het CERN (wetenschappelijk instituut) aan een deeltjesversneller werkt, ik ben niet dom, maar das allemaal te hoog gegrepen voor mij.

:wall: :lol: Tja, sommige mensen.

Er is een spreuk van Loesje: ik denk altijd eerst goed na voor ik iets doms zeg :mrgreen:

duss :mrgreen: